جاباما
۶۰۰۹۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تمرکز فیس‌بوک روی هوش مصنوعی جدی‌تر می‌شود

هوش مصنوعی بدون شک قدم بزرگ بعدی در پیشرفت تکنولوژی است. از گوگل گرفته تا مایکروسافت یا فیس‌بوک، تمام شرکت‌های حوزه‌ی تکنولوژی به دنبال پیشرفت در این بخش هستند. فیس‌بوک به تازگی خبر داده است که می‌خواهد تیم تحقیقات هوش مصنوعی خود را بزرگ‌تر کند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: هوش مصنوعی بدون شک قدم بزرگ بعدی در پیشرفت تکنولوژی است. از گوگل گرفته تا مایکروسافت یا فیس‌بوک، تمام شرکت‌های حوزه‌ی تکنولوژی به دنبال پیشرفت در این بخش هستند. فیس‌بوک به تازگی خبر داده است که می‌خواهد تیم تحقیقات هوش مصنوعی خود را بزرگ‌تر کند.
تمرکز فیس‌بوک روی هوش مصنوعی جدی‌تر می‌شود
این شرکت گفته که به تازگی یک آزمایشگاه هوش مصنوعی جدید در مونترال افتتاح کرده است که در کنار دو آزمایشگاه هوش مصنوعی فیس‌بوک در نیویورک و پاریس به تحقیقات در این زمینه ادامه می‌دهد.

مدیر بخش هوش مصنوعی فیس‌بوک، یان لکان، درباره‌ی این آزمایشگاه جدید گفته است: «آزمایشگاه مونترال پژوهشگران و مهندسان زیادی را در خود جای خواهد داد که روی پروژه‌های مختلف هوش مصنوعی کار می‌کنند. با این حال تمرکز بیشتر این آزمایشگاه جدید روی سیستم‌های دیالوگ و تقویت یادگیری خواهد بود.»

«جوئل پینو»، از استادان علوم کاپیوتر دانشگاه مک‌گیل، هدایت آزمایشگاه مونترل فیس‌بوک را برعهده خواهد داشت. تحقیقات گذشته‌ی او روی یادگیری و تصمیم‌گیری هوش مصنوعی بوده است و او هم‌چنین روی تعاملات بین انسان و ربات هم تحقیقاتی انجام داده.

لکان می‌گوید که مثل دیگر آزمایشگاه‌های هوش مصنوعی فیس‌بوک، سایت مونترال آن‌ها هم با جامعه‌های مختلف هوش مصنوعی همکاری خواهد کرد و تحقیقات خود را با برگزاری کنفرانس‌های مختلف و تعامل با دیگران پیش خواهد برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج