جاباما
۵۹۰۳۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زندگی ویرجینیا وولف فیلم می‌شود

الیزابت دبیکی در نقش ویرجینیا وولف در فیلمی با عنوان «ویتا و ویرجینیا» بازی می‌کند.

خبرگزاری مهر: الیزابت دبیکی در نقش ویرجینیا وولف در فیلمی با عنوان «ویتا و ویرجینیا» بازی می‌کند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی که الیزابت دبیکی بازیگر «محافظان کهکشان» و «مدیر شب» قرار است در نقش ویرجینیا وولف نویسنده انگلیسی بازی کند، ایزابلا روسلینی نیز از دیگر بازیگران این فیلم خواهد بود.
زندگی ویرجینیا وولف فیلم می‌شود

فیلم «ویتا و ویرجینیا» یک درام از مقطعی از تاریخ است که بر مبنای نامه‌هایی که بین وولف و ویتا ساکویل-وست از متفکران اجتماعی در دهه ۱۹۲۰ رد و بدل شده است، ساخته می‌شود.

جما آرترتون نیز برای ایفای نقش ویتا در این درام انتخاب شده است. قرار است چانیا باتون کارگردان بریتانیایی و سازنده فیلم «سوختن، سوختن، سوختن» این فیلم را کارگردانی کند.

ایزابلا روسلینی بازیگر ایتالیایی نیز قرار است از بازیگران این فیلم باشد که کار رسمی آن در ماه سپتامبر در ایرلند آغاز می‌شود. روپرت پنری-جونز و پیتر فردیناندو نیز از دیگر بازیگران این درام هستند.

این فیلم اقتباسی از نمایشنامه نوشته آیلین آتکینز بازیگر و نویسنده است. آتکینز و باتون با همکاری هم فیلمنامه «ویتا و ویرجینیا» را نوشته‌اند که رابطه واقعی بین این دو نماد آن دوره بریتانیا را روایت می‌کند. ویرجینیا وولف نقش مهمی در ادبیات دهه ۱۹۲۰ بریتانیا داشت. رابطه بین این دو زن، الهام بخش وولف برای نوشتن رمان کلاسیک «اورلاندو» شد.

آتکینز همچنین نویسنده فیلمنامه اقتباسی برای فیلم مارلین گوریس از رمان مشهور «خانم دالاوی» نوشته ویرجینیا وولف بود که با بازی ونسا ردگریوز و ناتاشا مک‌الهون ساخته شد.

به گفته کارگردان، «ویتا و ویرجینیا» تحقیقی جدید درباره خلاقیت و زندگی و احساسات وولف در مقطعی است که منجر به نوشته شدن «اورلاندو» شد.

دبیکی بازیگر استرالیایی فیلم «والرین و شهر هزار سیاره» هم بوده و به زودی در کنار وایولا دیویس و لیام نیسون در تریلر استیو مک‌کویین با عنوان «بیوه‌ها» دیده خواهد شد.

آترتون نیز اخیرا در کمدی مطرحی از جنگ جهانی دوم ساخته لون شرفیگ با عنوان «بهترین آنها» بازی کرده و در کنار دومینیک کوپر در درام بریتانیایی «فرار» نیز به زودی دیده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج