جاباما
۵۸۰۴۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

قول اصغر فرهادی به دخترش

اصغر فرهادی به تازگی گفتگویی انجام داده و درباره گذشته مفصل حرف زده است که تازگی دارد و برخی از آنها را در ادامه می خوانید.

قول اصغر فرهادی به دخترش

روزنامه هفت صبح: اصغر فرهادی به تازگی گفتگویی با روزنامه «شرق» انجام داده و درباره گذشته مفصل حرف زده است که تازگی دارد و برخی از آنها را در ادامه می خوانید:

- وقتی طرح فیلم «گذشته» آماده شد با خانم »ماریون کوتیار» برای بازی در فیلم صحبت شد اما با توجه به شرایط خاص کار و زمانی که برای تمرین های پیش از فیلمبرداری نیاز بود و نداشتن امکان اینکه دو ماه پیش از فیلمبرداری در تمرین ها حضور داشته باشد - چون در آن زمان مشغول بازی در فیلم دیگری در آمریکا بود - در نهایت در همان مراحل اولیه با توجه به این هماهنگ نشدن تصمیم گرفتم از بازیگری استفاده کنم که بتواند پنج ماه کامل برای این فیلم فرصت آزاد داشته باشد. او بازیگر بسیار توانایی است و قرارمان این است که روزی با هم کار کنیم.

قول اصغر فرهادی به دخترش

- برای این فیلم به دلیل اینکه برخی از عوامل را از قبل نمی شناختم، فیلم های روز را مرور کردم و افراد از روی کارشان انتخاب شدند. فیلمی را می دیدم و در صورت رضایتبخ شبودن کار طراح صحنه یا تدوینگر، او را در فهرست کاندیداهای آن پست می گذاشتم. مثلا برای بحث صدا کارهای «کاستاریتسا» را دیدم و «میکس من» آن کارها را انتخاب کردم یا برای طراح صحنه از کارهای «کیشلوفسکی» به طراح صحنه مورد نظرم رسیدم یا برای تدوین از تماشای کارهای «اودیار» تدوینگر را انتخاب کردم.

- به دخترم قول داده ام سفری با خانواده ام به ابیانه برویم.

- از سوی تهیه کننده قبلی و تهیه کننده ای دیگر برای ساخت فیلم در خارج از کشور بر اساس داستان اولیه ای که دارم، صحبت هایی شده استاما در مورد زمان ساخت آن هنوز تصمیمی نگرفته ام. شاید داستانی که در ایران می گذرد و براساس یک اتفاق واقعی است فیلم بعدی ام باشد. فعلا یک سال استراحت می کنم و بعد تصمیم می گیرم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      برترینها یعنی واقعا به خاطر اون یه خط همچین تیتری زدی؟؟؟؟؟
      متاسفم...

    • هموطن

      همه پدرمادرها به بچه هاشون قول میدن شاید خیلی هم احتیاج به تابلو شدن قول ایشون به دخترش نباشه شایدعلاقه مندی ایشون به جاذبه های کشورمون روخواستن بیان کنن افرادمشهورکمترفضای خصوصی دارند

    • اينجانب

      تو رو بگو كه نظر هم دادي ........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج