۵۹۴۹۷۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

راه حل جدید اپل برای جایگزینی پسورد

شرکت های زیادی در حال یافتن جایگزینی برای پسوردها هستند، به این صورت که پسوردها را با چیزی دیگر عوض کنند. اپل نیز در برنامه خود برای حذف پسوردها قصد دارد تا از صدا به عنوان جایگزین استفاده کند.

مجله سخت افزار: یکی از آزاردهنده ترین نکات در مورد تکنولوژی تعدد دفعاتی است که برای گجت های مختلف از طریق نام کاربری و پسورد نیاز به احراز هویت خود دارید. حتی در حالیکه اسکنرهای بیومتریک تا حدی وارد کردن مداوم پسورد را آسانتر کرده اند، اما همچنان این پروسه در میان دستگاه های مختلف وجود دارد که باعث اتلاف وقت زیادی می شود. از طرفی هم پسوردها یکی از ملزومات حفظ امنیت دنیای دیجیتال ما هستند.
راه حل جدید اپل برای جایگزینی پسورد

شرکت های زیادی در حال یافتن جایگزینی برای پسوردها هستند، به این صورت که پسوردها را با چیزی دیگر عوض کنند. اپل نیز در برنامه خود برای حذف پسوردها قصد دارد تا از صدا به عنوان جایگزین استفاده کند. یک برنامه نویس در بررسی اطلاعات نرم افزاری به بیرون درز کرده HomePod، به این نکته پی برد که برای راه اندازی بلندگو به طور دستی نیاز به وارد کردن پسورد نیست و به جای آن تنها می توان صدایی به جای پسورد پخش کرد.
Guilherme Rambo در حساب توئیتر خود، تصویری از نرم افزار هوم پاد خود منتشر کرد که این اخطار در آن دیده می شود: "آیفون شما در انتظار شنیدن صدایی از هوم پاد است. مطمئن شوید که در نزدیکی دستگاه قرار دارید و مانعی جلوی صدا را نخواهد گرفت." به نظر میرسد که این پیام وقتی ظاهر می شود که اتصال آیفون با هوم پاد قطع شده باشد.

مطمئناً این روش، تکنیک جالبی برای برقراری ارتباط از طریق بلوتوث برای اولین بار است. اما متأسفانه داستان از این هیجان انگیزتر نخواهد شد و شما فقط برای دفعه اول از این روش استفاده خواهید کرد. هنوز روشن نیست که این روش احراز هویت بر مبنای صدا، در اکوسیستم دیگر گجت های اپل استفاده خواهد شد یا خیر، اما همین نشانگر اینست که اپل به دنبال آسان کردن اینگونه روش ها تا حد ممکن برای کاربران خود است.

در گذشته اپل از روش های مشابهی برای راه اندازی اپل TV با استفاده از آیفون بهره میبرد. در iOS ۱۱ نیز روش جالبی وجود دارد که راه اندازی اتوماتیک نام گرفته و از طریق آن قادر خواهید بود، تا با استفاده از یک آیفون قدیمی، آیفون جدید خود را راه اندازی کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج