۵۹۴۸۲۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ماوس جدید ایسر کلیک‌های قابل تنظیم دارد

شرکت ایسر از ماوس مخصوص بازی جدیدی به اسم Predator Cestus ۵۰۰ رونمایی کرده است. این ماوس گران‌قیمت پر از قابلیت‌ها و امکاناتی است که به کار گیمرها می‌آید، ولی جالب‌ترین قابلیت جدید این ماوس، امکان تنظیم مقاومت کلیدها است. می‌توان ماوس جدید ایسر را طوری تنظیم کرد تا بر اساس بازی که مشغول انجام آن هستید، کلیک‌های خود را نرم یا سفت کند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت ایسر از ماوس مخصوص بازی جدیدی به اسم Predator Cestus ۵۰۰ رونمایی کرده است. این ماوس گران‌قیمت پر از قابلیت‌ها و امکاناتی است که به کار گیمرها می‌آید، ولی جالب‌ترین قابلیت جدید این ماوس، امکان تنظیم مقاومت کلیدها است. می‌توان ماوس جدید ایسر را طوری تنظیم کرد تا بر اساس بازی که مشغول انجام آن هستید، کلیک‌های خود را نرم یا سفت کند.

ماوس جدید ایسر کلیک‌های قابل تنظیم دارد

بدون شک اولویت اول گیمرها در موس خود، سرعت و دقت و راحتی آن است، ولی نمی‌توانیم این موضوع را نادیده بگیریم که حس کلیک کردن هم در یک ماوس بسیار مهم است. افراد ممکن است سلیقه‌های متفاوتی در حس کلیک داشته باشند و ماوس جدید ایسر می‌تواند به سلیقه‌های مختلف پاسخ دهد.
ماوس جدید ایسر کلیک‌های قابل تنظیم دارد
شرکت ایسر می‌گوید که طبق تحقیقات آن‌ها، کسانی که تیراندازی اول شخص بازی می‌کنند، کلیک نرم و سریع را می‌پسندند و کسانی که بازی‌های استراتژی بازی می‌کنند، به کلیک‌های مقاوم و سنگین علاقه دارند.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که ایسر در ساخت یک ماوس با قابلیت تنظیم کلیک، اولین نیست. ماوس Mamba شرکت ریزر ۱۴ حالت مختلف کلیک دارد که هر کدام حس متقاوتی می‌دهند. موضوع مهم این جاست: ماوس Mamba قیمتی ۱۵۰ دلاری دارد، ولی ماوس Predator Cestus 500 ایسر را می‌توان با ۸۰ دلار تهیه کرد.

قرار است ماوس Predator Cestus 500 در آبان ماه وارد بازار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج