۵۷۵۳۵۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ریچارد لینکلیتر سراغ ساخت سریال می‌رود؟

ریچارد لینکلیتر فیلمساز مستقل امریکایی که پاییز امسال با جدیدترین ساخته بلند خود جشنواره نیویورک را افتتاح می‌کند، با حضور در نشست انجمن منتقدان تلویزیون از پروژه‌های جدیدش شامل فیلمی سینمایی با موضوع «عوام‌فریبی» و ایده ساخت یک سریال تلویزیونی خبر داد.

وب سایت آی ‌سینما: ریچارد لینکلیتر فیلمساز مستقل امریکایی که پاییز امسال با جدیدترین ساخته بلند خود جشنواره نیویورک را افتتاح می‌کند، با حضور در نشست انجمن منتقدان تلویزیون از پروژه‌های جدیدش شامل فیلمی سینمایی با موضوع «عوام‌فریبی» و ایده ساخت یک سریال تلویزیونی خبر داد.

فیلمساز ۵۷ ساله هنگام صحبت درباره مستند «ریچارد لینکلیتر: رویا سرنوشت است» - محصول شبکه پی بی اس که به زودی روی آنتن می‌رود - توضیحاتی هم درباره ایده‌اش برای ساخت فیلمی در زادگاهش تگزاس ارایه کرد.
ریچارد لینکلیتر سراغ ساخت سریال می‌رود؟

لینکلیتر در این‌باره گفت: «در حال حاضر، مشغول کار بر روی فیلمنامه‌ای هستم که داستانش در تگزاس رخ می‌دهد و بر اساس ماجرایی واقعی روایت می‌شود که در نهایت، به مضامینی مانند عوام‌فریبی و شارلاتان‌بازی ربط پیدا می‌کند. برای خودم شخصا، پرداختن به این موضوع کاملا متناسب با دورانی است که در آن به سر می‌بریم.»

در حالی‌که این روزها نحوه پخش تولیدات سینمایی به یکی از دغدغه‌های مهم فیلمسازان مطرح و تراز اول تبدیل شده، کارگردان نامزد اسکار همچنین از همکاری با استودیوی آمازون در فیلم جدیدش ابراز خرسندی کرد.

لینکلیتر که درام «پرچم در حال اهتزاز» را آماده اکران دارد، درباره این همکاری گفت: «به عنوان یکی از اعضای جامعه سینمایی، می‌دانم که بعضی تغییرات ناگزیر است.» او در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد «آخرین پرچم در حال اهتزاز» اگرچه متعلق به استودیوی آمازون است، «اما برای شخص من یک فیلم کاملا مستقل است».

به گزارش «ایندی‌وایر»، او در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است همکاری اخیرش با آمازون، مقدمه‌ای برای ورود او به دنیای سریال‌سازی باشد گفت: «من در مورد پروژه‌های تلویزیونی خیلی کند عمل می‌کنم. کلی فیلم سینمایی دارم که دلم می‌خواهد ساخته بشوند.» با این حال، کارگردان فیلم تحسین‌شده «پسرانگی» در ادامه تاکید کرد به هیچ وجه مخالف ورود به دنیای تلویزیون نیست.

او در این‌باره توضیح داد: «ایده‌هایی هم برایش دارم؛ به طور مشخص یکی از این داستان‌ها در بستر زمانی بلند مدتی روایت می‌شود و ساعت‌ها زمان نیاز دارد که احتمالا در آینده در قالب یک سریال تلویزیونی آن را مقابل دوربین خواهم برد.» لینکلیتر همچنین اضافه کرد این روزها مشغول تحقیق و بررسی واکنش مخاطبان به تماشای روایات سینمایی در مقایسه با داستان‌های تلویزیونی است.

مستند «ریچارد لینکلیتر: رویا سرنوشت است» برای اولین‌بار جمعه یکم سپتامبر (۱۰ شهریور) از شبکه پی بی اس روی آنتن می‌رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج