۵۹۴۶۶۹
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

نظر مساعد وزیر ورزش برای حضور زنان در ورزشگاه ها

طیبه سیاوشی ، منتخب مردم تهران ، متولد ۱۳۴۵، کارشناس ارشد روابط بین‌الملل: من معتقدم حریم خانواده در معرض آسیب قرار گرفته و ما باید با تصویب قوانینی در جهت حفظ حریم خانواده قدم برداریم.

خبرگزاری ایسنا: طیبه سیاوشی ، منتخب مردم تهران ، متولد ۱۳۴۵، کارشناس ارشد روابط بین‌الملل: من معتقدم حریم خانواده در معرض آسیب قرار گرفته و ما باید با تصویب قوانینی در جهت حفظ حریم خانواده قدم برداریم.

یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر ورزش و مسوولان فوتبال نظر مثبتی درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها دارند، ابراز امیدواری کرد که با تعامل وزارت ورزش و مجلس بسترسازی برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه انجام شود.

طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور خود در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و سوریه اظهار کرد: جو ورزشگاه به طور کلی جو استقبال از حضور خانم‌ها بود و من مورد منفی در این زمینه ندیدم و با صحبت‌هایی که مطرح شد این امکان وجود دارد که فضای تفکیک‌شده‌ای در اختیار خانم‌ها قرار بگیرد و رفت و آمد آنها هم مجزایی از محل رفت و آمد آقایان باشد.

وی اضافه کرد: مساله مهم این است که جوانان ما اعم از دختر و پسر به این فضای نشاط و هیجان احتیاج دارند البته مسوولین فوتبال و شخص وزیر و همچنین شهردار تهران که برای تماشای این بازی حضور پیدا کرده بودند نظرشان در این زمینه خیلی مثبت بود و در حال تلاش هستند تا بتوانند تعدادی از خانم‌ها را برای تماشای مسابقات فوتبال وارد ورزشگاه کنند. امیدوارم در مسابقات بعدی تعداد زیادی از خانم‌ها امکان حضور پیدا کنند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: من با حضور در ورزشگاه آزادی می‌خواستم اعلام کنم که ما باید در چنین فضاهایی حضور داشته باشیم و اینکه صرفاً بنشینیم و اعتراض کنیم به نظرم به جایی نمی‌رسد. ما می‌توانیم با حضورمان نقش پررنگ‌تری ایفا کنیم و برای حضور خانم‌ها بسترسازی کنیم همچنان که معتقدم وزارت ورزش و مجلس می‌توانند در تعامل مناسب با یکدیگر این بسترسازی را انجام دهند.

سیاوشی درباره حضور زنان سوری در مسابقه فوتبال ایران و سوریه نیز گفت: اگر این قانون است که هیچ خانمی نباید در ورزشگاه حضور پیدا کند نباید استثنایی برای آن قائل شد اما در غیر این صورت همه زنان می‌توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند. با چه مجوزی به زنان سوری اجازه حضور در ورزشگاه داده شده ولی این فرصت از زنان ایرانی دریغ شده است. مسوولان مربوطه باید برای این موضوع پاسخی داشته باشند و بگویند آیا می‌خواهند در این زمینه سلیقه‌ای عمل کنند و یا قانونمند باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرمر

      اگه بشه خیییلی عالی میشه رفت وامد خانم و اقا رو هم جداکنن تامشگلی پیش نیاد بینظیرمیشه

    • پریا

      من 26 سالمه و از دوازده سالگی به شدت فوتبال رو دنبال کردم.متاسفانه به آرزوهام در فوتبال نرسیدم ولی خیلی دوس دارم قبل از اینکه سنم بیشتر از این بره بالا،بتونم برم ورزشگاه و از نزدیک مسابقه رو تماشا کنم.از خوندن این خبر بسیار خوشحال شدم.و در مورد زنان سوری ترجیح میدم هیچ صحبتی نکنم چون فقط حسرت و حرص خوردم... امیدوارم به زودی زود بتونم برم استادیوم :-(

    • بهار

      ای بابا تو خیابونشم آدم جرات نمیکنه نیم ساعت راه بره حتی با چادر بس که حرفا و کارا و تیپای ناجور میبینه و میشنوه و مزاحمت ایجاد میکنن بعد میخواین بریم ورزشگاه چیکار؟اونجا میدونین چه وحشی بازاریه آخه؟آزادی خوبه ولی باید با ظرفیت اون جامعه هم بخونه یا نه؟والا جامعه ما هنوز ظرفیت نداره که تو ایستگاه اتوبوس یا تاکسی یا دانشگاه یا هر جا مثل یه آدم کنار یه خانم بشینن و مزاحم نشن.دیگه دیدیم هممون که.من آزادم بشه نمیرم.خدایی دیگه اونجا مختلط بشه به همه چی ماننده جز ورزشگاه.

    • ابراهیم

      با این نظراتی که اعلام شده ، انشاالله از عصر حجر خارج میشیم و شاهد حضور خانواده ها در ورزشگاهها خواهیم بود.

    • Sat

      بی فايده اس این حرفا مال همین چند روزه

    • بی نام

      اگه زنها لیان ورزشگاههای مردونه باید مردها هم اجازه داشته باشن برن واسه اونا,تبعیض که نمیشه
      اصلا بیاین مثل مدرسه های دهه60 شیفتی کنین 1 بازی زنونه 1 بازی مردونه,چه شود...!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج