جاباما
۵۷۵۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عابديني:

بعد من رويانيان بهترين مدير پرسپوليس بود

مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: من اگر توانستم وضعيت باشگاه داماش را سر وسامان دهم بايد کلاهم را به هوا بيندازم و ديگر فرصت مديرعاملي در يک باشگاه ديگر راندارم.

خبرگزاری فارس: مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: من اگر توانستم وضعيت باشگاه داماش را سر وسامان دهم بايد کلاهم را به هوا بيندازم و ديگر فرصت مديرعاملي در يک باشگاه ديگر راندارم.

امير عابديني با اشاره به صحبت‌هاي صبح امروز محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس مبني بر اينکه اگر عابديني به عنوان مديرعامل باشگاه انتخاب شود بنده هم در کنار ايشان خواهم بود،‌گفت: خدا پدر رويانيان را بيامرزد اما من نگفتم مي‌خواهم مديرعامل پرسپوليس شوم. شما خود شاهد بوديد روز گذشته عنوان کردم که اگر از من بخواهند به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس انتخاب شوم آن را مي‌پذيرم. بحث تعارف و اين حرف‌ها که نيست اما رويانيان بزرگواري کرده است. من هم بارها در شرايط بحراني اعلام کردم بايد به وضعيت باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس رسيدگي شود و به آنها کمک کنيم.

وي افزود: وقتي مي‌گويم به باشگاه ضعيفي مانند داماش کمک کنيد کسي به حرف‌مان گوش نمي‌دهد. الان در باشگاه داماش بسياري از بازيکنان پولي نگرفتند بهترين بازيکنان تيم به من زنگ مي‌زنند و درخواست مي‌کنند که مبلغ قراردادشان پرداخت شود و اعلام مي‌کنند از ساير تيم‌ها پيشنهادات خوبي دارند آن وقت من بايد چه پاسخي به آنها بدهم؟ آنها چند سال بايد بدون پول بازي کنند؟ به هر حال آنها زندگي دارند اما در مورد پرسپوليس الحمدالله مدعي زياد دارد و آدم‌هاي بزرگي هستند که حاضرند در اين باشگاه کار کنند.

مديرعامل باشگاه داماش گيلان خاطرنشان کرد: ولي چند نفر از مديران بالاي کشور حاضر هستند به رشت بيايند و با باشگاه داماش همکاري کنند با اينکه باشگاه داماش يک تيم خوبي محسوب مي‌شود داراي هواداراني است و جايگاه خوبي هم در ليگ برتر دارد. هيچ کس نمي‌آيد اين جا کار کند اما بر سر باشگاه پرسپوليس دعوا است کي برود يا نه، الان هم در مورد مديرعاملي رويانيان حساسيت‌هايي به وجود آمده است.

عابديني در خصوص نامه رئيس‌جمهور براي واگذاري سهام باشگاه پرسپوليس به بخش خصوصي و پيشکسوتان آن هم در چند هفته مانده به پايان دولت دهم گفت: نامه رئيس‌جمهور يک نامه دو پهلو است. آقاي رئيس‌جمهور ۸ سال فرصت داشت که اين باشگاه را به بخش خصوصي واگذار کند اما اين اتفاق نيفتاده است. چگونه ممکن است تصميمي که ۸ سال قبل گرفته شده است تاکنون اجرا نشده و حالا ظرف چند روز چگونه مي‌شود اجرا شود خود آقايان مي‌دانند اين کار شدني نيست درثاني براي خصوصي‌ُسازي اين مجموعه‌هاي ورزشي بنده اعتقاد دارم باشگاه‌هايي مانند استقلال و پرسپوليس خيلي ساده مي‌شد به بخش خصوصي واگذار کرد چرا که مردم آماده بودند سهم اين دو باشگاه را خريداري کنند.

وي افزود: شما مي بينيد در صنعت مردم با وجود اينکه شناخت چنداني از آن ندارند و رابطه عاطفي هم مثل ورزش با آن وجود ندارد‌، اما مردم در اين بخش سرمايه‌گذاري مي‌کنند مطمئنا آنها در خريد سهام باشگاه استقلال و پرسپوليس هم پيش قدم مي‌شدند فقط لازم بود يک پذيره نويسي انجام ‌شده و مراحل قانوني آن سريع طي مي‌شد و حالا هم نگراني‌هايي بابت اين دو باشگاه وجود نداشت. الان هم اين نامه هيچ کاربردي ندارد.

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس با اشاره به عملکرد محمد رويانيان در اين باشگاه اظهار داشت: بعد از من اگر يک مديري در پرسپوليس موفق بود رويانيان است او در بحران به پرسپوليس آمد اما تلاش کرد درآمدزايي کند. بازيکنان خوبي را جذب کرد و به نظرم بعداز يک دوره اوليه که پروين بعد از من در اين باشگاه کار کرد محمد رويانيان از همه موفق‌تر بود و بقيه دوستان موفق نبودند بحث قهرماني نيست بحث سازماندهي،‌کنترل و درآمدزايي است و اينکه تيم را از لحاظ امکانات تجهيز کنند.

عابديني خاطرنشان کرد: رويانيان رفيق من است شايد در برهه‌هايي دعواهاي شديدي با هم داشته باشيم حتي او با من دعوا کند و به من متلک بگويد من هم جوابي بدهم اما احساس مي‌کنم ماهيت رويانيان جزو دلسوختگان پرسپوليس است و اکنون بايد به کارش ادامه دهد بعد از آن وزير جديد خواهد آمد و آن وقت مي‌توان با تعامل امور را پيش برد ما هم اگر به داماش خودمان برسيم بايد کلاه‌مان را به هوا بندازيم.

مديرعامل باشگاه داماش گيلان با اشاره به مشکلات مالي اين باشگاه و دستور محسني اژه‌اي براي برداشت بودجه از شرکت‌هاي اميرمنصور آريا براي حل مسائل مالي داماش گفت: ايشان دستور دادند و کار قانوني در حال انجام است ما هم نامه مربوط به آن را آماده کرده‌ايم و انشاءالله به زودي مشکلات برطرف مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج