۵۷۸۴۸۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گوگل پیکسل ۲۰۰ دلار ارزان شد!

پیکسل بعدی گوگل در راه است و گوگل ظاهرا از هم اکنون قصد دارد بازار را آماده پیکسل‌های جدید کند به همین دلیل باخبر شدیم گوگل پیکسل فعلی ۲۰۰ دلار ارزان‌ شده است.

وب سایت فارنت - محمد کاملان: پیکسل بعدی گوگل در راه است و گوگل ظاهرا از هم اکنون قصد دارد بازار را آماده پیکسل‌های جدید کند به همین دلیل باخبر شدیم گوگل پیکسل فعلی ۲۰۰ دلار ارزان‌ شده است.
گوگل پیکسل 200 دلار ارزان شد!

زمان خوبی برای کاربران آمریکایی که قصد خرید گوشی پیکسل را داشته‌اند فرا رسیده است چرا که ظاهرا گوگل ۲۰۰ دلار قیمت پیکسل‌‌های خود را کاهش داده است.

جالب است بدانید گوشی پیکسل XL در حال حاضر در خاک آمریکا به قیمت ۵۶۹ دلار به فروش می‌رسد،‌ این قیمت دقیقا ۲۰۰ دلار نسبت به قیمت سابق این گوشی کاهش داشته است.

برادر کوچک پیکسل XL نیز تخفیف چشمگیری را شاهد است و گوشی پیکسل در حال حاضر با قیمت ۵۲۴ دلار به فروش می‌رسد که ۱۲۵ دلار تخفیف را نیز در این گوشی پیکسل شاهد هستیم.

از طرف دیگر گوگل با خرید یکی از گوشی‌های پیکسل به کاربران هدست Daydream را نیز به رایگان هدیه می‌دهد. بد نیست بدانید این هدست نیز چیزی حدود ۷۹ دلار قیمت دارد که با خرید یکی از گوشی‌های پیکسل برای کاربر رایگان تمام می‌شود.

لازم به ذکر است که تخفیف‌های گوگل تنها به گوشی‌های پیکسل خلاصه نمی‌شود و محصولات دیگری از گوگل نیز تخفیف‌های خوبی را شاهد هستند.

در مجموع باید گفت بدون شک سیاست تخفیف ۲۰۰ دلاری در پیکسل‌های گوگل از عزم این شرکت برای آماده کردن بازار جهت معرفی گوشی‌های پیکسل جدید گوگل حکایت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج