جاباما
۵۸۳۰۴۴
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

۴ هزار خانوار کمیته امداد خانه دار می شوند

مدیر کل مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در رابطه با خریداری ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر برای مددجویان این نهاد حمایتی، از تحویل ۴۰۰۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در رابطه با خریداری ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر برای مددجویان این نهاد حمایتی، از تحویل ۴۰۰۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

ابراهیم بازیان با بیان اینکه کمیته امداد طی سالیان اخیر با حضور هیئت امنای جدید توجه خاصی به موضوع مسکن به عنوان عاملی توانمند ساز در زندگی مدد جویان داشته است، اظهار کرد: بودجه سال جاری مسکن که مدد جویان را در تامین مسکن خود یاری می کند، نسبت به قبل بیش از هفت برابر افزایش یافته است.

وی از ارائه خدمات عمرانی بالغ بر ۷۵ هزار مورد خبر داد و افزود: این خدمات ۳۰ هزار مورد ساخت مسکن شهری و روستایی در کشور و ۴۵ هزار مورد خدمت تعمیراتی در مساکن خود مالکی مدد جویان مناطق محروم، روستاها و شهرهای کوچک شامل می شود.

بازیان «ساماندهی مسکن مدد جویان کمیته امداد توام با کار جهانی و انقلابی» را از اهم محور های شعار کمیته امداد دانست و افزود: نیاز مدد جویان در حوزه مسکن انباشته است و تلاش داریم طی یک برنامه سه ساله این موارد را رفع کنیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: از محل تفاهم نامه، ۴۰۰۰ واحد را تا پایان شهریور ماه به مرحله بهره برداری و تحویل می رسانیم و این طرح مساکنی را شامل می شود که دارای ضوابط فنی و اجرایی و در دور افتاده ترین و محروم ترین بخش های روستایی هفت استان کشور هستند.

بازیان ادامه داد: همچنین ۵۰۰۰ واحد مسکن مهر را از بابت مطالبات کمیته امداد از دولت در دست داشتیم که در حال تهاتر با وزارت راه هستیم تا این مساکن به تدریج تحویل گرفته شود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: ۸۰ درصد خانوار های تحت پوشش یکی دو نفره هستند که در اولویت تهیه مسکن قرار ندارند و مابقی خانواده ها نزدیک ۱۰۰ هزار خانوار فاقد مسکن هستند و امیدواریم تا پایان برنامه ششم بخش عمده آن ها و نزدیک به ۳۰۰ هزار مورد مسکن خود مالکی تحت خدمات دهی ما قرار گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۴سال پیش میخاستن به ما خونه بدن وقتی روحانی اومد گرون شد تا الان مونده ...از کجا بیاریم آخه پول زیاد بدیم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کمیته امداد عرضه داره پرسنلش را خانه دار کنه

    • بدون نام

      ۴سال پیش میخاستن به ما خونه بدن وقتی روحانی اومد گرون شد تا الان مونده ...از کجا بیاریم آخه پول زیاد بدیم .

    • بدون نام

      فقط پارتی بازی

    • بدون نام

      ۴۰۰۰ پارتی دار خانه دار میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج