۶۰۰۰۲۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

هفتمین آلبوم گروه موفق کانتری با نام Heart Break

هفتمین آلبوم گروه موفق کانتری لیدی انتبلام با نام Heart Break در حالی منتشر شد که طرفداران بی‌شمار گروه انتظار عرضه آلبومی با کیفیت بالا را داشتند.

کافه سینما: هفتمین آلبوم گروه موفق کانتری لیدی انتبلام با نام Heart Break در حالی منتشر شد که طرفداران بی‌شمار گروه انتظار عرضه آلبومی با کیفیت بالا را داشتند.
این آلبوم که در نهم ژوئن ۲۰۱۷ وارد بازار شد پس از سه سال دوری لیدی.ای از فعالیت‌های گروهی موسیقی ارائه شد. از مهم‌ترین دلایلی که بین آلبوم ۷۴۷ گروه که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد و آلبوم جدید وقفه‌ای سه ساله ایجاد کرد می‌توان به "خستگی اعضای گروه" و آنچه آن‌ها "عدم توانایی لازم برای عرضه ترانه یا ترانه‌هایی که بتواند بازار موسیقی کانتری را متحول کند" نامیدند اشاره کرد.
در این دوره سه ساله هیلاری اسکات آلبوم درخشان Love Remains را با همراهی پدر، مادر و خواهرش عرضه کرد که در مراسم گرمی سال قبل موفق به دریافت دو جایزه شد که سینگل فوق‌العاده Thy Will یکی از هایلایت‌های آن آلبوم و موسیقی کانتری سال ۲۰۱۶ آمریکا بود. چارلز کلی هم در سال ۲۰۱۵ آلبوم The Driver را منتشر کرد که ترانه‌ای با همین نام از آلبوم نامزد دریافت جایزه بهترین اجرای دو نفره/گروهی در گرمی سال ۲۰۱۶ شد.

به گزارش سرویس موسیقی جهان کافه سینما، اعضای گروه پس از پایان کار بر روی پروژه‌های سولو بار دیگر عطش لازم برای جمع شدن در کنار هم و عرضه آلبومی کامل را در خود یافتند و به همین منظور در ابتدا در فلوریدا و لس‌آنجلس کار بر روی مقدمات آلبوم را شروع کردند و برای نهایی کردن فرایند ضبط آن به نشویل رفتند. اولین سینگل از آلبوم جدید با عنوان You Look Good در نوزدهم ژانویه سال جاری عرضه شد، ترانه‌ای که در ابتدا برای سوپراستار دیگر موسیقی کانتری آمریکا (توماس رت) نوشته شده بود.
سینگل اول از آلبوم Heart Break آمیزه‌ای از سبک‌های جاز، سل، فانک و کانتری را به همراه خود داشت و ترانه‌ای بود که به قول بیلی دوکز از وب‌سایت مشهور Taste of County سومین سینگل پشت سرهم از سه آلبوم آخر گروه بود که از سبک روزهای اولیه گروه فاصله گرفته بود و آن‌ها را به سبک جدید موسیقی کانتری نزدیک کرده بود. از سوی دیگر بریتنی مک‌کنا از بیلبورد این ترانه را کاملا در خلاف جهت موسیقیایی می‌دانست که گروه تا به حال بر آن اصرار داشتند و به همین دلیل به کاربران سایت بیلبورد وعده آلبومی متفاوت و عالی از لیدی انتبلام داد. این سینگل در مجموع با استقبال منتقدان موسیقی کانتری مواجه شد و همه را به یک آلبوم با کیفیت امیدوار کرد.

سرانجام آلبوم Heart Break در بامداد جمعه ( نهم ژوئن) عرضه شد و پس از شنیدن ترانه‌های آن می‌توان قضاوت بهتری نسبت به جهت‌گیری کلی آلبوم داشت. اولین نکته‌ای که بسیاری از منتقدان نسبت به آن هم عقیده هستند این است که با وجود بزرگی نام لیدی انتبلام و اینکه عرضه هر آلبوم یا سینگل توسط آن‌ها همچنان اتفاقی بسیار بزرگ در موسیقی کانتری آمریکا به شمار می‌رود و اینکه در تمام مراسم اصلی موسیقی کانتری شاهد اجرای زنده ترانه یا ترانه‌های توسط این گروه سه نفره هستیم اما با عرضه هر آلبوم کیفیت و غنای موسیقیایی کار آن‌ها کم و کمتر می‌شود و به طور مشخص ما دیگر با ترانه‌های ساختارشکنانه سال‌های اولیه گروه مواجه نیستیم و با وجود سنگینی نام لیدی انتبلام در موسیقی آمریکا دیگر عرضه آلبوم توسط آن‌ها اتفاق "خیلی ویژه‌ای" به‌شمار نمی‌رود و تنها اتفاقی مهم است.
بسیاری از منتقدان پس از شنیدن ترانه‌های آلبوم بر این نکته تاکید دارند که گروه برای بازیابی دوباره موفقیت سال‌های اول‌اش به ترانه بی‌نظیری مانند Need You Know (که آن‌ها را بدل به سوپراستارهای موسیقی آمریکا کرد) و یا حتی Just a Kiss احتیاج دارند و ما به‌وضوح در این آلبوم ترانه یا ترانه‌هایی که حتی نزدیک به آن کیفیت باشند نمی‌بینیم.
شاید در بهترین حالت بتوان آلبوم تازه را یک آلبوم تجاری دانست که با ارزش‌های سابق موسیقیایی گروه لیدی انتبلام در تضاد است و با وجود عرضه دو یا سه ترانه متفاوت در آلبوم مانند Think About You و Good Time to Be Alive اکثر ترانه‌های آلبوم کیفیت لازم برای تبدیل آن به اثری ماندگار را ندارند و شاید به همین دلیل است که طبق آخرین برآوردهای آماری، آلبوم Heart Break با فروشی معادل پنجاه و پنج هزار تا شصت هزار نسخه تنها می‌تواند در هفته اول عرضه‌اش در آمریکا به مکان سوم برسد که شکستی عجیب برای گروهی به شمار می‌رود که روزگاری نه‌چندان دور همه بر روی آن شرط می‌بستند و در این در حالی هست که آلبوم تازه کیتی پری با فروش احتمالی صد و هشتاد تا صد و نود پنج هزار نسخه‌ای به راحتی به صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌های این هفته آمریکا خواهد رسید.
در انگلستان هم تا پایان روز چهارشنبه (چهاردهم ژوئن) و در حالی که کمتر از چهل و هشت ساعت تا اعلام چارت جدید وقت باقی مانده است آلبوم تازه گروه لیدی انتبلام در مکان دهم به سر می‌برد و فروشی نازل (کمتر از هشت هزار نسخه) داشته است.

با تمام این اوصاف ترانه‌های زیبایی در این آلبوم که شامل سیزده اثر است وجود دارند اما کیفیت کار در مقایسه با آلبوم‌های قبلی به وضوح پائین‌تر است.

در ادامه می‌توانید لیست ترانه‌های آلبوم Heart Break و سه ترانه منتخب آن را ببینید یا دانلود کنید:

1. "Heart Break"
۲. "You Look Good"
3. "Somebody Else's Heart"
۴. "This City"
5. "Hurt"
۶. "Army"
7. "Think About You"
۸. "Good Time to Be Alive"
9. "Big Love in a Small Town"
۱۰. "Stars"
11. "Teenage Heart"
۱۲. "Home"
13. "Famous"
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج