جاباما
۵۹۳۵۶۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بخش داستانی FIFA ۱۸ پر از بازیکن‌های مطرح

یکی دو تیزر و تریلر از FIFA ۱۸ دیده‌ایم و کم و بیش می‌دانیم که قرار است امسال با چه بازی طرف باشیم، اما الکترونیک آرتز با عرضه‌ی یک تریلر جدید از بخش داستانی این بازی، صحنه‌ها و بازیکن‌هایی که قرار است با آن‌ها روبرو شویم را به ما نشان داده است. تریلر بخش داستانی FIFA ۱۸ که The Journey: Hunter Returns نام دارد مجموعه‌ای بزرگ از بازیکن‌های مطرح فوتبال را در خودش جای داده است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: یکی دو تیزر و تریلر از FIFA ۱۸ دیده‌ایم و کم و بیش می‌دانیم که قرار است امسال با چه بازی طرف باشیم، اما الکترونیک آرتز با عرضه‌ی یک تریلر جدید از بخش داستانی این بازی، صحنه‌ها و بازیکن‌هایی که قرار است با آن‌ها روبرو شویم را به ما نشان داده است. تریلر بخش داستانی FIFA ۱۸ که The Journey: Hunter Returns نام دارد مجموعه‌ای بزرگ از بازیکن‌های مطرح فوتبال را در خودش جای داده است.

بخش داستانی FIFA 18 پر از بازیکن‌های مطرح

بخش داستانی FIFA ۱۸ داستان «آلکس هانتر» را ادامه می‌دهد. آلکس هانتر را در نسخه‌ی سال گذشته برای اولین بار دیدیم. این بازیکن این بار انتخاب‌های سختی را مقابل خود می‌بیند، چون یک بازیکن بین‌المللی شده است و باشگاه‌هایی مثل «بایرن مونیخ»، «آتلتیکو مادرید» یا «پاریس سن ژرمن» به دنبال جذب او هستند. آلکس هانتر بزرگ‌ترین تصمیمات زندگی خودش را در بخش داستانی FIFA امسال انجام خواهد داد.
بخش داستانی FIFA 18 پر از بازیکن‌های مطرح

الکترونیک آرتز از بازیکن‌های بزرگی در The Journey: Hunter Returns استفاده کرده است. قرار است کسانی مثل «کریستیانو رونالدو»، «آنتوان گریژمان»، «توماس مولر»، «تیری آنری» یا «ریو فردیناند» را ببینیم. «جیمز هاردن»، بازیکن بزرگ NBA هم به عنوان یک بازیگر در بخش داستانی FIFA ۱۸ حضور خواهد داشت.

تریلر The Journey: Hunter Returns را در ادامه ببینید. می‌توانید یک ماه دیگر FIFA ۱۸ را تهیه کنید. بخش داستانی فقط روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و پلی‌استیشن۴ وجود خواهد داشت.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
بخش داستانی FIFA 18 پر از بازیکن‌های مطرح
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج