جاباما
۵۹۴۷۸۵
۲ نظر
۵۰۹۱
۲ نظر
۵۰۹۱
پ

بیماری این دختر قابل تشخیص نیست

وقتی مادر کتی شش ماهه باردار بود پزشکان گفتند کتی مبتلا به مگانسفالی است. آن‌ها از او آزمایش کوتولگی و بسیاری آزمایش دیگر گرفتند، اما مشخص شد او هیچ یک از آن‌ها را ندارد و اگر پزشکان نامی برای این بیماری پیدا نکنند کتی، پس از کتی آن را نامگذاری می‌کنند.

برترین ها: کتی هنگام تولد مبتلا به بیماری مگالنسفالی تشخیص داده شد، یک اختلال رشد که با رشد بیش از حد مغز مشخص می‌شود. با این حال، این تشخیص سایر علائمی که کتی داشت را توجیه نمی‌کرد و پزشکان گفتند بیماری او آنقدر نادر است که حتی نمی‌توان آن را شناسایی کرد. هنگامی که مادرش شش ماهه باردار بود پزشکان گفتند کتی مبتلا به مگانسفالی است. آن‌ها از او آزمایش کوتولگی و بسیاری آزمایش دیگر گرفتند، اما مشخص شد او هیچ یک از آن‌ها را ندارد و اگر پزشکان نامی برای این بیماری پیدا نکنند کتی، پس از کتی آن را نامگذاری می‌کنند.

کتی از عوارض جانبی مثل حملات ناگهانی رنج می‌برد که نمی‌تواند راه برود و صحبت کند و با یک لوله تغذیه غذا می‌خورد. هنگامی که کتی متولد شد او را نزد متخصص ژنتیک اطفال و اختلال چهره کودکان بردند. اما متاسفانه او هم نتوانست بیماری را تشخیص دهد و از آن زمان در حال بررسی بیماری کتی است. کتی تحت اعمال جراحی زیادی قرار گرفته از جمله جراحی مغز در ۹ ماهگی، برداشتن لوزه ها، غذا خوردن با لوله، کوچک کردن گوش‌ها و زبان و چندین بار کوچک کردن گونه‌ها و برداشتن دو کیست از سرش.

کتی به مدرسه معلولین می‌رود، اما می‌تواند با کامپیوتر کار کند و با کمک معلم در برنامه مدرسه شرکت کند. او از یک خانواده بزرگ با هفت خواهر و برادر می‌آید. کتی دختر شادی است و زندگی را دوست دارد. او احساس دارد و مثل همه کودکان گریه می‌کند و می‌خندد.
بیماری این دختر قابل تشخیص نیست
بیماری این دختر قابل تشخیص نیست
بیماری این دختر قابل تشخیص نیست
بیماری این دختر قابل تشخیص نیست
بیماری این دختر قابل تشخیص نیست
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این عکسا رو نذارید لطفا.

    • سنا

      لعنت به پدر و مادری که با به دنیا اوردنش یه عمر رنج و درد رو براش به ارمغان اوردن.وقتی تشخیص داده شده بود چرا سقطش نکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج