۵۸۰۷۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تارانتینو در برنامه انستیتو ساندنس تجلیل شد

در برنامه «نکست فست» انستیتو ساندنس که پنجشنبه شب در لس‌آنجلس برگزار شد، از کوئنتین تارانتینو کارگردان کهنه‌کار تجلیل به عمل آمد.

خبرگزاری مهر: در برنامه «نکست فست» انستیتو ساندنس که پنجشنبه شب در لس‌آنجلس برگزار شد، از کوئنتین تارانتینو کارگردان کهنه‌کار تجلیل به عمل آمد.

به نقل از ورایتی، در برنامه «نکست فست» یا جشن بعدی ساندنس با اهدای جایزه به فیلمساز آمریکایی یک نسخه ۳۵ میلیمتری از فیلم «سگ‌های انباری» وی به مناسبت بیست و پنجمین سال ساخته شدنش نیز نمایش داده شد.
تارانتینو در برنامه انستیتو ساندنس تجلیل شد

در این برنامه ساندنس که از ۱۰ تا ۱۳ آگوست برگزار می‌شود، میشل ساتر بنیانگذار این برنامه از تارانتینو برای تداوم حمایتش از این سازمان با حضور در کارگاه کارگردانان انستیتو ساندنس تشکر کرد. در سال ۲۰۱۵ تارانتینو به عنوان مشاور خلاق به این کارگاه بازگشت و با برنامه بورسیه یادبود سالی منک تدوینگری که سال ۲۰۱۰ درگذشت، همکاری کرد.

در این برنامه تارانتینو روی صحنه رفت و در سخنرانی ۱۵ دقیقه‌ای که ادا کرد این جایزه را پذیرفت.

در عین حال وی از تیم راث و مایکل مدسن دو بازیگری که در «سگ‌های انباری» و «هشت نفرت‌انگیز» وی حضور داشتند نیز دعوت کرد تا روی صحنه بیایند. تارانتینو از چند تن از تهیه کنندگانش نیز تشکر کرد که در جمع حضار نشسته بودند. او گفت: من پسر لس‌آنجلسم، منطورم این است که در تنسی متولد شدم، اما اینجا آمدم.

این کارگردان گفت برای همین هم فیلمش «سگ‌های انباری» درباره جرم و جنایت در لس‌آنجلس است.

تارانتینو نامزد پنج جایزه اسکار شده و دو جایزه را دریافت کرده است. اولین جایزه او برای فیلمنامه اوریجینال «پالپ فیکشن» در سال ۱۹۹۵ و همین جایزه برای «جانگوی آزاد شده» در سال ۲۰۱۳ بوده است.

راث که در «سگ‌های انباری» در نقش آقای نارنجی بازی کرده و در «هشت نفرت‌انگیز» در نقش اوسوالد موبری جلوی دوربین رفته است گفت با نوشته‌های تارانتینو کاری متفاوت از آنچه برای دیگر فیلمسازان انجام می‌دهد، شکل می‌گیرد. او گفت: اولین وجه شاخصه تارانتینو برای من نوشته‌هایش است. من اول او را ندیده بودم بلکه با نوشته‌اش با او آشنا شد، بعد دیدمش. انرژی فوق العاده و انسانیت شگفت‌انگیز او را در نوشته‌هایش دیدم.

مدسن نیز روی صحنه گفت تارانتینو در فاصله ۲۰ سالی که بین «سگ‌های انباری» و«هشت نفرت‌انگیز» فاصله بوده هیچ تغییری نکرده است. او همچنان عاشق فیلم ساختن است، همچنان بچه‌ها را دوست دارد و قلب بزرگی دارد و عاشق سینماست. وی افزود: فیلمی وجود ندارد که ساخته شده باشد و تارانتینو از آن اطلاعاتی نداشته باشد، از بازیگران و کارگردانش گرفته تا هر نوع شناخت دیگری درباره آن.

در برنامه «نکست فست ساندنس» فیلم‌هایی چون «گوک» از جاستین چان و «ال.ای تایمز» از میشل مورگان به نمایش درمی‌آید. در مجموع هفت فیلم در این برنامه به نمایش درمی‌آیند که عبارتند از «لیمو» ساخته یانیکزا براوو، هفت اپیزود اول کمدی درام«Gente-fied» ساخته ماروین لموس، «گوک» ساخته جاستین چان، «هرزه» ساخته ماریانا پالکا، مستند «دینا» ساخته آنتونیوسانتینی ودن سیکلس، «هستی‌های طلایی» ساخته آلکس راس پری و «ال.ای تایمز» ساخته میشل مورگان.

امسال پنجمین دوره برنامه «نکست فست ساندنس» برگزار می‌شود که منتخبی از جشنواره ساندنس را که در یوتا برگزار می‌شود در لس آنجلس نمایش می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج