۵۸۳۳۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

استخدام مهندس افسانه‌ای اپل توسط گوگل

کریس لاتنر برنامه نویس افسانه ای، سال پر فراز و نشیبی را سپری کرده است. او اپل را ترک کرد، جاییکه موفق شد زبان برنامه نویسی Swift را توسعه دهد. او برای کمک به توسعه تکنولوژی Autopilot به شرکت تسلا پیوست، اما تنها چند ماه بعد متوجه شد که برای این شغل مناسب نیست و تسلا را ترک کرد.

مجله سخت افزار: کریس لاتنر برنامه نویس افسانه ای، سال پر فراز و نشیبی را سپری کرده است. او اپل را ترک کرد، جاییکه موفق شد زبان برنامه نویسی Swift را توسعه دهد. او برای کمک به توسعه تکنولوژی Autopilot به شرکت تسلا پیوست، اما تنها چند ماه بعد متوجه شد که برای این شغل مناسب نیست و تسلا را ترک کرد.
استخدام مهندس افسانه‌ای اپل توسط گوگل
حالا او اعلام کرده است که به گوگل (یعنی تیم Brain) می پیوندد تا AI (هوش مصنوعی) برای همه در دسترس باشد. در حالیکه هنوز به طور دقیق مشخص نیست لاتنر در این تیم چه وظیفه ای خواهد داشت، بلومبرگ می گوید که او بر روی زبان TensorFlow کار خواهد کرد، این برنامه برای ساده سازی برنامه نویسی AI است.

این استخدام لزوماً وضعیت اپل را تغییر نخواهد داد، چرا که برای ماههاست که آنها بدون لاتنر ادامه میدهند، اما برای گوگل شرایط قطعاً تغییرات محسوسی خواهد کرد. لاتنر برای توسعه Swift اعتبار بسیاری کسب کرد، چرا که سوئیفت سریع، کاملاً مدرن و از همه مهمتر قابل دسترسی بود و تمامی برنامه نویسان از مبتدی تا حرفه ای می توانستند از آن بهره مند شوند.
حالا گوگل می تواند از دانش فنی او استفاده کند تا استفاده از TensorFlow را آسانتر کند و یا نیازهای سخت افزاری را کاهش دهد تا هوش مصنوعی بتواند به براحتی بر روی موبایل ها و لپتاپ ها استفاده شود. البته که هیچ تضیمنی وجود ندارد که لاتنر شاهکارهای قبلی خود را بتواند در گوگل هم پیاده کند، اما با توجه به توانایی های او این احتمال دور از انتظار نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج