۵۷۷۶۰۵
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

مشخصات و امکانات سدان جدید آئودی RS۳

به تازگی شرکت خودروساز آلمانی در کنار معرفی خودروی RS۳ اسپورت بک جدید، قیمت، مشخصات و برخی از آپشن‌های سدان جدید آئودی RS۳ را نیز اعلام کرد.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: به تازگی شرکت خودروساز آلمانی در کنار معرفی خودروی RS۳ اسپورت بک جدید، قیمت، مشخصات و برخی از آپشن‌های سدان جدید آئودی RS۳ را نیز اعلام کرد.
مشخصات و امکانات سدان جدید آئودی RS3

بر اساس اعلام شرکت آئودی، قیمت سدان جدید RS۳ از ۴۵ هزار و ۲۵۰ پوند آغاز می‌شود. بنابراین این خودرو حدود هزار پوند گران‌تر از نسخه هاچ بک اسپورت بک ۵ درب خواهد بود. همچنین طبق اخبار منتشر شده قرار است اولین نسخه‌های سدان جدید آئودی RS۳ در ماه سپتامبر امسال به مشتریان تحویل داده شود.

مشخصات و امکانات سدان جدید آئودی RS3

این خودروی جدید از همان پیشرانه ۵ سیلندر TTRS با قدرت ۳۹۵ اسب بخار استفاده می‌کند و به این ترتیب قدرت آن ۳۳ اسب بخار بیشتر از RS۳ اسپورت بک قبلی است. علاوه بر آن این خودرو موفق می‌شود رقیب خود یعنی مرسدس ای ام جی CLA۴۵ با پیشرانه‌ای به قدرت ۳۵۵ اسب بخار را نیز پشت سر بگذارد.
مشخصات و امکانات سدان جدید آئودی RS3
این سدان جدید قادر است در مدت 4.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیک بر روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. البته امکان افزایش سقف سرعت بنا به درخواست مشتری وجود دارد.

مشخصات و امکانات سدان جدید آئودی RS3

بدنه چهار درب سدان جدید آئودی RS۳ تا حدود زیادی به مدل S۳ سدان شباهت دارد اما در آن از سپر جلوی مدل اسپورت بک، قوس چرخ‌های پف کرده و خروجی‌های اگزوز بزرگ به همراه دیفیوزر عقب استفاده شده است. همچنین در داخل کابین خودرو شاهد به کارگیری تریم چرم، غربیلک فرمان پوشیده از آلکانترا و طیف وسیعی از فناوری‌های ارتباطی مانند اپل کارپلی و اندروید اتو هستیم. از دیگر تجهیزات به کار رفته در این خودرو می‌توان به دستیار حرکت در ترافیک اشاره کرد که می‌تواند در سرعت‌های کم ترافیک، کنترل فرمان را به دست بگیرد.

مشخصات و امکانات سدان جدید آئودی RS3

پیشرانه ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری توربو در زیر کاپوت خودرو قرار گرفته که می‌تواند قدرت بیشتری را تولید کند و در کنار آن نیز از گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه استفاده شده است. با وجود افزایش وزن خودرو به میزان اندک، پرفورمنس عالی و کاربرد خانواده‌دوست RS۳ اسپورت بک در این خودرو نیز باقی مانده است.
مشخصات و امکانات سدان جدید آئودی RS3
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشینی که ورودش ممنوعه...

    • ساسان

      واقعا علم در این دو دهه اخیر به طرز عجیبی پیشرفت داشته یعنی اگر ما بیست سال پیش مثل اصحاب کهف به خواب میرفتیم و الان به دنیا برمیگشتیم قطعا بیشتر از آنها که بسیار بیشتر در خواب بودند متعجب میشدیم .
      روزی روزگاری گرفتن صد اسب از یک لیتر حجم موتور غوغا بود حتی در خودرو تیون شده ! اما الان خط تولید خودروسازان انبوه ، خودروهایی با این قدرت و پرفورمنس راهی خیابان میکنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج