۵۹۷۸۲۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

بطحائی: نشاط و شادی در مدارس کمرنگ شده

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه متاسفانه امروز مدارس ما از شادابی و نشاط فاصله گرفته‌اند و این فاصله در حال افزایش است اظهار کرد: سرزندگی و شادی در مدرسه کمرنگ شده است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه متاسفانه امروز مدارس ما از شادابی و نشاط فاصله گرفته‌اند و این فاصله در حال افزایش است اظهار کرد: سرزندگی و شادی در مدرسه کمرنگ شده است.

سید محمد بطحایی در ستاد عالی فعالیت های ورزش دانش آموزی در سال تحصیلی ۹۶_۹۷ با بیان اینکه هیچ کشوری به توسعه یافتگی پایدار نمی‌رسد مگر آنکه برای آموزش و پرورش اهمیت قائل باشد، عنوان کرد: اگر آموزش و پرورش به سطح قابل توجه توسعه یافتگی نرسد، بی‌تعارف در آینده نیز به توسعه یافتگی نمی‌رسیم.

وی افزود: با تجزیه و تحلیل برنامه‌های مدارس می‌توانیم آینده را پیش بینی کنیم. در حوزه آموزش عمومی مدرسه باید کانون اصلی آموزش و پرورش درنظر گرفته شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نهادهای موازی در کنار مدرسه ایجاد کرده‌ایم گفت: این موضوع باعث شده نقش مدرسه در فرایندهای یادگیری و یادهی کمرنگ شود. از زمانی که مدرسه یک کانون فرعی شد و در کنار آن نهادهای موازی شکل گرفت، با کاهش بهره وری منابع و ایجاد فاصله بین اهداف روبرو شدیم.

بطحایی تاکید کرد: باید تمام امکانات در مدرسه جمع شود و از برنامه‌های مدارس پشتیبانی شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز مدارس ما از شادابی و نشاط فاصله گرفته‌اند و این فاصله در حال افزایش است اظهار کرد: سرزندگی و شادی در مدرسه کمرنگ شده است. بحث تربیت بدنی و ورزش نشاط آور است اما امکانات در این زمینه کم است.

به گفته وزیر آموزش و پرورش باید مدیران به این باور برسند که توسعه ورزش صرفا توسعه ابعاد تربیت بدنی نیست، بلکه توسعه تمام ابعاد پرورشی در جامعه را در برمی گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      وقتی سختگیریها راجع به معدل و انجام کارهای عملی و تکالیف و تحقیقات انچنانی وجود داشته باشد دیگه جایی برای نشاط و شادی میمونه بچه ها دائما استرس این چیزا رو دارن

    • احمدی

      وقتی حقوق معلمان اینقدر پایینه چه کسی میتونه شادی ایجاد کنه

    • بدون نام

      10سال سابقه کار آموزش ابتدایی 1700حقوقم
      واقعا چی باید گفت به چنین دولتی که روز و شب دارن از کشورهای دگه ایراد میگیرن. فقط زرنگ بودن برا 2030زود بررسیش کردن و زود لغو. ولی به فکر معیشت معلما نیستن تاسف آور واقعا به نظر من وزیر نباید یک کلمه حرف بزنه تا معیشت معلما خوب بشه هر موقع خوب شد بعد بیاد کت وشلوار بپوشه بیاد جلو دوربین رسانه. من بجاش شرمم میشه که اینقد وزرات آموزش و پرورش دارن در حق دانش آموزان و معلمان اجحاف میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج