۵۸۳۷۸۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تازه ترین خبرها از Gear Fit۲ Pro سامسونگ

شرکت سامسونگ سال گذشته از دستبند پایشگر سلامتی خود با نام Gear Fit۲ رونمایی کرد. همانطور که از نام این گجت مشخص است، در واقع دومین نسل از دستبندهای پایشگر سلامت سامسونگ به شمار می رود. حال خبرهای تازه حاکی از آن است که سامسونگ در نظر دارد نسل جدیدتری از این گجت را با نام gear Fit۲ Pro روانه بازار کند.

وب سایت تک شات: شرکت سامسونگ سال گذشته از دستبند پایشگر سلامتی خود با نام Gear Fit۲ رونمایی کرد. همانطور که از نام این گجت مشخص است، در واقع دومین نسل از دستبندهای پایشگر سلامت سامسونگ به شمار می رود. حال خبرهای تازه حاکی از آن است که سامسونگ در نظر دارد نسل جدیدتری از این گجت را با نام gear Fit۲ Pro روانه بازار کند.
تازه ترین خبرها از Gear Fit2 Pro سامسونگ

این خبر در حساب کاربری معروف ایوان بلاس انتشار یافته و جالب است که سامسونگ نام Gear Fit۳ را برای این محصول انتخاب نکرده است. البته این احتمال نیز مطرح است که سامسونگ گجت جداگانه دیگری را با نام Fit۳ و با ویژگی های متفاوت عرضه کند، امری که با توجه به شایعات اخیر، چندان دور از ذهن نیست. از لحاظ طراحی، می توان گفت که gear Fit۲ pro تفاوت چندانی با مدل سال پیش ندارد.

در عین حال، انتظار می رود که مدل جدید این گجت دارای قابلیت های تازه ای از قبیل مقاوت در برابر آب داشته باشد. این دبان معنا است که حتی اگر شناگر حرفه ای هم باشید، باز هم می توانید بدون نیاز به باز کردن این گجت از دست خود، به شنا بپردازید. همچنین پیش بینی می شود که امکان پخش موسیقی از طریق پلتفرم اسپاتیفای نیز به این گجت افزوده شود.

یکی دیگر از قابلیت های این دستبند، محکم تر شدن بند آن و در نتیجه امکان استفاده از آن به هنگام انجام فعالیت های سنگین ورزشی است. برخی دیگر از شنیده ها حکایت از آن دارند که سامسونگ قصد دارد این گجت را به صورت ترکیبی از ساعت هوشمند و پایشگر سلامتی عرضه کند.

به هر حال، تمام این گفته ها در حد گمانه زنی هستند و بهتر است تا زمان رونمایی رسمی از این گجت، در باور این شنیده ها کمی محتاط باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج