۵۹۹۱۰۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

غربالگری ژنتیک طرحی برای از بین بردن فرزندان

مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: بر اساس آنچه خودشان اعتراف کرده‌اند طرح غربالگری یکی از برنامه‌های جدی دشمن است که به بهانه‌های مختلف بچه‌های ما را می‌کشند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: بر اساس آنچه خودشان اعتراف کرده‌اند طرح غربالگری یکی از برنامه‌های جدی دشمن است که به بهانه‌های مختلف بچه‌های ما را می‌کشند.

حجت‌الاسلام محمد وفایی در همایش ائمه جماعات و هیأت امنای مساجد شهرستان کاشمر، با بیان اینکه در راستای تبین و ترویج مکتب اهل بیت(ع) باید تلاش کرد، افزود: حرکت‌ها، برنامه‌ها و جلساتی که برگزار می‌کنیم اگر به ادامه مسیر اسلام، مکتب و خالق متعال منجر شود، راه درستی را پیموده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه هر مسیری که بخواهد به اسلام و انقلاب لطمه بزند، ضرر و زیان به همه خواهد رسید، عنوان کرد: اگر بخواهیم مساجد را مرکز تفکر، تأمل، تصفیه روح، انس و الفت با خالق متعال قرار دهیم باید تمام عواملی که ما را از این رسیدن به این موارد باز می‌دارد پرهیز کنیم.

وفایی با بیان اینکه باید به تمام عواملی که ما را در رسیدن به ائمه اطهار(ع) و خداوند متعال نزدیک می‌کند توجه ویژه داشته باشیم، اظهار کرد: آنچه که دغدغه همه ما باید باشد اینکه عمر خود را به درستی بگذرانیم.

وی با اشاره به اینکه اگر مسیر ما در راه ادامه راه انبیاء باشد سود کرده‌ایم، بیان کرد: متأسفانه به دلیل اینکه شیطان درونی ما را رها نمی‌کند و اگر دقت نکنیم به بیراهه خواهیم رفت.

مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان، با اعلام اینکه یهودی‌ها و اسرائیلی‌ها شدیدترین دشمنان اسلام نسبت به مؤمنان هستند، گفت: تمام طراحی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به‌خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای مسلمانان و ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه اگر دشمن را به‌درستی بشناسیم سرگرم خصومت‌های خانوادگی و درونی نخواهیم شد، بیان کرد: وقتی از دشمن اصلی غفلت می‌کنیم، دچار گرفتاری‌ها و شکست‌های فراوانی خواهیم شد.

وفایی با اشاره به اینکه یهودی‌ها که دشمن اصلی اسلام هستند در ۴۷ سال قبل مسجدالاقصی را به آتش کشیدند، افزود: این اقدام آن‌ها نماد برخورد با اساسی‌ترین جایی که مرکز تعقل و تفکر اسلام و امت اسلام است، می شود.

وی با بیان اینکه امروز بر همه روشن شده که برخلاف همه طراحی‌ها و حقه بازی‌هایی که استکبار جهانی پشت سر یهود و صهیونیست انجام داده، اما ملت جمهوری اسلامی و عظمت اسلام همه را خنثی کرده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران برخواسته از روح ولایت عصمت و طهارت(ع) و نهضت عاشوراست.

مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان با اعلام اینکه امروزه در تمامی نقشه‌های دشمن یکی پس از دیگری شکست‌خورده که عراق و سوریه از آن جمله است، بیان کرد: اکنون عراق در دست مرجعیت دینی است.

وی با بیان اینکه امروز ایران در کنار عراق اهداف دینی و انقلابی خود را دنبال می‌کنند، بیان کرد: به‌رغم اینکه استکبار برای شکست اسلام در سوریه خواب‌هایی دیده بودند و فکر می‌کردند می‌توانند طی چند ماه به اهداف خود برسند اما این‌گونه با ذلت شکست خوردند.

وفایی با اشاره به اینکه امروزه استکبار از ضربه‌های دلاورمردانه حزب‌الله لبنان و نیروهای مقاومت در امان نیستند، گفت: قدرتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحت لوای دین و مکتب اهل‌بیت پیداکرده در دنیا بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه تا چند سال قبل موضوع موشک‌های ما سربسته بود و کسی در جریان قدرت ایران نبود اما امروزه خوب می‌دانند کوچک‌ترین حرکتشان علیه جمهوری اسلامی بی جواب نخواهد ماند، اظهار کرد: به‌رغم جنایت‌هایی که در چند سال قبل عربستان علیه ایران انجام داد اما این روزها بسیار نرم و آرام شده است.

مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان با اشاره به اینکه اگر امسال حاجیان ما بی‌احترامی ندیدند آثار قدرت بر خواسته از متن اسلام و قرآن است، بیان کرد: نباید این قدرت را با برخی گفت‌وگوهای داخلی و درونی به هدر بدهیم.

وی با اعلام اینکه متأسفانه به‌رغم اینکه دین، اسلام، اعتقادات و بسیاری از کارهای دیگرمان مشترک است اما گاهی متوجه می‌شویم در برخی مساجد ما اختلافاتی وجود دارد، اظهار کرد: وقتی فقط مسجد، شهر، کشور را ببینیم همین اندازه می‌توان فکر کرد اما وقتی دنیای اسلام و کفر را دیدیم و نگاهمان فراتر رفت افکار ما هم به همان اندازه خواهد بود.

وفایی در ادامه با اشاره به اینکه اگر امروز نام شهید حججی در همه شهرها و روستاها بر سر زبان‌ها افتاده باید مطالعه در خود شهید کرد، گفت: نوع خلوص شهید حججی خاص و متفاوت بود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود امامان جماعت که مدیران مساجد هستند نقش اصلی خود را به‌درستی ایفا کنند، افزود: نباید زحمات عده‌ای که برای ایجاد حضور نمازگزاران تلاش می‌کنند را با برخی اختلافات زیر سئوال برد.

وی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها را جوانان دانست و اظهار کرد: دشمن به دنبال به انحراف کشاندن جوانان است.

وفائی با بیان اینکه دشمنان برای کودکان، جوانان و نوجوانان ما برنامه دارد، بیان کرد: دشمن حتی برای نطفه‌ای که در رحم خانواده‌ها بسته می‌شود برنامه دارد به‌طوری‌که این نطفه یا تحقق پیدا نکند، یا به درد جامعه نخورد و یا اگر وارد عرصه اجتماع شد انسانی پوچ و بی‌معنا باشد.

مدیر رسیدگی به امور مساجد خراسان به غربالگری که طی سال‌های اخیر رسم شده اشاره کرد و افزود: براساس آنچه خودشان اعتراف کرده‌اند این طرح یکی از برنامه‌های جدی دشمن است به طوری که انسان‌های بسیاری را تحت عنوان اینکه جنین سالم نیست و شاید سالم نباشد و مشکلاتی در آینده داشته باشد می‌کشند.

وفائی با اشاره به اینکه خانواده‌هایی هم هستند که به حرف این‌ها نکرده و دختران سالم و خوبی را به دنیا آورده‌اند، افزود: دشمن برای داروهایی که وارد می‌کنیم، خوراک و کشت و کارهای ما نقشه دارد.

وی با اعلام اینکه بدون شک اگر مساجد در اختیار دشمن و منافقین می‌بود استفاده‌های بسیاری را می‌کردند، عنوان کرد: ما فرصت‌های بسیاری را داریم که باید از این طریق جوانان را جذب محافل دینی و مذهبی کنیم.

در پایان حجت‌الاسلام سید جواد رضایی به‌عنوان مدیر جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد کاشمر معرفی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نظرات ایشان رامحترمانه رد میکنم،پسر بنده بیماری لاعلاج دیستروفی داره،کل خانواده داریم عذاب میکشیم تو دنیا درمان نداره اگر این آزمایش ژنتیک اون موقع بود الان ما گرفتار نبودیم،فقط بیماری دیستروفی و در اینترنت سرچ کنید متوجه میشوید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج