۵۸۴۲۲۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

امام جمعه‎ تبریز:

مسئولان مراقب توطئه های آمریکا و انگلیس باشند

امام جمعه تبریز گفت: مسئولان باید همواره مراقب توطئه‎های آمریکا و انگلیس باشند.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه تبریز گفت: مسئولان باید همواره مراقب توطئه‎های آمریکا و انگلیس باشند.

حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره ‎ به کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ گفت: تاریخ معلم بزرگی برای انسان است و باید از آن درس عبرت آموخت. از این‌رو باید مراقب قدرت‌های شیطانی آمریکا و انگلیس باشیم و جنایت‎های آنان را فراموش نکنیم. کودتای ۲۸ مرداد تنها یک نمونه از اقدامات آن‌هاست و این کشورها همواره در حال توطئه علیه ملت ایران بوده و هستند.

وی افزود: کودتای آمریکایی، انگلیسی ۲۸ مرداد سند دیگری از خیانت و دشمنی دیرینه‎ی این دو کشور با ایران بوده و در تاریخ معاصر ایران نیز نشانه‌های خیانت و اقدامات ظالمانه‎ی قدرت‌های استکباری به‌ویژه انگلیس علیه ملت ایران مشهود است. این کودتا سبب استمرار حکومت ننگین محمدرضا پهلوی پس از فرار وی و بازگشت او به وطن شد. دولت انگلیس در یک خیانت آشکار در حق ملت ایران با همکاری آمریکا این کودتا را طراحی کرده و دولت ملی‌گرای مصدق را سرنگون کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به شهید مدافع حرم شهید «محسن حججی»، گفت: شهادت این مدافع حرم دل مردم ایران را به درد آورد و وی شجاعانه برای دفاع از حریم حضرت زینب(س) در سوریه حضور پیدا کرد و به آرزوی خود رسید.

آل‌هاشم افزود: روند اضمحلال گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه در هفته‌های اخیر شدت یافته و با ریشه‌کن شدن این گروه‌های تروریستی منطقه و ملت‌های مسلمان از درد این فتنه بزرگ رها می‌شوند.

وی با اشاره به آغاز دوره‎ی جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: آنچه در باب حکم جدید رهبری مطرح است، استفاده از تجارب افرادی با سلایق‌ مختلف سیاسی است. از این‌رو همه گروه‌هایی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند در این مجمع نمایندگانی دارند.

وی افزود: چتر انقلاب اسلامی وسیع و دربرگیرنده همه کسانی است که فکر و اندیشه آن‌ها در خدمت به نظام اسلامی است و نگاه فراجناحی در عین حال حفظ انقلابی بودن و اعتقاد به اصل اسلام و نظام اسلامی در این انتخاب مقام معظم رهبری کاملاً مشهود است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از تجربیات افراد باسابقه بوده است که دارای طرح نو، ایده و اندیشه بوده و در مناصب مختلف کشور خدمت کرده‌ باشند. هم‌چنین تأکیدات مقام معظم رهبری که اعضای مجمع را به حضور، اتقان و دقّت در تشخیص مصلحت ، سداد و انصاف دعوت کرده‌اند، باید مورد توجه همه‎ی اعضا قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو..شما اصلا بلد نیستید با دنیا برخورد داشته باشید شما هنوز تو بیس سال پیش موندید..چرا ترکیه عربستان دوبی این حرفارو نمیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج