جاباما
۵۸۹۷۴۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شب تجلیل از محمود بصیری در سنگلج

تالار سنگلج تهران شامگاه ۵ شهریور ماه پس از پایان نمایش «بنگاه تئاترال»،شاهد برگزاری مراسم تجلیل از محمود بصیری هنرپیشه پیشکسوت و قدیمی عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون بود.

خبرگزاری ایسنا: تالار سنگلج تهران شامگاه ۵ شهریور ماه پس از پایان نمایش «بنگاه تئاترال»،شاهد برگزاری مراسم تجلیل از محمود بصیری هنرپیشه پیشکسوت و قدیمی عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون بود.

طبق گزارش رسیده، شامگاه یکشنبه ۵ شهریور جمعی از هنرمندان پیشکسوت به اتفاق مدیرعامل و همکاران موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور در تماشاخانه سنگلج، به تماشای نمایش بنگاه تئاترال نوشته علی نصیریان و به کارگردانی هادی مرزبان نشستند.
شب تجلیل از محمود بصیری در سنگلج

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از پایان این نمایش با حضور بر روی صحنه همراه با اهدای لوح سپاس، هدیه‌ای به رسم یادبود به تجلیل از محمود بصیری بازیگر باسابقه عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون پرداخت، وی با تقدیر از سایر بازیگران این نمایش گفت: موسسه هنرمندان پیشکسوت ظرفیتی جدید در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در راستای تکریم هنرمندان تراز اول کشور در همه رشته های هنری تاسیس گردیده است.

او ادامه داد: این موسسه که امروز بیش از ۷۰۰ عضو دارد، برای تجلیل از اعضای خود منتظر اتفاق خاصی نمی‌ماند و هر فرصتی را غنیمت میشمارد، از برگزاری یک تئاتر، کنسرت یا نمایشگاه تا حتی در منزل یک استاد و امروز هم این افتخار را پیدا کردیم تا در خدمت یکی دیگر از اعضای این موسسه باشیم.

او اضافه کرد: البته لازم به ذکر است از سایر هنرمندان پیشکسوت عضو این گروه نمایشی نیز همچون ایرج راد، داود فتحعلی بیگی، هادی مرزبان، فرزانه کابلی در برنامه‌های پیشین و نمایش‌های قبلی این هنرمندان عزیز تجلیل به عمل آمده است.

محمود بصیری نیز در حالی که اشک‌های شوق خود را پاک می‌کرد در جملاتی کوتاه گفت: بسیار خوشحالم که امشب در میان شما هستم و این خاطره‌ای ماندگار برایم خواهد شد، من همیشه به کسانی که برایم گل میآورند می گویم لازم به این کار نیست، چون خودتان گل هستید.

درپایان این برنامه با حضور استادان پروین محبی ، اسدالله تابع منش ، صفا آقاجانی ، شهین علیزاده ، حمید ساسانی ، حسینعلی پرستار ، احمدپور رفیع عربانی ، کیهان دخت امین (همسر زنده یاد انوشیروان ارجمند) ، خانواده استاد تورج شعبانخانی و گروه بازیگری و عوامل اجرایی گروه تئاتر بنگاه تئاترال عکس یادگاری گرفته شد.

نمایش «بنگاه تئاترال» نوشته علی نصیریان و به کارگردانی هادی مرزبان، با بازی ایرج راد، سعید امیر سلیمانی، فرزانه کابلی، امین زندگانی، میرطاهر مظلومی، محمود بصیری، داود فتحعلی بیگی، علی فتحعلی و.... از ابتدای تابستان بر روی صحنه تماشاخانه سنگلج است و تا دو شب دیگر ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج