۵۷۹۰۹۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

برنامه نجفی برای تصدی پست شهرداری تهران

کاندیدا شهرداری تهران گفت: لازم است سیستم بازرسی مخفی در شهرداری تهران راه اندازی شده تا عملکرد کارکنان شهرداری رصد شود.

خبرگزاری میزان: کاندیدا شهرداری تهران گفت: لازم است سیستم بازرسی مخفی در شهرداری تهران راه اندازی شده تا عملکرد کارکنان شهرداری رصد شود.

محمدعلی نجفی در نشستی که به منظور ارائه برنامه‌های کاندیدای منتخب شهرداری تهران برگزار شد، گفت: در حال حاضر شاهد هستیم که ۱۵۰۰ پست مدیریتی در شهرداری تهران تعریف شده که این تعداد به ۹ معاونت ، ۱۲ اداره کل ستادی ، ۱۹۰ اداره کل، ۲۲ شهرداری منطقه و ۲۱ شرکت و دستگاه تقسیم می شود.

وی افزود: این تعدد در پست‌های مدیریتی مشکلاتی را به همراه داشته و همین موضوع می‌تواند در آینده نیز مشکل ساز شود.

کاندیدا شهرداری تهران با اشاره به لزوم در نظر گرفتن دستگاه بازرسی مستمر در شهرداری اظهار کرد: لازم است یک دستگاه بازرسی مستمر در شهرداری راه اندازی شود ضمن اینکه نیازمند اقداماتی به منظور فعالیت سیستم بازرسی مخفی در شهرداری تهران هستیم.


نجفی ادامه داد: با مشارکت افراد دارای صلاحیت می‌توان عملکرد کارکنان شهرداری را به صورت مخفی رصد کرد تا مشخص شود فعالیت آنها به چه صورت است.

وی با اشاره به سهم درآمدهای ناپایدار شهرداری تصریح کرد: 80 درصد درآمدهای شهرداری اکنون ناپایدار است و این رقم نیز قابل تأمل به نظر می رسد.

کاندیدای شهرداری تهران درخصوص رقم بدهی شهرداری به پیمانکاران و سایرافراد اذعان کرد: رقم بدهی‌ها 24 هزار و 500 میلیارد تومان است و این رقم از سوی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری اعلام شده است.

نجفی با بیان اینکه در سیستم اموال شهرداری یکپارچگی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: شاهد برخی ابهامات در سیستم اموال شهرداری تهران هستیم و لازم است در این زمینه تغییراتی به وجود آید.

وی با اشاره به ادعاهای مطرح شده از سوی دولت در رابطه با میزان بدهی به شهرداری گفت: وزارت اقتصاد مدعی است که نه تنها دولت به شهرداری بدهی ندارد بلکه 3 هزار و 230 میلیارد تومان نیز دولت از شهرداری تهران طلب دارد.

کاندیدای شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری باید به نهادی تسهیل گر تبدیل شود، اظهار کرد: شهرداری اکنون نهادی تصدی گر است که این موضوع مشکلاتی را به همراه دارد.

نجفی ادامه داد: درخواست ما این است که شهرداری ازدستگاهی تصدی گر به دستگاهی تسهیل گر تبدیل شود.


وی با اشاره به برخی اقدامات شهرداری تهران طی سالهای گذشته تصریح کرد: شهرداری طی سالهای گذشته دربرخی امورغیر ضروری از جمله ورزش و همچنین به راه انداختن یک انتشارات اقدام کرده که این عملکرد بسیار غیر ضروری بوده و لازم است در این روند تغییراتی اعمال شود.

نجفی یکی از مهمترین اولویت‌های برنامه خودرا هوشمندسازی شهر دانست واظهار کرد: هوشمند سازی شهر و شهرداری باید به عنوان یکی ازمزیت‌های شهر تهران مطرح باشد زیرا هم اکنون بیش از ۴۵ درصد شرکت‌های دانش بنیان درتهران فعالیت می‌کنند.

وی خواستار بازنگری در وظایف دفاتر خدمات الکترونیک شد وخاطر نشان کرد: بازنگری در وظایف دفاتر خدمات الکترونیک الزامی است زیرا اکنون شاهد هستیم که این دفاتر از وظایف اولیه خود منحرف شده‌اند.

کاندیدای شهرداری تهران عدم احساس امنیت را یک ضعف اساسی درشهر تهران برای شهروندان دانست وگفت: عدم احساس امنیت در شهر قابل مشاهده بوده و این نبود امنیت هم درحوزه فیزیکی و هم در حوزه روانی قابل مشاهده است.

نجفی یکی از برنامه‌های خود را راه اندازی باشگاه مشاوران شهرداری اعلام کرد و گفت: به دنبال راه اندازی باشگاه مشاوران شهر هستیم و افراد علاقمند به تصمیم سازی می‌توانند در این باشگاه مشارکت داشته باشند.

نجفی با اشاره به انتخاب بهترین نفر برای حضور در شهرداری تهران گفت: اگر شهردار شوم خوشحال خواهم شد اما اگر چنین نیز نشود به کارهایی که علاقه شخصی دارم می پردازم.

وی افزود: اگر شهردار شدم، کسوت سیاسی را از تن خارج کرده و تنها در امور شهری فعالیت خواهم کرد.

کاندیدای شهرداری تهران در خصوص ملاک های مد نظر خود برای انتخاب مدیران شهری اظهارکرد: ملاک من در انتخاب مدیران خود، شایستگی در اخلاق و مدیریت، عدم شائبه در رابطه با مسائل مالی، اعتقاد به رویکردها و برنامه های پیشنهادی، مشارکت، تسهیل گری به جای تصدی گری و قانون پذیری و داشتن مدیریت خواهد بود.

وی با اشاره به تبعیض مثبت به نفع زنان و جوانان گفت: در رابطه با تبعیض مثبت زنان و جوانان نظر مساعد خواهم داشت اما در خصوص روابط فامیلی و توصیه شده تصمیمی نخواهم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      محاله سیاسی نباشی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج