جاباما
۵۷۵۸۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رکورد شکنی در گالری گلستان

بیست و پنجمین نمایشگاه صد اثر صد هنرمند گالری گلستان در حالی به سومین جمعه برپایی اش رسیده است که رکورد فروش سال گذشته اش را شکست.

روزنامه بانی فیلم: بیست و پنجمین نمایشگاه صد اثر صد هنرمند گالری گلستان در حالی به سومین جمعه برپایی اش رسیده است که رکورد فروش سال گذشته اش را شکست.
لیلی گلستان، مدیر گالری گلستان می گوید: در همان شب اول، به اندازه تمام نمایشگاه سال پیش فروختیم.
رکورد شکنی در گالری گلستان
او با ابراز خرسندی از روند این رویداد تابستانی گفت به شدت از نمایشگاه امسال راضی ام چون جوان ها خوب می فروشند و تقریبا هفتاد درصد کل فروش به آنها اختصاص دارد.
او با اعلام این خبر که تا این لحظه شصت و پنج اثر به فروش رسیده گفت: تا این لحظه گران ترین اثر به فروش رسیده در این دوره به نقاشی از زنده یاد محمود جوادی پور تعلق دارد که ۳۰ میلیون تومان فروخته شد، در رتبه بعدی آثاری از اویسی، لاشایی و محمد علی ترقی جاه قرار دارند که بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون قیمت داشتند. این در حالی ست که از جوان ها آثار با قیمت ۳۵۰ هزار تومان به عنوان ارزان ترین آثار فروخته شده است.
او افزود: از نظر تعداد آثار به فروش رسیده از یک هنرمند تا این لحظه، شمس الدین غازی پیش تاز است، از او دو مجسمه و چهار نقاشی فروخته شده است.
لیلی گلستان ضمن دعوت از مردم برای حضور در این نمایشگاه و حمایت از هنر و هنرمند ایرانی گفت: بنا به رسم صد اثر صد هنرمند ،هر اثری که فروخته شده کار دیگری جایگزینش شده، از این رو اکنون نمایشگاهی کاملا متفاوتی نسبت به روز نخست روی دیوار گالری است که در آن کارهای خوب بسیاری با قیمت های مناسب ارائه شده است.
صد اثر صد هنرمند ،قدیمی ترین نمایشگاه تجسمی در بخش خصوصی ست که مرداد ۱۳۷۱ توسط لیلی گلستان بنیانگذاری شد؛ در این دوره آثار ۲۵۷ هنرمند پذیرفته شده است؛ در این دوره در کنار اقبال بلند هنرمندان جوان و شهرستانی، آثار هنرمندان صاحب نام با قیمت های مناسب به دیوار است، مانند: عکسی از عباس کیارستمی ۱۵ میلیون تومان، سید محمد احصایی، فرامرز پیلارام ، رضا مافی ، پرویز کلانتری ، ایران درودی، منوچهر معتبر، سیاوش کسرایی، فرح اصولی ۹ تا ۳۵ میلیون و البته دو کاری که عنوان گرانترین آثار این دوره را از آن خود کرده اند: تابلوهای آیدین آغداشلو و فرامرز پیلارام که هر یک ۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

مجسمه ها بخش جذاب صد اثر بیست و پنجم است که کارهایی از هنرمندان سرشناس ایرانی هم چون ژازه تباتبایی ، محمد حسین عماد ، رضا قره باغی و دیگران با قیمت های مناسب دو و نیم میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان پیشنهاد شده اند.
بیست و پنجمین صد اثر صد هنرمند، از عصر جمعه سی ام تیرماه در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ آغاز به کار کرده و تا ۲۵ مرداد هر روز از چهار تا اشت عصر دایر است و تنها روزهای پنجشنبه تعطیل خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج