۶۰۱۳۵۱
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

امکان جدید اینستاگرام در پخش خودکار صدای ویدئوها

اینستاگرام در آپدیت جدید خود تغییراتی در پخش صدای ویدئوها اعمال کرده است. در نسخه جدید این اپلیکیشن دیگر نیازی نیست هر بار برای پخش صدای ویدئوها روی آن ضربه بزنید و تنها با یک بار فعال کردن صدا روی یک ویدئو، آن را برای دیگر ویدئوها نیز روشن خواهید کرد.

وب سایت جی اس ام - مریم کربلایی: اینستاگرام در آپدیت جدید خود تغییراتی در پخش صدای ویدئوها اعمال کرده است. در نسخه جدید این اپلیکیشن دیگر نیازی نیست هر بار برای پخش صدای ویدئوها روی آن ضربه بزنید و تنها با یک بار فعال کردن صدا روی یک ویدئو، آن را برای دیگر ویدئوها نیز روشن خواهید کرد.
امکان جدید اینستاگرام در پخش خودکار صدای ویدئوها

اینستاگرام برای اینکه در هنگام مرور کردن پست‌های دنبال کنندگان‌تان در وسط یک جلسه یا مهمانی، با صداهای نابهنگام اذیت نشوید، ویدئوهای خود را با حالت پیش فرض صدای خاموش پخش می‌کند. برای اینکه پخش صدا را فعال کنید باید با انگشت‌تان روی ویدئو ضربه بزنید تا صدا پخش شود.
تا به حال همه ویدئوهای اینستاگرام با این پیش فرض پخش می‌شدند. یعنی اگر ویدئویی را در صفحه اصلی اینستاگرام‌تان دیدید و صدایش را فعال کردید، وقتی به سراغ ویدئوی بعدی می‌روید در ابتدا با صدای خاموش مواجه می‌شوید که باید به همان شیوه ضربه زدن روی صفحه، آن را فعال کنید.

اما اینستاگرام در به روز رسانی جدید خود، کار را برای شما راحت‌تر کرده است. به این صورت که ویدئوها با همان پیش فرض صدای خاموش پخش می‌شوند؛ اما اگر صدای ویدئویی را فعال کنید، صدای ویدئوهای بعدی را هم فعال کرده‌اید. این شیوه برای این است که زمانی که پخش صدای ویدئویی را فعال می‌کنید، اینستاگرام تشخیص می‌دهد که در حال حاضر امکان شنیدن ویدئوهای پر سر و صدا را خواهید داشت و به عنوان مثال در یک مهمانی یا جلسه حضور ندارید یا یک هدفون بر گوش دارید و به هر جهت می‌توانید به راحتی همه ویدئوها را ببینید.
پس با این به روز رسانی جدید قادر خواهید بود که ویدئوهای بعدی را با خیال راحت با صدای روشن ببینید. این تنظیمات تا زمانی که از برنامه اینستاگرام خارج نشده باشید، ادامه خواهد داشت. اما اگر از برنامه خارج شوید و مجددا آن را باز کنید، به همان حالت پیش فرض صدای خاموش برخواهد گشت. همچنین اگر صدای ویدئوی را فعال کرده باشید، می‌توانید با لمس مجدد صفحه صدا را خاموش کنید تا این تنظیم روی بقیه ویدئوها مجددا اعمال شود.

توجه داشته باشید که تمامی این تنظیمات وابسته به تنظیمات کلی صدای گوشی شماست. یعنی اگر گوشی را روی حالت سکوت گذاشته باشید، حتی در صورت فعال کردن صدای ویدئوها هم می‌توانید مطمئن باشید که صدایی پخش نخواهد شد.

در این به‌رو رسانی، استوری اینستاگرام تغییری نخواهد کرد و صدای ویدئوهای استوری به همان شیوه‌ای که پیش از این بود پخش خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج