۵۹۶۴۸۷
۹ نظر
۵۰۳۷
۹ نظر
۵۰۳۷
پ

حامی: از «۲۰:۳۰» شکایت می‌کنم

خواننده پاپ – کلاسیک عرصه موسیقی در واکنش به انتشار گزارشی از یک برنامه تلویزیونی، گفت: «از این سوءاستفاده و بی‌اخلاقی شکایت می‌کنم».

روزنامه شرق: خواننده پاپ - کلاسیک عرصه موسیقی در واکنش به انتشار گزارشی از یک برنامه تلویزیونی، گفت: «از این سوءاستفاده و بی‌اخلاقی شکایت می‌کنم».
«حامی» پس از پخش گزارشی تحت عنوان «ولنگاری در کنسرت‌های موسیقی» در روزهای گذشته از شبکه دو و برنامه ۲۰:۳۰ و بازنشر آن در شبکه‌های اجتماعی، از تخلف سازندگان آن برنامه و حذف ابتدا و انتهای گفته‌هایش و استفاده از یک جمله از سخنان خود در این گزارش انتقاد کرد. این خواننده «استفاده به مطلوب» از سخنانش را در این گزارش نوعی سوءاستفاده و بی‌اخلاقی دانست و به استفاده از تنها یک جمله از سخنان خود در مصاحبه‌ای که زمان حقیقی آن یک‌ساعت‌و‌نیم بود انتقاد کرد.
حامی دراین‌باره گفت: «حدود پنج، شش ماه پیش با من تماس گرفتند و من آنها را به آقای دهقان، مدیر برنامه‌هایم، لینک کردم و گفتم برای مصاحبه با ایشان هماهنگ کنند. آن‌قدر برای مصاحبه سماجت کردند که بعد از شش، هفت ماه من به باشگاه خبرنگاران جوان رفتم.
نه برای مصاحبه تصویری که برای مصاحبه نوشتاری که داخل نشریات داخلی سازمان صداوسیما استفاده کنند و به‌درستی این موضوع را به خاطر ندارم. آنها می‌خواستند مصاحبه را ضبط کنند و به‌عنوان سند نگهداری کنند، ولی گفتند لباس مناسب بپوش، چراکه ممکن است قسمت‌هایی از این مصاحبه را استفاده کنیم.
من آن‌قدر بدقولی کرده بودم که ناامید شدند، ولی روزی رفتم که حالم زیاد خوب نبود و با این شرط رفتم که مصاحبه تنش‌زایی نباشد و راجع به حاشیه‌ها صحبت نکنیم. ما در استودیو باشگاه خبرنگاران جوان نشستیم و فکر می‌کنم یک‌ساعت‌ونیم این مصاحبه طول کشید و این تصویرها ضبط شد و قرار بر این شد که اگر قرار به انتشار آن است یکجا منتشر شود و فایل نوشتاری آن را برای من بفرستند».
حامی افزود: «من اقدامی نکردم و می‌دانستم که کار هنوز منتشر نشده و شماره‌های آنها را هم نداشتم که پیگیر شوم. تا اینکه دیشب امید حاجیلی برای من ویدئویی فرستاد. من با امید از زمان نوجوانی که در گروه من ساز می‌زد، دوست هستم. هم همکار و هم دوست خانوادگی و جزء معدود خواننده‌هایی است که کنسرتش هم رفته‌ام. من میهمان داشتم و خیلی به این ویدئو توجه نکردم و فکر می‌کردم یک ویدئوی خاطره‌انگیز از گذشته است.
بعد که ویدئو را باز کردم دیدم چنگیز حبیبیان است و به‌همراه برخی از کارشناسان موسیقی به صورت کاملا بی‌منطق در حال نقد کنسرت‌های پاپ هستند و بریده‌ای از صحبت‌های من را که به طور ناشیانه و شیطنت‌آمیز ابتدا و انتهای جملات حذف شده در این گزارش دیدم و قسمت‌هایی را که به نفع این ماجرا و به ضرر موسیقی بود استفاده کرده‌اند. من به این ماجرا اعتراض می‌کنم و از این سوءاستفاده و بی‌اخلاقی شکایت خواهم کرد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه شکایت از تلویزیون به جایی میرسد اکثریت ملت ایران از تلویزیون ناراضیه ولی اون سازه خودشو میزنخ

    • علی

      چ فایده بکنی نکنی دستت ب جایی بند نیست توصداوسیما میلی

    • بدون نام

      باتوجه به سابقه ای که صداوسیما داره بایدبگم اشتباه ازحامی بوده که مصاحبه رو قبول کرده،انتظارداشته ازش چهره مثبتی نشون بدن!!یه عده اونجا نشستن وپول یامفت میگیرن ومجیزخودیهارو میگن وبقیه رو تخریب میکنن

    • بدون نام

      رفتی حرف زدی پولتو هم گرفتی حالا میگی اشتباه از صدا وسیماست.پس چرا یکی دونفر بیشتر نبودن؟خودت همیشه معترضی وبه بقیه خواننده ها بد میگی خوب تلویزیون هم نهایت استفاده رو برده وحرف خودشو از زبون تو وحبیبیان که داوطلب بودین مطرح کرده. دیگه اعتراض چرا؟؟؟

    • مصطفی

      اگه میخواین تا آخر عمر ناراحتی اعصاب و روان بگیرین روزی یه ربع یکی از برنامه های سیما رو تماشا کنین ... فرقی نمیکنه سریال ،اخبار...

    • حامد

      ما که مدت هاست دیگه تلوزیون میلی رو نگاه نمیکنیم . اعصابمون راحت تره اینجوری .

    • بدون نام

      شما چرا با 20:30 معلوم الحال مصاحبه کردید!؟

    • جواد

      کاش می شد همه مردم ایران از صدا و سیما میلی شکایت می کردیم

    • بدون نام

      این عاقبت کسی هستش که به رسانه میلی اعتماد کنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج