۵۹۳۱۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سری جدید تلویزیون‌های شارپ ۸K هستند

اگر اخیرا تلویزیون جدیدی تهیه کرده باشید، احتمالا سراغ تلویزیونی رفته‌اید که صفحه نمایش آن وضوح تصویر ۴K دارد. بگذارید این خبر را به شما بدهیم که به زودی تلویزیون ۴K شما هم قدیمی محسوب می‌شود، چون تلویزیون‌های ۸K قرار است وارد بازار شوند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: اگر اخیرا تلویزیون جدیدی تهیه کرده باشید، احتمالا سراغ تلویزیونی رفته‌اید که صفحه نمایش آن وضوح تصویر ۴K دارد. بگذارید این خبر را به شما بدهیم که به زودی تلویزیون ۴K شما هم قدیمی محسوب می‌شود، چون تلویزیون‌های ۸K قرار است وارد بازار شوند. شرکت شارپ از تلویزیون ۸K خود در نمایشگاه IFA ۲۰۱۷ رونمایی کرده است. وضوح تصویر این تلویزیون هفتاد اینچی، ۱۶ برابر تلویزیون Full HD یا همان ۱۰۸۰p شماست.

سری جدید تلویزیون‌های شارپ ۸K هستند

شرکت شارپ ادعا کرده کیفیت تلویزیون جدیدش آن‌قدر زیاد است که جزییات نمایش داده شده در آن از چشم واقعی هم بیشتر هستند. البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که آن همه پیکسل بیشتر روی تلویزیون ۸K شارپ به کار کسی نمی‌آید. این مقدار پیکسل روی یک صفحه نمایشی که قرار است از فاصله‌ی دور به آن نگاه کنید، به چشم نمی‌آید و بیشتر به درد مانیتور می‌خورد که قرار است نزدیک آن بنشینید.

البته قضیه‌ی HDR کاملا فرق می‌کند و بهتر است که اگر تلویزیون جدید می‌خرید، مطمئن شوید که حتما این تکنولوژی را دارد. تلویزیون جدید شارپ از هر دو تکنولوژی Dolby Vision HDR و BDA-HDR پشتیبانی می‌کند.

مشکل دیگر، نبود محتوای ۸K است. تنها شبکه‌ای که در حال حاضر محتوای ۸K تولید می‌کند، شبکه‌ی ملی NHK ژاپن است که به صورت ماهواره‌ای و ۸K پخش می‌شود.

شارپ نگفته است که تلویزیون‌های ۸K این شرکت چه قیمتی خواهند داشت. این شرکت اخیرا یک تلویزیون ۸۵ اینچی ۸K را در ژاپن عرضه کرده بود که بیش از ۱۰۰ هزار دلار قیمت داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج