۵۹۶۲۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۶/۱۹


فال روزانه 1396/06/19
فال روزانه یک شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۹ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی فعال، پر انرژی، قابل اعتماد، منظم و دارای توانایی بالا در تصمیم گیری هستید. شما توانایی زیادی در زمینه ی حرفه ایتان دارید و در مقابل پاداش قابل توجهی به دست خواهید آورد و مورد تحسین و تأیید همکاران و مقامات مافوق خود قرار خواهید گرفت، فقط باید مواظب باشید که اسیر احساس حسادت نشوید و موقعیت خود را با این احساسات منفی به خطر نیندازید. امسال در زمینه ی مسائل و کارهای حقوقی و دولتی بسیار موفق خواهید بود و مجادلاتی طولانی مدت بالاخره به نتیجه خواهند رسید و همچنین قراردادهای جدیدی که می بندید نقش زیادی در بهبود وضعیت اقتصادی شما خواهند داشت. زندگی شما تحت تأثیر یک نفر از جنس مخالف تغییرات جالب زیادی خواهد داشت. این شخص ممکن است یکی از آشنایانتان باشد و یا هم شخصی باشد که به طور غیر منتظره ای وارد زندگیتان شده و خیلی سریع شریک راهتان می شود. امسال نسبت به غریبه هایی که می خواهند خودشان را زیادی صمیمی نشان دهند با احتیاط رفتار کنید و تا جای ممکن از پول قرض دادن به دیگران خودداری کنید.

فال روزانه 1396/06/19

اگر شخصی که می شناسید دارد روزهای سختی را پشت سر می گذراند، امروز ممکن است که برای مشورت و یا درد دل کردن به سراغ شما بیاید. شما از نظر دیگران آدمی هستید که به بقیه اهمیت می دهید و در روزگار سختی دوست بسیار خوبی برای آنها هستید. این اهمیت دادن به دیگران و کمک کردن به آنها باعث شده است که احترام زیادی برای شما قائل باشند. کمک کردن به دیگران باعث می شوید که آنها هم در روزهای سخت شما در کنار تان باشد و هر کاری که از دستشان برمی آید برای شما انجام دهند. شادی و بازیگوشی شما بیش از همیشه است و با شوخ طبعی خود همه را به وجد می آورید. دلیلی ندارد که جلوی این همه خوشحالی خود را بگیرید.

فال روزانه 1396/06/19
امروز کمی شجاعت به خرج دهید و با چالش هایی که همیشه سعی داشته اید از آنها فرار کنید روبرو شوید و توانایی خود را در مقابله با این مشکلات بسنجید. با این کار شما دانش لازم برای رویارویی با مشکلی قدیمی که مدت ها شما را آزار می داده است پیدا خواهید کرد و به این واقعیت پی خواهید برد که خیلی قدرتمندتر از آن چیزی هستید که خودتان فکر می کرده اید. ممکن است در حال حاضر از لحاظ اقتصادی تحت فشار باشید و فشار ناشی از این وضعیت باعث شده است که به فکر راه حل های عجیب و غریبی بیفتید. از دوستان و اعضای خانواده بخواهید با شما همفکری کنند و نظر آنها را در مورد راه حل هایی که در نظر دارید بپرسید، شاید آنها راه حل بهتری به شما پیشنهاد کنند.

فال روزانه 1396/06/19

شما در سرگرم نشان دادن خودتان در حالی که در واقع هیچ کار خاصی انجام نمی دهید مهارت خیلی زیادی دارید، اما خوشبختانه امروز مجبور نیستید برای کسی نقش بازی کنید و بیشتر وقتتان در اختیار خودتان خواهد بود. البته این را باید به خاطر داشته باشید که در کل نیازی به داستان پردازی و نقش بازی کردن نیست. دست از تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران برداشته و در نهایت صداقت رفتار کنید و خودتان باشید. امروز قدرت تخیل شما هیچ حد و مرزی نمی شناسد و رویاهایتان ممکن است شما را به یک فرار غیر منتظره تشویق کنند. نیازی نیست که دیگران این انفجار خلاقیت در شما را ببینند و یا حس کنند، می توانید آن را در چارچوب ذهن خودتان حفظ کنید.

فال روزانه 1396/06/19

امروز شما در حل مشکلی که سر راهتان قرار گرفته است با دقت و توجه فوق العاده ای پیش می روید و تمام جزئیات را مورد بررسی قرار می دهید تا بهترین راه حل ممکن را پیدا کنید. قدرت تحلیلتان در حال حاضر خیلی خوب کار می کند و می توانید خیلی خوب مشکلات را یافته و راه حل آنها را هم بیابید. فقط حواستان باشد که وقتی هم مشکل و هم راه حل را پیدا کردید دیگر بیش از اندازه به تحقیق و بررسی ادامه ندهید و دست به کار شوید. ای کاش می شد این همه شور و هیجانی که امروز دارید را یک جایی برای روز مبادا ذخیره کنید. شما می خواهید امروز یکی از آن روزهای فوق العاده باشد که در آن با موفقیت هایتان رکوردشکنی می کنید.

فال روزانه 1396/06/19

امروز متوجه استعداد جدیدی در وجود خودتان خواهید شد که پیش از این هرگز به آن فکر نکرده بوده اید. انگار استعدادهای شما تمامی ندارند و هر از گاهی جنبه ی جدیدی از آنها را کشف می کنید. نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشید و فرصت داشتن تجربه های جدید را از خودتان دریغ نکنید. امتحان کردن توانایی هایتان در انجام کاری بدان معنا نیست که باید لزوما در آن زمینه تخصص کامل پیدا کنید. فقط سعی کنید از این تجربه ی جدیدتان لذت ببرید. امروز اگر امکانش را دارید گوشی تلفن همراهتان را خاموش کنید و بیخیال ایمیل ها و پیام ها و شبکه های اجتماعی مختلف شوید. این دقیقا همان چیزی است که شما برای رسیدن به آرامش به آن نیاز دارید.

فال روزانه 1396/06/19

امروز برای شما روز جدیدی خواهد بود. روز خوبی برای اینکه جنبه ی مهربان وجودتان را نشان دهید. برای دیگران وقت بگذارید و با آنها حرف بزنید و تا می توانید لبخند بزنید. دیگران به سمت شخصیت دوستانه و صمیمی شما جذب خواهند شد و شما هم از بودن با آنها لذت خواهید برد. اگر کسی دارد روز سختی را می گذراند به او نشان دهید که حواستان هست و اگر کاری از دستتان بربیاید برای او انجام خواهید داد. چند دقیقه وقت صرف کنید و به حرف ها و مشکلات آنها گوش کنید و نشان دهید که درکشان می کنید. اگر تحمل آن که محدودتان کنند را ندارید و دلتان می خواهد آزادانه حرکت کنید و فضای کافی داشته باشید یاد بگیرید کلمه «نه» را با خیال راحت به کار بگیرید.

فال روزانه 1396/06/19

امروز شما این فرصت را خواهید داشت که چیزها را همان طوری که هستند ببینید، نه آن طوری که خودتان دلتان می خواهد باشند. شاید گاهی گول زدن خودتان کار ساده ای باشد، اما نمی توان حقیقت را تا همیشه مخفی نگه داشت و بالاخره زمانی فرا می رسد که حقیقت آشکار خواهد شد. تا وقت هست از فرصت استفاده کرده و با واقعیت ها روبرو شوید. امروز اگر قصد دارید کار جدیدی را آغاز کنید بی گدار به آب نزنید و قبل از هر کاری برای قدم هایی که می خواهید بردارید برنامه ریزی کنید. درست است که به شدت به ایجاد تنوع در کار و زندگیتان نیاز دارید، اما نمی توان در مورد موضوعات به این مهمی در لحظه تصمیم گرفت.

فال روزانه 1396/06/19

امروز کمی وقت آزاد خواهید داشت، از این فرصت برای انجام کارهای خلاقیت آمیزی که روحیه ی تازه ای به شما می بخشند استفاده کنید. امروز به صورت غیر منتظره با فرشته ای دیدار خواهید داشت که به صورتی معجزه آسا یکی از آرزوهایتان را برآورده می کند. شاید یکی از دوستان و یا همکارانتان شما را با کاری که فکرش را هم نمی کنید غافلگیر کند. یا یک نفر شما را به ریسک کردن و انجام کاری که مدتی است دارید به آن فکر می کنید ولی جسارت انجامش را ندارید تشویق کند. این اتفاقات نشانه هایی هستند با این پیام که باید از لاک خودتان بیرون بیایید و زنجیرهایی که دست و پایتان را بسته و مانع پیشرفتتان می شوند را بشکنید.
فال روزانه 1396/06/19
شما همیشه از گوش دادن به حرف های دیگران و کمک کردن به آنها در صورتی که به شما نیاز داشته باشند لذت می برید. امروز هم روز بسیار خوبی برای کمک کردن به دیگران خواهد بود. هیچ اشکالی ندارد اگر برای حمایت از دیگران و کمک به حل مشکلات آنها کمی از خود گذشتگی کنید یا کمی بیشتر از همیشه کار کنید. آوردن لبخند به لب های دیگران، به ویژه اگر این شخص دوست نزدیکی باشد باعث خوشحالی شما شده و روزتان را خواهد ساخت. اگر به تازگی پا از حد خود فراتر گذاشته اید امروز زمان مناسبی است برای این که رفتارهای خود را جبران کنید و از دل طرف مقابلتان در بیاورید. شما خیلی راحت در انجام این کار موفق خواهید شد.

فال روزانه 1396/06/19

امروز به جای این که به دنبال ماجراجویی بروید بهتر است به شرایط موجود در زندگیتان با دقت بیشتری رسیدگی کنید و مشکلات و موانعی که سر راه خودتان و خانواده تان قرار گرفته اند را مورد بررسی قرار داده و راه حلی برای آنها پیدا کنید. شاید یکی از اعضای خانواده شما به کمکتان نیاز داشته باشد، سعی خود را بکنید ولی کاسه داغتر از آش نشوید. اگر می بینید او دوست ندارد که شما در همه ی جزئیات این مسئله دخالت کنید خودتان را کنار بکشید و بگذارید راحت باشد. با این همه کاری که امروز روی سرتان ریخته است این که بتوانید وقتی هم برای تفریح و خوشگذرانی خالی کنید خوش شانسی خیلی بزرگی خواهد بود که باید برای آن شکرگزار باشید.

فال روزانه 1396/06/19

امروز روز خوبی برای تلاش در راه رسیدن به اهدافی که برای خودتان تعیین کرده اید خواهد بود. شرایط کیهانی موجود باعث شده اند تمرکز بیشتری روی قدم های لازم برای رسیدن به اهداف خود داشته باشید. هیچ هدفی بزرگتر از حد توانایی شما نیست! هر قدمی که به سوی خواسته هایتان برمی دارید تمرکز بیشتری پیدا می کنید و زندگیتان هم بهتر می شود. با گذشت زمان شما متوجه خواهید شد آنچه تا پیش از این به نظرتان غیر ممکن می آمده است در چند قدمی شما قرار گرفته است. برای راضی کردن کسی که دوست دارید وعده و وعیدهایی ندهید که در حد توانتان نیستند. کافی است صداقت داشته باشید تا دیگران شما را همانطور که هستید قبول داشته باشند.

فال روزانه 1396/06/19

بعد از چند روز تعطیلی و استراحت شما هنوز آمادگی کافی برای شروع یک هفته ی جدید کاری را ندارید و نمی توانید روی انجام کارها و وظایف خود تمرکز کنید و تمام مدت یک چشمتان به ساعت است تا ببینید کی می توانید به خانه بازگشته و استراحت کنید و بقیه ی وقتتان را همان طوری که خودتان دوست دارید بگذرانید. اما بهتر است تمام تلاش خود را به کار بگیرید. اگر روی انجام کارهایتان تمرکز نکنید تنها سرعت پیشرفت آنها را کندتر خواهید کرد. حتی شاید اشتباهی انجام داده و مجبور شوید برای جبران آن زمان بیشتری را در محل کارتان بگذرانید. مجردهای عزیز از امروز استفاده کنند چرا که در حال حاضر با این همه انرژی و اعتماد به نفسی که دارید خیلی جذاب به نظر می رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج