۵۸۴۴۰۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آیا نوکیا ۸ می‌تواند رقیب هایش را شکست دهد؟

نیروهای قدیمی نوکیا در کشور فنلاند پشت سر کمپانی HMD قرص و مجکم ایستاده و با عرضه رسمی نوکیا ۸ قصد دارند بزرگان قوم گوشی را شکست دهند.

خبرآنلاین: نیروهای قدیمی نوکیا در کشور فنلاند پشت سر کمپانی HMD قرص و مجکم ایستاده و با عرضه رسمی نوکیا ۸ قصد دارند بزرگان قوم گوشی را شکست دهند.
آیا نوکیا 8 می‌تواند رقیب هایش را شکست دهد؟

فنلاندی‌ها هنوز از کودتای آمریکایی علیه برند محبوب نوکیا عصبانی هستند و هرچند برخی کوتاهی‌های خود از جمله نپیوستن به کمپ اندروید را فراموش نکرده‌اند، اما حالا با گنجاندن ویژگی‌های متفاوت در پرچمدار ۲۰۱۷ قصد دارند رقبا را از میدان به در کنند.

نوکیا ۸ مهمترین گوشی فنلاندی-چینی است که ادعای مبارزه با آیفون، گلکسی و گوشی‌های هواوی را دارد و با بدنه آلومینیومی، دوربین مجهز به لنز زایس، فناوری صوتی منحصربفرد، ضبط ۳۶۰ درجه و برخی ویژگی‌های نرم افزاری مانند Bothie می‌خواهد بخشی از کیک بزرگ بازار گوشی را از آن خود کند.

اما به چه قیمتی؟

۵۹۹ یورو / ۵۴۶ پوند / ۷۰۰ دلار / یا حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمتی است که برای بازارهای برگزیده تعیین شده است و از سپتامبر به دست مصرف کننده می‌رسد اما واقعا کاربران حاضرند چنین پولی را آن‌هم در حالی که قرار است آیفون ۸، نوت ۸ و گوگل پیکسل ۲ رونمایی و عرضه شود؛ آن را جایگزین کنند؟

نوکیا از دهه ۱۹۹۰ سال‌ها بدون رقیب بود تا اینکه آیفون در سال ۲۰۰۷ آمد و سامسونگ توانست با بستن قرارداد با گوگل برای اندروید، بازار را از آنِ خود کند. نوکیای ورشکسته را در سال ۲۰۱۳ به مایکروسافت فروختند که همان موقع فنلاندی‌ها آن را کودتای آمریکایی نامیدند و تا امروز و با سرِپا شُدنِ نوکیا با کمک تیم چینی-فنلاندی روی حرف خود ایستاده‌اند. ریختن ویندوز روی گوشی‌های نوکیا با نام لومیا نیز نتوانست کمکی به آنها کند و سرانجام تیم جدید HMD Global تصمیم به پذیرش اندروید گرفته و حالا با گوشی نوکیا ۸ به عنوان پرچم‌دار قصد دارد با همه رقبا یک جا بجنگد.

اما آیا واقعا قدرت آن را دارند که هم زمان در چند جبهه بجنگند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج