جاباما
۵۹۴۱۵۷
۷ نظر
۵۰۱۶
۷ نظر
۵۰۱۶
پ

کنایه تند به کلانتری؛ رونالدو را دروازه بان کرده اند

رئیس جدید سازمان محیط زیست چشم در چشم خبرنگاران حوزه مربوطه نموده و صراحتا گفته :«آب را فدای چند یوزپلنگ نخواهیم کرد.» این گزاره درشرایطی مطرح شده که چند روز پیش روز ملی یوزپلنگ بود.ضمنا همزمان، تصویر این حیوان نادر نیز از پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان حذف شد و در بازی اخیر مقابل کره جنوبی نشانی از یوز ایرانی نبود.

روزنامه آفتاب یزد نوشت:
1- رئیس جدید سازمان محیط زیست چشم در چشم خبرنگاران حوزه مربوطه نموده و صراحتا گفته :«آب را فدای چند یوزپلنگ نخواهیم کرد.» این گزاره درشرایطی مطرح شده که چند روز پیش روز ملی یوزپلنگ بود.ضمنا همزمان، تصویر این حیوان نادر نیز از پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان حذف شد و در بازی اخیر مقابل کره جنوبی نشانی از یوز ایرانی نبود.همچنین خبرهای خوشی از وضعیت این حیوان گوشتخوار در معرض انقراض به گوش نمی رسد.
۲- این تازه از نتایج سحر است.آری.نتیجه انتصاب های غیر تخصصی بهتر از این نمی شود.ما سازمان محیط زیست را از زنی که عمر خود و پدرش وقف محیط زیست بوده، گرفتیم و سپردیم به کسی که بیش از آنکه به این حوزه مسلط باشد ...
در حوزه کشاورزی و آب چیره است.نشان به آن نشان که تقریبا سه دوره وزیر کشاورزی بوده و موسس خانه کشاورز.فلذا عجیب نیست که او آب را به یوز ترجیح می دهد.
۳-برای بنده همچنان مشخص نیست ِسرّ برخی جابه جایی ها در دولت دوازدهم چیست.یکی از مهمترین آنان همین جا به جایی خانم ابتکار بود.او از جایی که به آن تعلق داشت کنار گذاشته شد و رفت به معاونت زنان، فقط به این دلیل که «زن» است.از سوی دیگر ملاوردی که عملکرد به نسبت موفقی داشت از معاونت زنان خارج و به عنوان دستیار ویژه در امور حقوق شهروندی گمارده شد.
این در حالی بود که با تمام انتقاداتی که به الهام امین زاده وارد بود اما به نظر نمی رسید وی کار بیشتری می توانست با توجه به اختیاراتش انجام دهد که ملاوردی جایگزین‌اش شود.بهرحال این شائبه مطرح بود این جابه جایی‌های عجیب و غریب، محصول تصمیمات مبارک و خوش یمنی نبوده است.گویی عده ای دور هم نشسته و تصمیم گرفته اند نیروهای خوشفکر و فعال دولت یازدهم را زمین گیر کنند.
درست مثل آنکه مربی فوتبال ترجیح دهد رونالدو را از نوک پیکان حمله تیم خود جا به جا نموده و در درون دروازه بگذارد تا وی را عملا حذف کند. اکنون همین اتفاق در خصوص نیروهای موثر دولت قبل رخ داده است.
به همین دلیل است که رئیس جدید سازمان محیط زیست از محیط زیست فقط آب را ببیند .خدا می داند در این حوزه و حوزه های دیگر مثل زنان و امور حقوق شهروندی قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد و یا تصمیم گیری شود.هرچند بخش اعظم آن به گوش من وشما نخواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      شما حرص نخور داداش اون موقع که داشتی رای می دادی به دولت دروغ و شعار و تزویر فکر اینجا شم می کردی

    • بدون نام

      دولت دروغ وشعار و...رفته دنبال کار خودش داداش.

    • بدون نام

      اقای نه چندان محترم به دولت و رای مردم توهین نکن.

    • مونتلا

      از نظر بنده هیچ کدام از اینها لیاقت ندارن چون واقعا کاری انجام ندادن حالا عکس یوز روی لباس باشه یا نباشه ولی اب یکی از مشکلات بزرگ نسل بده حالا شما یوز داشته باشی یا نداشته باشی زندگی جریان داره ولی اب یک روز نباشه وابیلا ....?

    • بدون نام

      شهرام درست گفته... نه تنها یوز ایرانی که کل جمعیت ایران با کارهای این دولت منقرض خواهد شد!!!!

      24 میلیونی که رو هوا رای دادن پاسخگو باشند لطفا..

    • بدون نام

      شما حالیتون نیست چقدر وضعیت آب خطرناک شده جایی که آب نباشه تمدن و یوزپلنگ هم توش نخواهد بود .

    • بي نام

      هيچ وقت شايسته سالاري در ايران نبوده ... يكسري آدم هاي بيخاصيت و منفعت طلب سر كارن و مدام پست هاشونو عوض ميكنن... مطمنم اساتيد دانشگاهي وجو دارن كه ميتونن با راهكاراشون محيط زيست رو نجات بدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج