۵۸۵۲۳۵
۳۹ نظر
۶۲۷۴
۳۹ نظر
۶۲۷۴
پ

ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند

در این مطلب ستاره هایی که بیشترین آی کیو را نسبت به دیگران دارند، به شما معرفی می کنیم تا شما هم با باهوش ترین هایشان آشنا شوید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: همه دوست داریم که از زندگی خصوصی ستاره های مورد علاقه مان باخبر شویم. از غذاهایی که می خورند تا برند لباس هایی که می پوشند و رستوران هایی که می روند، همه و همه برای ما جذابیت دارد. یکی دیگر از چیزهایی که ممکن است برای شما هم جذاب باشد، آی کیوی ستاره هاست. در آمریکا متوسط آی کیوی افراد ۹۸ است. آی کیو آلبرت انیشتین ۱۶۰ بود در حالی که گالیلئو گالیله رکورد او را شکست و آن را به ۱۸۲ رساند. در این مطلب نیز ستاره هایی که بیشترین آی کیو را نسبت به دیگران دارند، به شما معرفی می کنیم تا شما هم با باهوش ترین هایشان آشنا شوید.
ناتالی پورتمن - ۱۴۰
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
تعجبی ندارد که ناتالی پورتمن، یکی از زیباترین و با استعدادترین بازیگران هالیوود، آی کیوی بالایی داشته باشد. او با آی کیوی 140 از دانشگاه هاروارد فارغ التخصیل شده و به 6 زبان زنده دنیا نیز صحبت می کند.

آرنولد شوارتزنگر - 135
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
آرنولد شوارتزنگر، بازیگر و بدنساز مشهوری است که آی کیوی 135 دارد. شاید از بعضی حرف های خنده دار و عجیب و غریب او تصور کنید که او چندان هم فرد باهوشی نیست اما نتیجه تست او چیز دیگری را ثابت می کند.

شکیرا - 140
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
یکی از با استعدادترین زنان در میان ستاره ها شکیراست، بنابراین تعجبی هم ندارد که نامش در این لیست قرار گیرد. او بی نهایت در دنیای موسیقی موفق است که از آی کیوی 140 او هم می توان این را ثابت کرد.

مدونا - 140
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
اگر مدونا آی کیوی بالایی نداشت، هیچوقت مدونا نمی شد. او حتی گاهی فراتر از انتظار هوادارانش عمل می کند. اگر فعالیت های هنری او شما را متقاعد نمی کند، به نتیجه تست آی کیوی او که 140 است، نگاهی بیاندازید. این را هم اضافه کنیم که او همیشه جزو نفرات برتر مدرسه اش بود.

شارون استون - 153
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
آی کیوی شارون استون 153 است. عجیب است، نه؟ او از دانشگاه ادینبرو پنسیلوانیا بورسیه تحصیلی گرفت اما 2 سال بعد، به هدف فعالیت مورد علاقه اش یعنی مادلینگ، آنجا را رها کرد.
کوئنتین تارانتینو - 160
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
کوئنتین تارانتینو پس از سن ۱۵ سالگی که مدرسه را ترک کرد، دیگر ادامه تحصیل نداد. به جای آن وارد دنیای سینما شد. مطمئنا اگر او آی کیویی ۱۶۰ نداشت، هیچگاه در این شرایط به موفقیت نمی رسید.
جیمز وودز - ۱۵۴
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
جیمز وودز هنرپیشه و تهیه‌کننده آمریکایی است. شاید نام یا چهره اش برای شما آشنا نباشد اما حتما با صدای او آشنایید. او در فیلم هایی چون «Family Guy»، « The Simpsons»، «Disney's Hercules» و... هنرنمایی کرده است. او از دانشگاه ماساچوست بورسیه گرفت اما قبل از فارغ التحصیلی درس اش را رها کرد تا شغل مورد علاقه اش را دنبال کند.
سیندی کرافورد - 154
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
سیندی کرافورد هنرپیشه و مانکن آمریکایی است که از دانشگاه نورت‌وسترن در رشته مهندسی شیمی بورسیه گرفت. او دارای آی کیوی ۱۵۴، یکی از بالاترین آی کیوها در میان ستاره ها است.
کشا - ۱۴۰
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
کشا خواننده، ترانه‌سرا و رپر آمریکایی است. نخستین تک آهنگ وی با نام «تیک تاک» در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و توانست در میان ۱۱ کشور جهان رتبه اول پرفروش‌ترین ترانه هفته را کسب نماید. امیدواریم که او از مغزش بیشتر در جهت موفقیت های بعدی استفاده کند.

آلیشا کیز - 154
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
زمانی که آلیشا کیز 15 ساله بود، در مدرسه هنر منهتن پذیرفته شد. در همان جا بود که حرفه خوانندگی خود را آغاز کرد. او در سن 16 سالگی فارغ التحصیل شد و تحصیلات اش را در دانشگاه کلمبیا، با گرفتن بورسیه تحصیلی، ادامه داد. اما درست 4 هفته مانده به فارغ التحصیلی اش مانده بود که دانگشاه را به هدف علاقمندی هایش رها کرد.
روآن اتکینسون - 178
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
کسی هست که روآن اتکینسون را نشناسد؟ مستر بین، در حقیقت مهندسی الکترونیک در دانشگاه نیوکاسل خوانده است. در طول دوران تحصیلی اش، او به بازیگری علاقمند شد و در نهایت پس از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه آکسفورد، به حرفه مورد علاقه خود روی آورد.

اشتون کوچر - ۱۶۰
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
اشتون کوچر در زمینه های مختلفی از جمله بازیگری، مادلینگ و رستوران داری و... فعالیت دارد. او حتی در استارتاپ هایی چون اسکایپ، فوراسکور و.. نیز دست داشته است. بی شک می توان گفت که او ستاره باهوشی است که در هر کاری که آغاز کرده، بهترین بوده است.

نیکول کیدمن - 132
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
نیکول کیدمن در خانواده ای باهوش بزرگ شد. پدرش «آنتونی» متخصص شیمی بالینی بود و مادرش «جانل آن» آموزشیار پرستار بود. پس تعجبی ندارد که او هم از آی کیوی بالایی برخوردار باشد. او از دانشگاه هنر ویکتوریا ملبورن فارغ التحصیل شد اما در کنار آن به خوبی می دانست که چگونه مهارت های خود را تا بالاترین سطح بالا ببرد.
کانن اوبراین - ۱۶۰
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
کانن اوبراین دانش‌آموخته دانشگاه هاروارد در رشته ادبیات و تاریخ آمریکاست. این مجری مشهور تلویزیونی برای نگهداشتن مخاطبان خود، باید مهارت زیادی داشته باشد که با آی کیوی 160 مطمئنا به قدر کافی دارد.
جیمز فرانکو - 130
ستاره هایی که بالاترین آی کیو را دارند
جیمز فرانکو عاشق تحصیل است. زمانی که او فیلم «Spiderman 3» را بازی می کرد، در حال تحصیل در دانشگاه UCLA لس آنجلس بود. جالب است بدانید که او به طور همزمان برای مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های کلمبیا، نیویورک و بروکلین در رشته هنرهای تجسمی ثبت نام کرد و در نهایت در دانشگاه ییل در مقطع دکترا فارع التحصیل شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه مفتی مفتی ای کیو خیرات می کنن

    • بدون نام

      باریکلا مستربین ایکیوش از انیشتن هم بیشتره انیشتن۱۶۰

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خالی بندی بوده

    • بدون نام

      به ارقام مربوط به ستاره ها نمیشه اعتماد کرد چون با پول هر کاری می تونن بکنن. مثلا شارون استون سالها به دروغ مردم رو سرکار گذاشته بود که آی کیوی در حد نابغه داره و عضو منسا هست ولی سال 2002 خودش به دروغش اعتراف کرد:)))))

    • sam

      مدونا - 140
      خالی نبند

    • بدون نام

      زیاد هم آی کیوشون بالا نیست در حد متوسطه منم تست دادم آی کیوم 139 بود یعنی معمولی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ااا اتفاقا میخواستم ببینم عادیش چنده

    • بدون نام

      پرچم مستربین بالاست دمش گرررررم

    • سعید

      سحر قریشی هم هست، لطفا اضافه کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون فک کنم بالای 170 باشه

    • بدون نام

      مشخصه. کسی که بتونه تو جهان حرف اول و بزنه و اونهمه طرفدار پیدا کنه ای کیوش بالاسنت.

    • بدون نام

      من خودم 120 بودم. کلا دو تا دوست دارم. فکر کن اینا 160 نباشن :))

    • بدون نام

      "زیاد هم آی کیوشون بالا نیست در حد متوسطه منم تست دادم آی کیوم 139 بود یعنی معمولی. "

      کجا تست دادی؟ تستای آنلاین قبول نیستا!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تست هوشی که همه اینا دادن رو دادم چون فقط یه تست هوش وجود داره که استاندارد جهانیه و عدد مشخصی به عنوان بهره هوشی میده و اونم آزمون ریون هستش.

    • بدون نام

      "مشخصه. کسی که بتونه تو جهان حرف اول و بزنه و اونهمه طرفدار پیدا کنه ای کیوش بالاسنت. "

      در مورد بعضیاشون صدق می کنه ولی همیشه درست نیست خیلیاشون نون خوشگلی و EQ ی بالاشون رو می خورن نه آی کیو

    • بدون نام

      عادی ش 90-110 هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عادیش 90-110 هست که متاسفنه مال آدمای خاور میانه پایینتر از حد متوسط هیت. اما قاره آفریقا پایینترین آی کیو رو دارن

    • مينو

      منم تست استاندارد جهانى دادم بخدا 130 بودم ولى اعتراف ميکنم باهوش نيستم چون تو کنکور رتبم خوب نشد.به نظرم همش الکيه

    • بدون نام

      شکیرا جونم و عشقههههههههه

    • بدون نام

      قیافه روآن اتکینسون بیشتر شبیه خنگاست

    • امردادی

      مینو جان میزان آیکیو هیچ ربطی به تست هایی که توی کنکور میزنی نداره چون اتفاقا اکثر کسانی که توی کنکور های ایران قبول میشن اصلا باهوش نیستن فقط با پشتکار زیاد هستن و زیادی خوندن .....توی تست های کنکور هیچ بخش هوشی وجود نداره همه تکرار چیزاییه که خوندی

    • قلیه میگو

      بابا تو ستاره ی هالیوود باش بگو من توی رگام جای خون طلای خالصه مجله ها منتشر میکنن ملت هم باور میکنن !!!!!آخه کجای اینا نابغست!فقط کیم کارداشیانو جزو لیست نکردن!والله

    • یلدا

      منم تو یه سایت خارجی و با یه تست هوش استاندارد و جهانی شدم ۱۵۲راستش به هودم امیدوار شدم چون همیشه فکر میکردم حتما باید بالای ۲۰۰باشی تا بهت بگن نابغه

    • بدون نام

      "تست هوشی که همه اینا دادن رو دادم چون فقط یه تست هوش وجود داره که استاندارد جهانیه و عدد مشخصی به عنوان بهره هوشی میده و اونم آزمون ریون هستش"

      با اين حساب معمولي نيستي و iqت از حد نرمال بالاتره. خودت متوجه تاثيرش نيستي ولي مسلما ادماي كم هوش تر متوجه برتري شما نسبت به خودشون هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه آخه کلاً یه آدم معمولیم مثل همه یعنی نابغه نیستم فکر میکنم نابغه ها هوششون بالای 180 باشه.

    • بدون نام

      ما ایرانیا هم یهچند تایی داریم با آی کیوی بسیار بالا یکیش خاطره حاتمی میگید نه یه سری به اینستا گرامش بزنید قشنگ حساب میاد دستتون یکی هم تتلو تعجب می کنم شما اینا رو نمی نویسی فقط میری سراغ خارجی ها اجنبی پرست

    • بدون نام

      اینا اگر آی کیوی بالا دارن چرا تخصص علمی اکثرشون ندارن و اگر دارن از تخصص علم و دانششون استفاده نمی کنن حیفشون نیست خخخخخ

    • آقای هیچ کس

      بچه ها کانیه وست رو نذاشتن جاش خیلی خالی بود

    • life movie

      ناتالی عزیزمممم
      جیمز فرانکو هم باهوشه مشخص بود
      مستر بین که عالیییییییی

    • دراكولا فردا ازاد ميشه

      من نميخواهم نابغه باشم! ميخوام پولدار باشم! اما هيج كدوم نيستم :(

    • بدون نام

      وای چقدر باهوش ریخته اینجا خخخ!!! پس اینایی که هر روز میبینمشون از فضا اومدن

    • محمد

      پس مریلین مونرو کو؟ آی کیو ۱۶۸

    • بدون نام

      چون پورتمن بازیگر فیلم‌های اوپن و حامی دولت جعلی اسرائیل هست، چون آرنولد سیاستمدار و ذی نفوذ هست، چون شکیرا و مدونا کابالیست و جزو جبهه شیطان پرست ها هستند.... بععله خییییلی آی کیو دارن

    • بدون نام

      انصافاً خجالت نمی کشید به عنوان یک انسان، عکس هرزه ای به نام پورتمن رو با اون فیلم ها و عقاید سیاسی که میگه منو اسرائیل صدا بزنید منتشر کنید، اونم با تعریف و تمجید؟! بابا کمی غیرت داشته باشید همه چیز نون نیست!

    • زهرا

      منم تست هوش زدم 143 هستم البته من خودم میدونم بهره هوشی یه خورده از اطرافیانم بیشتره ولی اصلا بنظرم بحث هوش فوق العاده و نابغه بودن و اینا نیست بنظرم باید معیاراشون واسه حد نرمال تغییر بدن بنظرم بالای 180باید نابغه باشه و هوش فوق العاده رو به اون بگن

      پاسخ ها

      • T

        شوخی می کنی
        بابا ! باهوش

    • زهرا

      اینم اضافه کنم این مطلب این معنی رو میده که اگه اینا ضریب هوشیشون اینقده و بالاترین هستن وای به حال اونایی که اسمشون تو لیست نیومده و کم نیستن

    • Haru

      این وسط یه شخص خیلی مهم جا موند اونم کیم نامجون یا همون آر ام عضو گروه بی تی اس با ای کیو 148 عه

    • مهدی

      ریچارد فاینمن با ای کیو 125 یکی از تاثیرگذار ترین فیزیکدان های تاریخه . از همه اینا کمتر . انگار این روزها ای کیو کیلویی هم میفروشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج