جاباما
۶۰۲۰۵۰
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

شریعتمداری همزمان با ترامپ به برجام حمله کرد

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره سخنان رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه مراقب باشید در مقابل ترامپ کار غیرمنتظره‌ای نکنید، او دیوانه است و باید در مورد برجام مکمل با هم صحبت کنیم، بیان کرد: برجام اول چه گلی به سر ملت ایران زد که حال باید منتظر مکملش باشیم؟

خبرگزاری فارس: حسین شریعتمداری عصر امروز در همایش «دفاع همچنان باقی است» اظهار کرد: درگیری انقلاب با نظام سلطه یک درگیری ماهوی است، ماهیت انقلاب با نظام سلطه درگیر است و تمام بهانه‌های نظام سلطه مبنی بر اینکه ایران ایجاد رعب و وحشت می‌کند، افسانه‌ای بیش نیست.

وی تصریح کرد: این درگیری از زمانی آغاز شد که ایران توانست اسلام ناب را به کرسی حاکمیت بنشاند و آن را پیاده کند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان اظهار کرد: یکی از تفاوت‌هایی انقلاب ایران با سایر انقلاب‌ها در این است که در سایر انقلاب‌ها نسخه در دست حاکمان بود و مردم از آن بی‌خبر بودند اما در انقلاب ایران نسخه انقلاب از قبل در میان توده مردم بود ولی زمینه برای عملی شدن آن فراهم نبود و زمانی که مردم ندای امام راحل را شنیدند، این ندا را در دل خود آشنا یافتند.

شریعتمداری افزود: نسخه‌ اسلام ناب زمانی که بر کرسی حاکمیت می‌نشیند، حاکمیت ظلم‌ستیز می‌شود، اسلامی که ظلم‌ستیز نباشد، اسلام ناب نخواهد بود، بلکه اسلام آمریکایی است که ویژگی ظاهری اسلام را دارد اما ظلم‌ستیز نیست، نمونه آن را می‌تواند در انجمن حجتیه و یا شیعه انگلیسی به خوبی یافت.

وی ادامه داد: زمانی که ظلم‌ستیزی پیاده‌سازی شود، نظام سلطه در برابر آن قد علم می‌کند، ظالمان، مرفهان بی‌درد و زالوصفتان در برابر اسلام ناب می‌ایستند، به همین دلیل است که می‌گوییم درگیری انقلاب با نظام سلطه یک درگیری ماهوی است، ماهیت دو طرف با هم درگیر هستند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با بیان اینکه این درگیری زمانی به پایان می‌رسد که یا انقلاب از اسلام ناب در حاکمیت دست بکشد و یا نظام سلطه از خوی سلطه‌گری‌ خود کوتاه بیاید، افزود: مادامی که انقلاب بر اسلام تکیه دارد، نظام سلطه را در برابر خود خواهد دید، جنگ تحمیلی یک بعد از درگیری بین انقلاب و نظام سلطه بود، بعد از جنگ، درگیری‌ها هنوز به پایان نرسیده است، پذیرش قطع‌نامه به معنای پایان جنگ نیست، بلکه عبور از میدان آن زمان و تغییر میدان جنگ است.

شریعتمداری با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ایران بر سر مسائل هسته‌ای نیست، خاطرنشان کرد: ایران توانسته است در حین درگیری با آمریکا به نخستین قدرت نظامی و تکنولوژیک منطقه تبدیل شود، دشمن از درگیری نظامی با ایران ناامید است و اینکه می‌گویند گزینه نظامی روی میز است، بلوفی بیش نیست.

وی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس که آمریکا در اوج قدرت نظامی بود، ارتش ایران فاقد انسجام شده و برخی فرماندهان آن یا فراری بودند و یا در زندان، ایران در آن زمان حتی مهمات در اختیار نداشت، آمریکا با همراهی تمام دنیا با ایران مقابله کرد اما نتوانست به ما غلبه کند، بنابراین مشکل اصلی آمریکا با ایران اقتدار روزافزون ملت است.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره سخنان رئیس جمهور فرانسه مبنی بر اینکه مراقب باشید در مقابل ترامپ کار غیرمنتظره‌ای نکنید، او دیوانه است و باید در مورد برجام مکمل با هم صحبت کنیم، بیان کرد: برجام اول چه گلی به سر ملت ایران زد که حال باید منتظر مکملش باشیم؟

شریعتمداری افزود: کره شمالی که در مقایسه با ایران از اقتدار همراهی ملت با دولت محروم است، بر خلاف گفته‌های آمریکا حرکت می‌کند، بنابراین ایران که اقتدار بسیار بیشتری دارد به خوبی می‌تواند در برابر آمریکا ایستادگی کند.

وی اظهار کرد: تمام تهدیدهای آمریکا نشان می‌دهد که امروز توان نظامی لازم را برای رویارویی با ایران ندارد، ترامپ بداند ایران کره شمالی نیست و نباید مردم را از سایه جنگ بترساند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با اشاره به اتحاد رژیم‌های آمریکا، صهیونیستی، فرانسه و انگلیس برای ساقط کردن دولت بشار اسد در سوریه خاطرنشان کرد: سران این رژیم‌ها متحد شدند تا اسد برود، مسئله آنها بشار اسد نیست و به راستی که اگر نبود جریان مقاومت و ایثارگری شهید حججی‌ها چه بسا امروز داعش در تهران بود اما خدا هرچند وقت یک بار معجزه‌ای می‌فرستد و شهدای غواص، شهید همدانی و شهید حججی‌‌ها را وسیله‌ای می‌کند تا دنیا را به هم بریزند و دیدیم که شهید حججی چه زیبا جهان را تکان داد.

شریعتمداری افزود: می‌گویند برجام الگوی خوبی است، آری قطعا هم همینطور است، اما برای آمریکایی‌ها نه برای ایران، ایران در برجام تنها امتیاز داد، برجامی که مساوی با لغو تحریم‌ها نباشد، به هیچ دردی نخواهد خورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شاید به درد تو نخورد ولی ما مردم از برجام راضی هستیم.

    • بدون نام

      مگه میشه که دو نفر با دیدگاه های مختلف نظرشون در یک زمینه مشترک باشه؟؟!!! اینجاست که آدم به بعضی چیزا شک میکنه و دود از مغزش بلند میشه!!!!

    • یاسر زحمتکش

      این اقا چرا اینقدر خودش با مسیولین رده اول نظام مقایسه میکنه اقا برو روزنامه ات بفروش چهار تا تیتر دروغ بنویسید

    • بدون نام

      مثل روز روشن است که ترامپ ادای مخالف را در میاره. برجام حافظ منافع آمریکاست. حاج حسین حرف حق میزند.

    • جوان قدیم

      حاجی میشه یکبار فقط یکبار توزندگیت یواشکی طوریکه هیچکی نشنوه به خودت بگی اهل کدوم کشوری دینت چیه؟
      بابا آمریکا دشمن ما دشمن نصف دنیاست چرا حرف‌های اون ازدهن تودرمیاد؟

    • بدون نام

      برتری از روی کینه و حسد این تیتر و زدی!اگه راست میگی حرف حساب کیهان و جواب بده

    • محمد سلطان

      برجام خیلی هم خوبه! عالی عالی! دلار را 1000تومن کنید ببینید اصلا نیازی نیست بگیم برجام و....!

    • ملت

      من مودندم این جناب چکاره این مردم هست که اینقد اظهار وجود میکنه مثل اینکه باورش شده خیلی مهمه.خیلی کسی یه... فک کنم قحطول رجال شده

    • بدون نام

      نیش عقرب نه از ره کین است.

    • بدون نام

      اقای شریعتمداری شما ویا پسرتان ویا دامادتان چرا افتخارات شهدای مدافع حرم را نصیب خود وفرزندانتان نمی کنیدچرا اینقدر شعار می دهی

    • بدون نام

      شریعتمداری مثل ترامپ می باشداگر برجام به نفع ایران نیست چرا امریکاه اینقدر فشار میارد که بهم بزند .

    • بدون نام

      یع جوری میگی داعش درتهران بود انگار این مملکت میلیونها نیروی نظامی .سپاهی .بسیجی .ارتشی و اطلاعاتی نداره که یه گروه ده هزارنفره بیاد تهران .چرا ارزش نیروهای نطامی مملکت رو کم می کنی .؟

    • بدون نام

      احسنت

    • بدون نام

      شریعتمداری وترامپ پیوندتان مبارک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج