۵۷۵۳۳۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

قرارداد انحصاری آمازون با سلمان خان

در مرحله بعدی رقابت تنگاتنگ و تهاجمی بین آمازون و نت فلیکس در تولید محتوای اوریجینال در هند، آمازون پرایم قراردادی بسته تا فیلم های یکی از ستاره های درجه یک بالیوودی را در بیش از ۲۰۰ منطقه و کشور پخش کند.

روزنامه بانی فیلم: در مرحله بعدی رقابت تنگاتنگ و تهاجمی بین آمازون و نت فلیکس در تولید محتوای اوریجینال در هند، آمازون پرایم قراردادی بسته تا فیلم های یکی از ستاره های درجه یک بالیوودی را در بیش از ۲۰۰ منطقه و کشور پخش کند.
به نقل از هالیوود ریپورتر، آمازون پرایم ویدیو قراردادی با سلمان خان ستاره بالیوودی امضا کرده که به این غول پخش آنلاین، حق رسمی استریم جهانی تمام فیلم های قبلی و آینده او را می دهد.
این قرارداد در ادامه استراتژی تهاجمی محتوای این کمپانی است که در قراردادهای قبلی امضاشده با دیگر چهره های محبوب هالیوودی و تولیدکنندگان محتوا به زبان محلی دیده شده بود.
قرارداد انحصاری آمازون با سلمان خان
با وجود اینکه هنوز جزییاتی درباره شرایط مالی و اقتصادی این قرارداد منتشر نشده، جیمز فارل رییس بخش محتوای آسیای پرایم ویدیو در بیانیه ای گفت «این قرارداد اختصاصی پرایم ویدیو با سلمان خاص برای خرید حقوق استریمینگ بین المللی، یکی از بزرگترین قراردادهای به امضا رسیده با ستارگان بزرگ در کل دنیاست.»
خبر عقد شدن قرارداد با خان که یکی از پردرآمدترین و سودآورترین ستارگان هندوستان است، به فاصله کمی پس از این خبر منتشر شده که کمپانی رقیب آمازون یعنی نت فلیکس قراردادی با کمپانی تهیه شاهرخ خان با عنوان رد چیلیز انترتینمنت امضا کرده است. خبر امضای قرارداد با شاهرخ خان تنها یک روز پس از آن منتشر شده بود که آمازون خدمات خود را در ماه دسامبر در هند افتتاح کرد.
قرارداد امضا شده با کمپانی سلمان خان ونچرز شامل جدیدترین فیلم این ستاره یعنی «Tubelight» و همچنین فیلم های قبل تر مثل «Bajrangi Bhajiaa»، «ضربه»، «جی هو» و «قهرمان» سال ۲۰۱۵ می شود. فیلم های آینده ای که توسط این کمپانی تولید شوند، بعد از اکران سینمایی در ابتدا در سرویس پرایم ویدیوی آمازون به نمایش درخواهند آمد و پس از آن به فاصله دو ماه، در تلویزیون و تمام فرم های دیگر توزیع پخش خواهند شد.
نیتش کریپالانی مدیرآمازون ویدیوی هند و نماینده این کمپانی در کشور هند گفت: «با توجه به اینکه فیلم های سلمان در ابتدا به مشتریان پرایم ویدیو می رسند و بعد از آن در تلویزیون پخش خواهند شد، این یک قدم بزرگ دیگر در راستای تغییر دادن نحوه مصرف محتوای سرگرمی توسط مشتریان هندی است.»
خود سلمان خان هم گفت: «آمازون پرایم ویدیو به بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه دسترسی دارد و من بسیار خوشحال هستم که می توان با آمازون پرایم ویدیو همکاری کنم تا گسترش سینمای هندوستان را بیشتر کنم.»
اواخر پاییز پارسال اعلام شد نت‌فلیکس با شاهرح خان و کمپانی او به نام «رد چیلیز انترتینمنت» قراردادی برای تولید یا نمایش محصول انعقاد کرده است. نت‌فلیکس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد شروع رابطه‌ای بین این دو کمپانی رقم خورده و بر مبنای این قرارداد شماری از فیلم های جدید شاهرخ خان از جمله «زندگی عزیز» وفیلم‌های قدیمی‌تر او مثل «سال نو مبارک»، «دیوالی» و «اوم شانتی اوم» در این شبکه در دسترس قرار می‌گیرد.
شاهرخ خان نیز با ابراز خوشحالی از انعقاد این قرارداد گفت به این ترتیب فیلم های هندی برای نخستین بار در نتفلیکس در برابر مخاطبان جهانی قرار می‌گیرند و این بار دیگر همه موانع جغرافیایی از میان برداشته می‌شود.
نت‌فلیکس محصولات خود را به صورت آنلاین در دسترس مخاطبانش قرار می دهد و آمازون از بهار امسال در این عرصه نیز وارد رقابت شده و از طریق «پرایم ویدیو»، یک بسته سینمایی و تلویزیونی را با هزینه ماهی ۸٫۹۹ دلار در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد که یک دلار در ماه ارزان‌تر از خدمات پخش‌ آنلاین نت‌فلیکس برای مشتریان است.
هر دو غول صنعت استریمینگ جهان به طوری تهاجمی به رقابت با یکدیگر برای تولید محتوای اوریجینال هندی پرداخته اند. آمازون اخیرا نخستین سریال اوریجینال هندی خود را با عنوان «لبه داخلی» پخش کرد که بر پایه بازی کریکت ساخته شده بود. نت فلیکس هم در حال تهیه نخستین سریال اوریجینال هندی خود با عنوان «بازی های مقدس» است که اخیرا اعلام شد سیف علی خان ستاره بالیوود نقش اول آن را ایفا خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maedeh

      سلمان خان عشقهههع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج