جاباما
۵۸۵۱۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فارادی فیوچر از مسابقات فرمول E کنار می‌کشد

فارادی فیوچر به تازگی اعلام کرده که قصد دارد از حضور در مسابقات فرمول E کنار بکشد. دلیل این موضوع، حفظ پول بیشتر برای سرمایه‌گذاری در اولویت‌های اصلی این شرکت اعلام شده است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: فارادی فیوچر به تازگی اعلام کرده که قصد دارد از حضور در مسابقات فرمول E کنار بکشد. دلیل این موضوع، حفظ پول بیشتر برای سرمایه‌گذاری در اولویت‌های اصلی این شرکت اعلام شده است. سال گذشته بود که خبری شنیدیم مبنی بر این که فارادی فیوچر به مسابقات فرمول E می‌پیوندد. این شرکت قصد داشت تا با حضور در این مسابقات، بتواند نقش پررنگی در زمینه‌ی خودروهای الکتریکی بازی کند.
فارادی فیوچر از مسابقات فرمول E کنار می‌کشد

فرمول E نام یکی از رشته‌های اتومبیل‌رانی جدید است که شباهت زیادی به مسابقات فرمول یک دارد. با این حال تفاوت‌هایی میان این دو رشته اتومبیل‌رانی دیده می‌شود؛ از جمله این که خودروهای فرمول یک، بنزینی هستند و اتومبیل‌های فرمول E، الکتریکی. این رشته ورزشی در حال رشد است و شرکت‌هایی مثل مرسدس‌، پورشه، آئودی و ب‌ام‌و اعلام کرده‌اند که به زودی به فرمول E می‌پیوندند.
فارادی فیوچر از مسابقات فرمول E کنار می‌کشد

از آن‌جایی که حضور در این مسابقات مستلزم فناوری بسیار بالا، هزینه زمانی و مالی زیاد است، فارادی فیوچر ترجیح داده از تمایل خود دست بکشد و روی اهداف اصلی خود تمرکز کند. تمرکز اصلی این شرکت، رقابت با شرکت‌های خودروسازی مثل تسلاست که اتومبیل‌های الکتریکی تولید می‌کنند.

برخلاف تسلا که توانسته موفقیت‌های زیادی در طول این چند سال کسب کند، فارادی فیوچر برای ادامه راه خود و تولید اتومبیل‌های الکتریکی، نیاز مالی پیدا کرده است. فارادی فیوچر، یک شرکت آمریکایی خودروساز است که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. این شرکت تا امروز از اتومبیل‌های الکتریکی جدیدی مثل FF۹۱ رونمایی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج