جاباما
۵۹۳۶۷۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آخرین خبرها از سریال تازه کیانوش عیاری

مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» از احتمال تغییر مجدد لوکیشن اصلی این سریال خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» از احتمال تغییر مجدد لوکیشن اصلی این سریال خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شبکه یک، حسن آقاکریمی اظهار کرد: به دلیل اینکه بیشتر سریال در لوکیشن اصلی یعنی خانه خانواده پوردَوَرانی‌ها و خلیلی‌ها اتفاق می‌افتد، با نظر کارگردان مجموعه، لوکیشن خانه، از منطقه چاردیواری اشرفی اصفهانی به میدان نیلوفر تهران تغییر می‌کند.
آخرین خبرها از سریال تازه کیانوش عیاری

او ادامه داد: به خاطر همین تغییرات در حال حاضر در حال تصویربرداری سکانس‌های خیابانی با حضور علی دهکردی، دیبا زاهدی و فریبا کامل هستیم.

آقاکریمی از اضافه شدن حسین سلیمانی به عنوان بازیگر جدید «۸۷ متر» خبر داد و اظهار کرد: در حال مذاکره با ناصر ممدوح و فریده سپاه منصور برای بازی در این سریال هستیم.

مدیرتولید سریال «۸۷ متر» عنوان کرد: از امروز، ۱۳ شهریور بازی مهران رجبی در نقش رجب خلیلی آغاز می شود. دفتر باربری، آژانس تاکسی سرویس و دفتر وکالت از جمله لوکیشن هایی بودند که در روزهای گذشته فیلمبرداری در آنجا به انجام رسیده است.

«۸۷ متر» یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانواده به نام پوردَوَرانی و خلیلی است. علیرضا پوردَوَرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می کنند اما روز اسباب کشی متوجه می شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردَوَرانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایل‌شان را در خانه گذاشته‌اند اما با رسیدن خانواده پوردَوَرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می شود...
آخرین خبرها از سریال تازه کیانوش عیاری

علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، نازنین فراهانی، هدی زین العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، علی طالب لو، نیما نوری زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال «۸۷ متر» هستند.

عوامل تولید این سریال عبارتند از:

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان کیانوش عیاری، مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان شبنم عرفی زاده، منشی صحنه سهیلا کاشفی، مدیر فیلمبرداری داریوش عیاری، صدابردار سیامک نیازی، طراح گریم، نازنین عرفی نژاد، طراح صحنه و لیاس سعید رحیمی و مدیر تدارکات رضا صادق.

مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج