جاباما
۵۸۰۵۴۳
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

فراخوان دوباره بانک مرکزی برای وام ازدواج

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی بر استفاده هرچه سریعتر زوج های جوان از فرصت استثنایی و بسیج نظام بانکی کشور برای وام ازدواج گفت: متقاضیان دریافت وام ازدواج هرچه زودتر تشکل پرونده دهند.

خبرگزاری مهر: مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی بر استفاده هرچه سریعتر زوج های جوان از فرصت استثنایی و بسیج نظام بانکی کشور برای وام ازدواج گفت: متقاضیان دریافت وام ازدواج هرچه زودتر تشکل پرونده دهند.

علی اصغر میرمحمدصادقی با اشاره به مهلت باقیمانده برای استفاده متقاضیان دریافت وام ازدواج گفت: نظام بانکی کشور اکنون آماده پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج با سهل‌ترین شرایط به متقاضیان است و به همین دلیل یک فرصت مناسب پیش روی زوج‌های جوان قرار گرفته تا در کمترین زمان ممکن و با شرایط مناسب، هر یک ده میلیون تومان از شبکه بانکی، وام ازدواج دریافت نمایند.

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اجرای این طرح تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت، افزود: بر اساس آمارهای رسمی هر یک از بانک‌های مشارکت‌کننده در این طرح، اکنون شرایط خوبی برای پرداخت تسهیلات مهیا است و آمارهای نظام بانکی نیز گویای آن است که بالغ بر ۱۲۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج در همین مدت زمان کوتاه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سود این وام‌ها ۴ درصد است، تصریح کرد: اقساط ۳۶ ماهه در نظر گرفته می‌شود و با توجه به اینکه تا پیش از اجرای طرح، ۵۰۰ هزار نفر در صف تقاضا قرار داشتند، تلاش شده تا در قالب اجرای این طرح، صف متقاضیان از بین برود و پرونده ها به روز بررسی شود.

به گفته میرمحمدصادقی، چنانچه زوج‌ها توامان در بانکهای مشابه ثبت نام داشته باشند، می توانند با ارایه تنها یک ضامن و حتی پشتوانه قرار دادن یارانه نقدی حساب سرپرست خانوار به عنوان ضامن، از تسهیلات بیست میلیون تومانی زوجین بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از ابتدای مردادماه شروع شده و تا انتهای شهریورماه در قالب طرح ضربتی ادامه دارد، اظهار داشت: به نظر می رسد بهترین فرصت برای دریافت وام ازدواج از سوی متقاضیان فراهم شده و افرادی که صاحب صلاحیت برای دریافت این وام هستند، باید هر چه زودتر از این فرصت استفاده کرده و با شرایط مناسب، وام خود را از شبکه بانکی دریافت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      نوشدارویی بعد از مرگ سهراب

    • عباس زاده

      وقتی تو سامانه هنوز نوبتمون نشده باید چیکار کنیم؟ مگه میشه وقتی سامانه مارو معرفی نکرده بریم بانک؟

    • بدون نام

      دست مسئولین درد نکند،حداقل یکی از بزرگترین مشکل جوانان را حل کردند.

    • علی

      کدام پرداخت آسون
      بانک قرض الحسنه مهر شعبه مرکزی خیابان طالقانی
      وام گیرنده کارمند دارای گواهی اشتغال در شرکت سهامی عام .
      ضامن با نامه تعهد کسر از حقوق کارمند در یک شرکت خودرو ساز بزرگ سهامی عام .
      با این وجود مطالبه یک برگ چک هم میکند !!!!!!
      کجای این شرایط پرداخت آسان است !!!!!!

      میگن چون ضامن قرار دادی است باید چک بدید !!!!!
      همه میدونند که 15 ساله کارمند رسمی جایی نمیگیرند
      ضمنا کارمن قراردادی با 20 سال سابقه در یه شرکت دولتی خودرو ساز قرار دادی محسوب نمیشه

    • زهرا

      همش دروغه دروغ دولت دروغگو چرا به ملت دروغ میگید دستتون رو شده برا مردم بعد یکسال هنوز نوبتم نشده دو تا چک به مبلغ دو برار وام میخواد دوتا ضامن ک نامه کسر حقوق داشته باشن معرفی نامه فیش حقوقی سفته بابا ملتو چی فرض میکنین خبر دروغ میدید

    • زهرا

      همش دروغه دروغ دولت دروغگو چرا به ملت دروغ میگید دستتون رو شده برا مردم بعد یکسال هنوز نوبتم نشده دو تا چک به مبلغ دو برار وام میخواد دوتا ضامن ک نامه کسر حقوق داشته باشن معرفی نامه فیش حقوقی سفته بابا ملتو چی فرض میکنین خبر دروغ میدید

    • بدون نام

      اصلا یارانه قبول نمیکنن..ن تنها سود میگیرن..کارمزد بانکم.هرساله ازمون کم میکنن سیصد هزار تومن چیش میمونه..فقط کارمند رسمی دولت..سفته میگیرن کلی هم منت میزارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج