جاباما
۵۸۹۴۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افتتاح جشنواره اقوام ایرانی در قزوین

به مناسبت روز قزوین، جشنواره اقوام ایرانی در قزوین گشایش یافت.

خبرگزاری مهر: به مناسبت فرا رسیدن روز قزوین، جشنواره اقوام ایرانی ظهر یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین افتتاح شد.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در حاشیه این مراسم گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز قزوین جشنواره اقوام ایرانی از امروز تا ۱۰ شهریور ماه به مدت شش روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در محورهای مختلفی همچون معرفی و نمایش آداب و رسوم و آیین ‌های ویژه اقوام برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین خاطر نشان کرد: همچنین برای معرفی توانمندی ‌های صنایع دستی اقوام ایران زمین نمایشگاه صنایع ‌دستی، سوغات و هدایا با حضور ۱۱۰ مشارکت کننده در فضایی به مساحت سه هزار و ششصد مترمربع برگزار شده است.

طاهرخانی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره و نمایشگاه تصریح کرد: این جشنواره و نمایشگاه با هدف ایجاد فضایی بمنظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر، معرفی توانمندیهای استانها در زمینه صنایع دستی و آشنایی بازدیدکنندگان با فرهنگ آداب و سنن مناطق استان های مشارکت کننده، ایجاد فضا جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده افتتاح شده است.

وی یادآور شد: همچنین های موسیقی سنتی قوم های مختلف کشور، موسیقی محلی، نمایش‌های آیینی اقوام، برنامه های زنده و شاد و ... نیز از امروز به مدت شش روز اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در پایان افزود: نمایشگاه سوغات و هدایا از ساعت ۱۷ الی۲۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمنی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید عموم و همشهریان عزیز دایر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج