جاباما
۶۰۱۹۲۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اولین تریلر داستانی Call of Duty: WWII

تا به این‌جا تمرکز تبلیغات بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» بر روی بخش آنلاین و زامبی بوده است و با این‌ وجود، از زمان رونمایی از بازی می‌دانستیم که بخش داستانی قدرتمندی قرار است برای این بازی ساخته شود. حالا استودیوی سازنده‌ی بازی اولین تریلر داستانی آن را منتشر کرده است.

وب سایت فارنت - سعید زعفرانی: تا به این‌جا تمرکز تبلیغات بازی «ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم» بر روی بخش آنلاین و زامبی بوده است و با این‌ وجود، از زمان رونمایی از بازی می‌دانستیم که بخش داستانی قدرتمندی قرار است برای این بازی ساخته شود. حالا استودیوی سازنده‌ی بازی اولین تریلر داستانی آن را منتشر کرده است.
اولین تریلر داستانی Call of Duty: WWII

اکتیویژن و استودیوی «اسلج‌همر» در مورد بازی جدید مجموعه‌ی ندای وظیفه (Call of Duty: WWII) می‌گویند این بازی به اصل خود بازگشته و گیم‌پلی اکشن و درگیری‌های پیاده‌نظام را به نحو احسنت بازسازی و اجرا کرده است. اما، بازی از روایت قدرتمند داستانی برخوردار است و به نظر می‌رسد یک داستانِ جنگی پر تب و تاب و شخصیت محور را برای این کار در نظر گرفته است.

Call of Duty: WWII داستان سرباز رونالد رد دنیلز را روایت می‌کند که جوانی تازه به خدمت درآمده در بخش پیاده‌نظام است که برای اولین باز نبرد را در D-Day تجربه کرده است که یکی از بزرگترین جنگ‌های دریایی/زمینی در تاریخ محسوب می‌شود. پس از نجات پیدا کردن از سواحل نورمندی، رد و هم‌رزمانش از میان اروپا لشکرکشی می‌کنند و در راه رسیدن به آلمان با دشمنان در جاهایی مانند هرتگن فارست و بتل آف د بلج به مبارزه می‌پردازند.

تصویری از گیم‌پلی اول شخص در این ویدئو به نمایش در نیامده است و به جای آن تمرکز آن روی ستارگان بازی است و به شباهت‌های ایجاد شده میان شخصیت اصلی و در بازی پرداخته شده است. با این که کمپ‌های نازی‌ها در این تریلر نشان داده نمی‌شوند، می‌توانید قطار‌هایی را که مشغول جمع‌اوری یهودیان هستند را ببینید.

ماکل کندری، یکی از بنان‌گذاران اسلج‌همر گیمز در ماه آوریل گفته بود: «ما داستان روایت می‌کنیم و بخشی از روایت بازی این است که طرفداران بتوانند آنچه را که اتفاق افتاده است خودشان تجربه کنند. نمی‌خواهیم به جریاناتی مانند گور‌های دسته‌جمعی یا امثال آن وارد شویم. نمی‌خواهیم به صورت کامل روایت را تکمیل کنیم اما همین کافی است که نشان دهیم این اعمال شیطانی نقطه‌ی تاریکی در تاریخ بشریت باقی گذاشته‌اند و ما می‌‌خواهیم این داستان را به گوش همگان برسانیم.»

Call of Duty: WWII قرار است تا در تاریخ ۱۲ آبان برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی به بازار عرضه شود. پیش‌تر خبر عرضه‌ی نسخه‌ی بتای این بازی برای پی‌سی تا پایان ماه سپتامبر را به اطلاع شما رساندیم. ضمنا مشخصات اولیه‌ی سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی نیز منتشر شده است.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اولین تریلر داستانی Call of Duty: WWII
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب گرافیکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج