جاباما
۵۷۹۹۹۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مورد عجیب برزای؛ جایی در حوالی ته خط

مورد عجیب برزای، بازیکنی که مسیر پیشرفت را سروته طی کرده و فعلا به جایی رسیده که با شروع لیگ برتر جایی در هیچ تیمی ندارد. بازیکنی که نیمکت‌نشین استقلال بود و با وجود نیمکت‌‌نشینی از پیشنهاد ختافه در مورد او صحبت می‌شد.

وبسایت نود: مورد عجیب برزای، بازیکنی که مسیر پیشرفت را سروته طی کرده و فعلا به جایی رسیده که با شروع لیگ برتر جایی در هیچ تیمی ندارد. بازیکنی که نیمکت‌نشین استقلال بود و با وجود نیمکت‌‌نشینی از پیشنهاد ختافه در مورد او صحبت می‌شد.

گویا پیشنهاد باشگاه اسپانیایی به برزای جدی بود و این بازیکن هر کاری که توانست برای جلب رضایت کادرفنی و کادرمدیریتی باشگاه انجام داد که حداقل برای تست دادن به اسپانیا برود. در نهایت موفق به این کار نشد و در استقلال ماند تا ذخیره تیم پرویز مظلومی باشد. او با این که شروع خوبی در لیگ برتر داشت و فصل را با یک پاس گل شروع کرد اما در طول فصل به بازیکن فیکس مظلومی تبدیل نشد. برزای امیدوار بود که با تغییر و تحولات کادرفنی و آمدن منصوریان، سال بهتری پیش روی او باشد. اتفاقی که نیفتاد و برزای یک نیمکت‌نشین باقی ماند. این در حالی بود که او در طول فصل دوبار ناجی منصوریان شد و با گل‌هایش به نوعی حکم ابقای منصوریان را امضا کرد. منصوریان حتی بعد از بازی با صبای قم در جام‌حذفی به قدری از عملکرد بازیکن جوانش ذوق‌زده شد که او را مهدوی‌کیای آینده ایران نامید. مهدوی‌‌کیایی که نتوانست حضورش در ترکیب اصلی را تضمین کند و در نهایت هم در لیست فروش قرار گرفت.

برزای در قد و قواره استقلال بود و در ترکیب اصلی این تیم خوش درخشید و پیش‌بینی می‌شد که حداقل در یکی از تیم‌های دیگر لیگ برتری بتواند به خواسته‌هایش برسد اما در کمال تعجب بدون تیم ماند تا حالا تنها سه گزینه داشته باشد. یا نفت تهران، یا گسترش فولاد یا لیگ یک یا خانه‌نشینی موقت. گزینه‌هایی که هیچ‌کدام برتری چندانی بر دیگری ندارد و مورد عجیب بهنام برزای به این جا برسد. بدون تیم و بدون شگفتی. جایی نزدیک آخر خط.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      حالا برو روی تبلیغات دور زمین برقص آقای برزای.

    • بدون نام

      خداشیشعلی رولعنت کنه که این بچه روخراب کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج