۶۰۱۰۹۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هوندا، کانسپت شهری الکتریکی خود را معرفی کرد

کمپانی هوندا، کانسپت شهری تمام الکتریکی خود را معرفی کرد که ظاهر بسیار جذابی دارد و بر روی یک پلتفرم کاملا جدید ساخته شده است.

وب سایت جی اس ام - علی دلبخواه: کمپانی هوندا، کانسپت شهری تمام الکتریکی خود را معرفی کرد که ظاهر بسیار جذابی دارد و بر روی یک پلتفرم کاملا جدید ساخته شده است.
هوندا، کانسپت شهری الکتریکی خود را معرفی کرد

کمپانی ژاپنی هوندا، کانسپت شهری کاملا الکتریکی خود را معرفی کرد که بر روی یک پلتفرم کاملا جدید ساخته شده و نمایشی از مسیر ژاپنی‌ها برای تکنولوژی و طراحی خودرویی شهری الکتریکی است که هوندا در آینده به تولید خواهند رساند. اگر درست فهمیده باشیم، محصولات تولیدی الکتریکی آینده هوندا، طراحی پیشرو و سیستم الکتریکی پیشرفته‌ای خواهند داشت.
هوندا، کانسپت شهری الکتریکی خود را معرفی کرد

نکته مهم این است که رئیس هوندا، تاکاهیرو هاچیگو، در طی مراسم معرفی این کانسپت در نمایشگاه خودرو فرانکفورت ۲۰۱۷ تایید کرد که نسخه تولیدی از نتیجه این تحقیقات در سال ۲۰۱۹ به تولید خواهد رسید.
هوندا، کانسپت شهری الکتریکی خود را معرفی کرد

کانسپت شهری الکتریکی هوندا، یادآور نسل دوم سیویک است که جلو پنجره بزرگ و ابعاد کوچکی داشت. البته این خودرو هم در واقع، جایی پایین‌تر از سوپرمینی Jazz قرار می‌گیرد. هوندا می‌گوید که وجود تناسب و تعادل در بدنه و چهره عضلانی، شخصیتی اسپرت به این کانسپت می‌بخشد.
هوندا، کانسپت شهری الکتریکی خود را معرفی کرد

بین دو چراغ گِرد در جلو و در جلو پنجره خودرو، یک نمایشگر برای اطلاعات قرار گرفته که اطلاعاتی چون خوشامدگویی به عابران و توصیه‌هایی به سایر رانندگان بر روی آن به نمایش درمی‌آیند. در عقب هم همین چینش با چراغ‌های مربعی وجود دارد و نمایشگر موجود در عقب، اطلاعات مربوط به شارژ باتری‌ها و لوگوی خودرو را نمایش می‌دهد.
هوندا، کانسپت شهری الکتریکی خود را معرفی کرد

خوشبختانه در داخل کابین فرمان وجود دارد، در کنار آن، پدال‌ها، یک نمایشگر بسیار عریض وجود دارد و ستون A هم نازک است. در داخل کابی مینیمال این کانسپت دو صندلی نیمکت مانند وجود دارد که در مجموع برای چهار سرنشین ظرفیت دارند. داشبورد یکپارچه و کاملا از جنس چوب است. همچنین در دو طرف این داشبورد، نمایشگرهایی قرار دارد که تا داخل درهای جلو امتداد یافته‌اند.

بخش مرکزی نمایشگر، اطلاعاتی را پیرامون خودرو ارائه می‌کند مانند بُرد حرکتی، میزان شارژ باقی مانده باتری، و مصرف انرژی. نمایشگرهای کناری موجود در درها هم به عنوان آینه‌های جانبی عمل می‌کنند که تصاویر را از طریق دوربین‌ها انتقال و نمایش می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج