۵۸۸۰۳۱
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

منتظر ادامه «عاشقانه» نباشید

منوچهر هادی با اشاره به مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» که تولید و پخش آن را تازگی به پایان رسانده است، تاکید کرد، «عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده است.»

خبرگزاری ایسنا: منوچهر هادی با اشاره به مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» که تولید و پخش آن را تازگی به پایان رسانده است، تاکید کرد، «عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده است.»

این کارگردان که این روزها مشغول ساخت سریال «پاهای بی‌قرار» برای شبکه تهران است، شب گذشته یادداشتی مبنی بر اینکه که «عاشقانه» تنها یک فصل بوده و تصمیمی برای ادامه‌ ساخت آن وجود ندارد، در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

هادی نوشته است: «همچنان سراغ فصل دوم عاشقانه را از من می‌گیرند. عاشقانه یک فصل بوده و تمام شده است. چیز ناتمامی وجود ندارد. به دلیل استقبال بی‌سابقه در نمایش خانگی درخواست ادامه کار در فصل دیگری شده که از ابتدا در برنامه کاری من نبوده است و من هم قطعا تعهد به پروژه دیگری داشتم و هم اکنون در یکی از آن‌ها به مدت ۱۰ ماه مشغولم. بعضی دوستان طلبکارند و معترض که چرا کار را رها کردی؟ این طور نیست عزیزانم. هنوز هم تهیه‌کننده فعلی و سرمایه‌گذاران با بنده برای ادامه کار، مذاکره جدی منوط به قرارداد مکتوب انجام ندادند. امید که مشکلات تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران برطرف و پس از مذاکره نهایی و قطعی کار شروع شود.»

مجموعه نمایش خانگی «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری و مهدی گلستانه تولید شد.

محمدرضا گلزار، ساره بیات، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، شمسی فضل اللهی، حسین یاری، پانته‌آ بهرام، مسعود رایگان و هومن سیدی، یکتا ناصر و مهناز افشار، فرزاد فرزین و ... در این مجموعه به ایفای نقش پرداختند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سریال قلب یخی هم خیلی مزخرف تمام شد برید سریال ساختن رو از ترکیه یاد بگیرید سبصد قسمت میسازند کارگردان ما تو پانزده قسمت دیگه سریال رو جمعو جور میکنن بدون پایان

    • مهدیه

      وای چه بد شد

    • پری

      وا یعنی چی برید از ترکیه یاد بگیرید.سریالهای ترکیه همش با اعصاب ماها دارن یازی میکنن.حتی خیلی از زندگیها رو هم خراب کرده.اتفاقا عاشقانه خیلی هم عالی تمام شده.ممنونم فراوان.

    • بدون نام

      اخه شما یه سریال خوب نمیتونید بسازید چه برسه به اینکه برید سراغ فصل بعدی به جای نق زدنو سریالای چرت درست کردن برید سریالای هالیوود رو ببینید یکم اموزش بگیرید

    • مریم

      یعنی چی آخه من فصل دومش رو هم می خوام

    • شیدا

      اخههههه چراااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج