۵۹۳۹۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ارزش Bitcoin از مرز ۵۰۰۰ دلار هم گذشت

تنها با فاصله کمتر از یک ماه از ثبت رکورد ۴٫۴۷۹ دلار در آگوست ۲۰۱۷، ارز دیجیتالی محبوب Bitcoin توانست باز هم رکورد جدیدی به ارزش ۵۰۰۰ دلار ثبت کند.

وب سایت کلیک: تنها با فاصله کمتر از یک ماه از ثبت رکورد ۴٫۴۷۹ دلار در آگوست ۲۰۱۷، ارز دیجیتالی محبوب Bitcoin توانست باز هم رکورد جدیدی به ارزش ۵۰۰۰ دلار ثبت کند.
ارزش Bitcoin از مرز ۵۰۰۰ دلار هم گذشت

نوسانات شدید ارزش بیت کوین در هفته های اخیر تیتر بسیاری از اخبار اقتصادی و تکنولوژی بوده است؛ این بار بیت کوین توانست برای ساعاتی از مرز ۵ هزار دلار هم عبور کند، البته ساعاتی بعد با افت قیمت چندصدی روبرو شد.

موسسه آماری CoinMarketCap نوسان قیمت ۶.۴ درصد را در ۲۴ ساعت برای Bitcoin ثبت کرده است و این مقدار در مقایسه با تغییر منفی ۹٫۷۴ درصدی رقیب سرسخت آن یعنی ارز اتریوم (Ethereum) و منفی ۷٫۵۳ درصدی Bitcoin Cash و منهای ۱۱٫۴۷ درصدی Litecoin نشان از پایداری وضعیت بیت‌کوین در مقایسه با سایر ارزهای مجازی دارد.

هم‌اکنون برآورد ارزش بازار این ارز رمزنگاری شده ۷۶ میلیارد دلار است که حدود دو برابر ارزش تعیین شده برای بازار اتریوم است.

پیش بینی های متفاوتی درباره ارزش Bitcoin وجود دارد؛ برخی افزایش قیمت تا ۱۰۰ هزار دلار و برخی کاهش قیمت تا ۳ هزار دلار را برای آن در نظر گرفته اند، اما با توجه به بررسی نمودار ارزش بیت اکنون از ابتدای معرفی این کریپتوکارنسی، ارزش آن همواره در حال افزایش بوده است؛ اگرچه در برخی از زمان ها مثل سال ۲۰۱۵ نیز به یکباره شاهد افت شدید قیمت آن بوده ایم.

با توجه به اتفاقات اخیر باید منتظر ماند و دید آیا این روند صعودی همچنان ادامه دارد یا طبق برخی از پیش بینی ها پایان عمر بیت کوین فرا رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج