جاباما
۵۹۶۵۳۷
۷ نظر
۵۰۲۴
۷ نظر
۵۰۲۴
پ

هک شدن سایت فدراسیون فوتبال سوریه توسط ایرانی‌ها

بعد از انتشار کلیپی که گفته می شود بازیکنان سوریه در رختکن به ایرانی ها توهین کردند برخی از هکرهای ایرانی سایت فدراسیون فوتبال سوریه را به نشانه اعتراض هک کردند.

وب سایت کلیک: بعد از انتشار کلیپی که گفته می شود بازیکنان سوریه در رختکن به ایرانی ها توهین کردند برخی از هکرهای ایرانی سایت فدراسیون فوتبال سوریه را به نشانه اعتراض هک کردند.
هک شدن سایت فدراسیون فوتبال سوریه توسط ایرانی‌ها

هکرها در وبسایت فدراسیون فوتبال سوریه نوشته‌اند که علت حمله‌شان به این وبسایت «توهین بازیکنان تیم سوریه نسبت به تیم ملی فوتبال ایران» بوده است. آن‌ها نوشته‌اند: «ما هرگونه بی احترامی به ایران را بی پاسخ نمیگذاریم.»

دیدار تیم های ایران و سوریه در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید که این تساوی باعث شد سوری ها راهی پلی آف شوند.

حشمت الله فلاحت پیشه یکی از نمایندگان مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی است. او پس از بازی ایران و سوریه توئیتی عجیب درباره شایعه تبانی دو تیم نوشت. او حالا یکبار دیگر هم نسبت به این بازی واکنش نشان داده و از وزیر ورزش و رئیس فدراسیون پاسخ خواسته است.

مهدی تاج درمورد طرح بحث تبانی در بازی مقابل سوریه توسط یکی از نمایندگان مجلس گفته بود: از شنیدن این بحث از طرف نماینده مردم در مجلس بسیار متاسف شدم و به ایشان می گویم که فوتبال ایران پاک است.مهدی تاج ادامه داد: سوریه هرگز یکی از قدرت های فوتبال آسیا نبوده اما همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است و ما سابقه تساوی با سوریه را در مقدماتی جام جهانی از ۱۹۹۴ تا به امروز داشته ایم و طرح موضوع تبانی ، بازی کردن با اعتبار ورزش کشور و حیثیت فوتبال ملی است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا دیروز رسما اعلام کرد که تحقیقاتش را درباره گزارش های ارسال شده درباره ارتکاب تخلفات در بازی های هفته پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آغاز کرده است.ب ه گزارش کلیک به نقل از تابناک ورزشی، این نهاد تمام گزارش های رسیده را بررسی می کند و مهمترین وقایع و شایعات پیرامون دیدار دو تیم ایران و سوریه و نتیجه عجیب تساوی در این مسابقه است.
مقامات کنفدراسیون قاره تحقیقاتی جدی و دقیق خواهند داشت و سپس با مشورت و تایید فیفا تصمیم گیری می‌کند. این تحقیقات AFC درحالی کلید خورده است که دو شب گذشته برخی از رسانه های ازبکستان در ادعایی بحث برانگیزه اعلام کردند که AFC پرونده ای را درباره تبانی بازی ایران با سوریه باز کرد.
گل دیرهنگام سوری ها روی تک به تک عمرسوما به بیرانوند برخلاف جریان مسابقه و درست در لحظاتی به ثمر رسید که سوت پایان دیدار ازبکستان و کره جنوبی به صدا درآمده بود و قاعدتا نتیجه تساوی آن بازی به تهران هم مخابره شد. ازبک ها ادعا کرده اند که پذیرش دو گل خانگی توسط تیمی که همه حریفانش را در آزادی برده و هیچ گلی در ١٢ مسابقه آخرش دریافت نکرده بود، بسیار مشکوک به تبانی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چرا خبر تکراری میزنید؟؟؟ !!!

    • خندوانه

      درود درود درود

    • امینی

      همه فهمیدن که تبانی بود...شما کجا بودی

    • علی رضا

      هکرها کارخوبی کردن دمشون گرم

    • بدون نام

      تواین یه مورد دست هکرها درد نکنه،تنشون سلامت،جواب اونهمه تحقیر و یکی بایدمیداد

    • بدون نام

      غیرت این هکرا از فوتبالیستامون بیشتره

    • بدون نام

      از شما بعیده... اونجا عکس بازیکنان العین هست و توی متن هم نوشته به علت توهین العین... که منظور تیم العین هست که استقلالو 6تایی کردن و بعدم اون تصاویر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج