۵۹۶۱۹
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

نکونام: دست تک تک هواداران را می بوسم

کاپیتان تیم ملی فوتبال که امروز به عنوان کاپیتان تیم فوتبال محک در یک بازی نمایشی حضور داشت گفت: بازوبند کاپیتانی این بازی را برای همیشه به یادگار نگه می‌دارم.

ایسنا: کاپیتان تیم ملی فوتبال که امروز به عنوان کاپیتان تیم فوتبال محک در یک بازی نمایشی حضور داشت گفت: بازوبند کاپیتانی این بازی را برای همیشه به یادگار نگه می‌دارم.

جواد نکونام پس از پایان دیدار نمایشی تیم فوتبال کودکان محک و کارکنان این موسسه درباره حضورش در این موسسه گفت: باید در کنار هم به همه مردم کمک کنیم. فوتبالیست‌ها همیشه اولین کسانی هستند که در رویدادهای مختلف برای کمک پیشقدم می‌شوند.

وی درادامه درباره احساسش درباره نامه کودکان محک به وی گفت: آن‌ها با دل کوچک خود برایم نامه نوشتند و من هنگام خواندن آن نامه اشک شوق می‌ریختم. خیلی خوشحال شدم که توانستم بار دیگر به اینجا بیایم و به قولم عمل کنم. امروز یک روز به یاد ماندنی برای من بود.

وی ادامه داد: همیشه کمک‌ها نباید برابر دوربین‌ها باشد. امروز هم دوست نداشتم که در برابر این همه رسانه‌ به اینجا بیایم. همیشه سعی می‌کنم به عنوان ورزشکار در رویدادهای اینچنینی پیشقدم شوم.

نکونام ادامه داد: اولین باری که به اینجا آمدم حس خوبی داشتم و دوست داشتم که برای بچه‌های اینجا کاری کنم. امروز خوشحالم که توانستم آن‌ها را خوشحال کنم. وقتی ناراحتی خانواده‌های کودکان را دیدم از ته دل دعا کردم که هرچه زودتر خوب شوند و به کانون گرم خانواده‌هایشان بازگردند. شرایط بعضی از این بچه‌ها طوری است که اگر امروز به آن‌ها کمک کنیم برایشان بهتر است.

وی همچنین درباره کاپیتانی او در بازی امروز گفت: با اینکه در تیم محک خیلی‌ها پیشکسوت‌تر از من بودند، بازوبند را به من دادند. بازوبند هم آبی بود و هم قرمز و این یعنی از طرف همه مردم ایران بود. من این بازوبند را مانند بازوبند تیم ملی در کره جنوبی که صعودمان به جام جهانی مسجل شد، به یادگار نگه می‌دارم.

نکونام در ادامه حاضر نشد درباره ماندن یا نماندنش در استقلال حرفی بزند ولی گفت: دست تک تک هواداران استقلال و هواداران تیم ملی را می‌بوسم. استقلالی‌ها در سال گذشته ما را حمایت کردند و هواداران تیم ملی هم استقلالی، پرسپولیسی و طرفداران همه تیم‌های ایران بودند.

نکونام پس از گفت‌وگو با خبرنگاران و عکس یادگاری با کودکان محک، به طبقات موسسه رفت تا به همراه مدیر موسسه با کودکان حاضر در این موسسه دیدار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      کاپیتانی تیم ملی برازنده ی توست.همه ی استقلالیها هم دست تو را می بوسند

      پاسخ ها

      • ......

        من استقلالی اما چرا باید دستشو ببوسم؟!!! نباید با اماراتی ها حتی مذاکره میکرد وای به حال اینکه حالا بره تو تیمشون. جواد کاپیتان تیم ملی ایرانه.... کاپیتان.....یعنی نماینده..... اگه بره لیگ امارات حق نداره دیگه لباس تیم ملی ایران را به تنش کنه........ پولدار شدن به چه قیمت؟ اینجا حرف 70 میلیون ایرانیه.... مگه جواد بی پولی میکشه که الان بخواهد یه همچین کاری کنه؟ اصلاً توجیهش قابل قبول نیست... اصلا و ابدا این از کاپیتان تیم ملی ایران پذیرفتنی نیست....

    • ناشناس

      آقاکاپیتان تیم خلیج فارس مواظب باش به لیگ جعلی امارات نری...

    • امیر

      جواد لالیگایی سرور لنگیایی

    • بدون نام

      اگه بری امارات دیگه هیچ ارزشی برای ما نداری...

    • Amir

      همراه آبي از طرف خودت نظر بده چون تا اونجائي كه من ميبينم اكثر هوادارا از نكوناز دل خوشي ندارند،من يكي از روز اول ازش بدم ميومد.

      پاسخ ها

      • همراه آبی

        من از طرف استقلالیهای واقعی گفتم چون جواد هنوز نرفته امارات.فقط شما بازیچه ی رسانه های لنگی شدید شولوغ بیخودی میکنید

    • مهدی

      ایران وخلیج فارس واستقلال سرور امارات وخلیج جعلین/نکونام هم دیگه ازچشم ماافتاده بااین کارش.اون حتی نبایدمذاکره هم میکرد باهاشون

    • بدون نام

      ..................

    • تراختور

      کسی که اینقدر بی وطنه که میخواد با آرم جعلی خلیج ع ر ب ی بازی کنه حق حضور تو تیم ملی رو نداره چه برسه کاپیتانی تیم ملی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج