جاباما
۵۸۸۲۸۳
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

مشایخی: پشیمانم، اما نظرم همان است که گفتم!

پس از جنجال‌هایی که صحبت‌های جمشید مشایخی در جشن انجمن منتقدان به وجود آورد، این بازیگر پیشکسوت با حضور در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی را در مورد اتفاقات اخیر ارائه کرد.

سینما دیلی: پس از جنجال‌هایی که صحبت‌های جمشید مشایخی در جشن انجمن منتقدان به وجود آورد، این بازیگر پیشکسوت با حضور در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی را در مورد اتفاقات اخیر ارائه کرد. مشایخی با تاکید بر اینکه صحبت‌های او در جشن منتقدان دفاع از بازیگران سینما بوده است،‌ از توجه بیش از حد نویسندگان و منتقدان به یک بازیگر سینما انتقاد کرد. این بازیگر پیشکسوت همچنین ادعاهای یکی از روزنامه‌ها درباره کار شکنی‌های عزت الله انتظامی و علی نصیریان برای کم کردن نقش او در فیلم «قیصر» را تکذیب کرد.

جمشید مشایخی با حضور در برنامه «من و شما» درباره حواشی صحبت هایش در جشن منتقدان گفت: «امروز پشیمانم از این رک گویی. برای اینکه سالها عده ای من را می شناسند چطور یک بار وقتی یک حرف منطقی و درست می گویم همانها پشت می کنند به آدم. رک گویی فایده ندارد. شخصی گفته مشایخی را دعوت نکنید پیر شده. بگویید تا امروز چه حرفی را از من شنیدید که قبول نداشتید. چطور ممکن است کسی بدون اینکه من را بشناسد این حرف ها را بزند.»

او در ادامه تاکید کرد: «من خدمت گذار انجمن بازیگران هستم. شما از من انتظار دارید از حقوقشان دفاع کنم. حرف منطقی زدم. من از بازیگران خوب این مملکت دفاع کردم. آن جوانی که وارد بحث ما می شود من را نمی شناسد. بعد از انقلاب هم من خدمتگذار اهالی تئاتر شدم. آن زمان آیا کسی اخراج شد؟»

مشایخی همچنین در واکنش به ادعاهای یکی از روزنامه‌ها در مورد اختلافات خود با عزت الله انتظامی و علی نصیریان گفت: «همه این مطالبی که منتشر شده دروغ است. نوشتند نصیریان و انتظامی گفته‌اند نقش مشایخی را در فیلم «قیصر» کم کنند. اصلا «قیصر» ربطی به آنها نداشته اصلا آنها با اقای شباویز ارتباطی نداشتند این مزخرفات چیست می نویسید؟ من همینجا جلوی ملت بزرگ ایران می گویم در جشن نویسندگان گفتم قلم شما را مولانا و حافظ و فردوسی به دست گرفتند و به نویسندگان و منتقدان احترام گذاشتم ایا در جوابش باید این کار را می کردند و دروغ درباره من می نوشتند؟»

این بازیگر پیشکسوت در ادامه صحبت‌هاش توضیح داد: «جمشید مشایخی همیشه راست گفته من از کسی واهمه ندارم. من یک بار یک تیر می زنم تو مخت و تمام. من واقعیت را گفتم. اگر حرفی را زدم دلیلش این بود که ما این همه بازیگر توانا داریم اما همه اش صحبت یک نفر می‌شود. هیچ وقت هیچ مدعی نمی تواند نظر من را عوض کند نظر من تا زنده هستم همین است. حرفم را زدم درست هم گفتم دنبال هم نمی کنم.»

مشایخی همچنین در واکنش به یکی از پست‌های اینستاگرامی محمود گبرلو که در آن نوشته بود پیشکسوتانی همچون مشایخی به دلیل کهولت سن ممکن است در جشن‌ها و مهمانی‌ها حرف‌هایی بزنند که برازنده‌شان نباشد گفت: «دروغ نگو آقای گبرلو. تو جمشید مشایخی را نمی شناسی. شما کی هستی؟ جمشید مشایخی کی بی ربط حرف زده؟ شما کجایی اقا. من حرفم را می زنم. دروغ ننویسد. مرد باشید. این قلم حرمت دارد و برای قلم تان ارزش قایل باشید.»
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
مشایخی: پشیمانم، اما نظرم همان است که گفتم!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا آخر عاقبت همه ی مارو به خیر کنه

    • بدون نام

      این بابا اخر عمری قاطی کرده چرت و پرت میگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا هر کس حرف حق را بی پیرایه میزنه میگید چرت و پرت میگه

    • صالحی

      اینم آخر عمری قاط زده.

    • مازیار

      پیری هست و هزار مصیبت قاط زده

    • بدون نام

      از آدمهای سن بالاتر انتظار میره عاقلانه تر رفتار کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج