۵۹۴۰۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرناندو آلونسو: به دنیا آمده‌ایم تا هوادار رئال باشیم!

فرناندو آلونسو بعد از اینکه به عنوان عضو افتخاری باشگاه رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو معرفی شد، اظهار داشت که به دنیا آمده تا هوادار رئال مادرید باشد.

وبسایت نود: قهرمان دو دوره فرمول ۱ کارت عضویت باشگاه رئال مادرید را دریافت کرد و طی مراسمی که روز دوشنبه برگزار شد، با دریافت پیراهن این تیم توسط فلورنتینو پرز به هواداران معرفی شد.

فرناندو آلونسو که راننده تیم مک لارن است، به افرادی چون رافائل نادال و سرخیو گارسیا ملحق شد که عضو افتخاری باشگاه هستند. او در حین مراسم گفت:

از رئیس باشگاه بسیار سپاسگزارم. امروز روز فوق العاده ویژه ای است که در این ورزشگاه حضور دارم و با توجه به سفر هایی که دارم، از دور عاشقش هستم. همیشه در جریان اتفاقات و نتایج رئال مادرید هستم و همیشه لحظات فوق العاده ای که توسط این تیم رقم می خورد را دنبال می کنم. این اتفاق از کودکی شروع شد، پدرم یکی از هواداران پر و پا قرص رئال مادرید بود و ارزش های باشگاه را به من هم منتقل کرد. همیشه سعی کرده ام بیشترین لذت را از این تیم ببرم و همیشه نسبت به رئال مادرید پرشور بوده ام. بار ها از من پرسیده اند که چرا از رئال مادرید حمایت می کنم. هرگز پاسخ روشنی نداشته ام. هوادار رئال مادرید هستم چون هوادارش هستم؛ درست همانطور که نمی دانم چرا رنگ چشمانم قهوه ای است. مثل میلیون ها نفر که هوادار این تیم هستند، مقدر بوده که من هم باشم. به هر حال، ما به دنیا آمده ایم تا هوادار این تیم بزرگ باشیم. من هم یکی از اعضای باشگاه هستم و این مایه غرور و افتخار بزرگی است. زنده باد مادرید و دیگر هیچ!

فلورنتینو پرز هم افزود:

این عضویت رسمی، نشانه قدردانی از عشق و تعهد شماست. شخصیت شما نشانگر ارزش هایی است که ما دنبال می کنیم: تعهد، جنگیدن تا آخر، فداکاری و اشتیاق برای پیروزی. شجاعت و رشادت شما در مواجهه با سختی ها، شما را به یک نماد در دنیای ورزش تبدیل کرده است. این باشگاه مثل شما، همیشه بیشتر می خواهد. این رئال مادرید شماست، باشگاهی که ۱۲ قهرمانی اروپا دارد. همگی می دانیم که شما بهترین هستید و می خواهیم از عشقی که به رئال مادرید دارید، تشکر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج