جاباما
۵۸۷۷۳۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پیام تبریک سردار رحیمی به مناسبت هفته دولت

رییس پلیس پایتخت در پیامی با تبریک هفته دولت تاکید کرد که تلاش پلیس براین است که با استقرار امنیتی پایدار دولتمردان را در خدمتگزاری به مردم یاری کند.

برترین‌ها: رییس پلیس پایتخت در پیامی با تبریک هفته دولت تاکید کرد که تلاش پلیس براین است که با استقرار امنیتی پایدار دولتمردان را در خدمتگزاری به مردم یاری کند.
 
سردار حسین رحیمی در آستانه هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر، گفت: رجائی و باهنر دو شخصیت صدیق و خدمتگزار برای نظام مقدس ما هستند که با صداقت و به دور از هر گونه تجمل‌گرایی و تجمل پرستی، نامی نیک از خود به یادگار گذاشته‌اند.
وی افزود: یاد و خاطره شهیدانی همچون رجائی و باهنر که برای خدا و در راه خدا خود را وقف خدمت به مردم کردند همواره بر تارک خوبی ها می درخشد و هرگز از لوح خاطر مردم از بین نخواهد رفت. آنان که خود را به دریای بیکران الهی پیوند زده‌اند دیگر بخشی از آن دریای بیکران خواهند بود و به جاودانگی خواهند پیوست و هرگز مشمول فنا و نیستی نخواهد شد.
رییس پلیس پایتخت اضافه کرد: شهیدان رجائی و باهنر خادمانی صدیق و تلاشگر برای ملت ما هستند که با حسن نیت خود درمدتی هر چند کوتاه، خاطراتی بزرگ را رقم زدند تا آنجا که حتی بعد از گذشت حدود ۴۰ سال همچنان نام نیک آنان زبان‌زد همگان است.

رحیمی با تاکید براینکه باید تلاش کنیم که همچون رجائی و باهنر و دیگر بزرگان این مرز و بوم، به گونه‌ای عمل کنیم که خداوند متعال خشنود و ما عاقبت بخیر باشیم، گفت: هفته دولت را به همه مسئولان و خدمتگزاران به مردم، تبریک می‌گویم. نیروی انتظامی با تمام توان به دنبال تأمین امنیت و ارتقاء احساس امنیت مردم است؛ از این رو تلاش ما بر این است که با استقرار امنیتی پایدار دولتمردان را در خدمتگزاری به مردم یاری کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج