۶۰۲۶۲۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

رقابت جدی در سینماهای آسیا

افتتاحیه ۶۰ میلیون دلاری «جنگ برای سیاره میمون‌ها» در گیشه چین

فیلم علمی-تخیلی «جنگ برای سیاره میمون‌ها» با پیشی گرفتن از دیگر رقیب هالیوودی‌اش فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، صدرنشین گیشه آخر هفته چین شد.

آی سینما: فیلم علمی-تخیلی «جنگ برای سیاره میمون‌ها» با پیشی گرفتن از دیگر رقیب هالیوودی‌اش فیلم ابرقهرمانی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، صدرنشین گیشه آخر هفته چین شد. فیلم «میمون‌ها» به راحتی و بی هیچ دردسری از جمعه تا پایان یکشنبه، بیش از ۶۰ میلیون دلار فروش کرد. این فیلم روزانه ۱۱۵ هزار بار در سینماهای سراسر چین به نمایش درآمد.
افتتاحیه 60 میلیون دلاری «جنگ برای سیاره میمون‌ها» در گیشه چین

فیلم جدید «مرد عنکبوتی» که هفته گذشته با ۷۰ میلیون دلار فروش افتتاحیه صدرنشین گیشه بود، در دومین هفته اکرانش تنها ۱۵ میلیون دلار فروخت. کل فروش این فیلم بعد از ده روز اکران در سینماهای چین به ۱۰۵ میلیون دلار رسیده است.

«ورایتی» گزارش داده فروش دنباله جدید «سیاره میمون‌‌ها» در نخستین روز اکرانش (جمعه) از مرز ۱۸ میلیون دلار عبور کرد و روز شنبه، فروش بلیت‌های این فیلم به ۲۳.۶ میلیون دلار رسید. «میمون‌ها» در سومین روز اکرانش بیش از ۱۷.۶ میلیون دلار درآمد کسب کرد و با اقتدار صدرنشین گیشه چین شد. از کل فروش افتتاحیه این فیلم، پنج میلیون دلار سهم سینماهای آی‌مکس (۴۷۳ سالن) اعلام شده است.

عملکرد تجاری هر دو فیلم بار دیگر اهمیت بازار چین را در گیشه جهانی به اثبات رساند. هفته گذشته، «مرد عنکبوتی» از صدقه سر افتتاحیه ۷۰ میلیون دلاری در گیشه چین، فاتح گیشه آخر هفته دنیا شد. این هفته هم، فیلم جدید «میمون‌ها» به خاطر افتتاحیه موفق در سینماهای چین، پرفروش‌ترین فیلم دنیا خارج از گیشه امریکای شمالی شد.

در حال حاضر، فیلم جدید «مرد عنکبوتی» با بازی تام هولاند در نقش ابرقهرمان نوجوان کتاب‌های مصور مارول، دهمین محصول ۲۰۱۷ هالیوود است که موفق شده بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه چین درآمد کسب کند.

رتبه سوم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه آخر هفته چین هم به انیمیشن ژاپنی «هنر شمشیر» (Sword Art) رسید که در مدت سه روز بیش از شش میلیون دلار فروش کرد. تریلر اسپانیایی «عقب‌نشینی» (Contratiempo) با ۴.۹۵ میلیون دلار فروش آخر هفته، رتبه چهارم را به دست آورد.

«جنگجویان گرگ ۲» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ گیشه چین هم با ۱.۱۹ میلیون دلار فروش آخر هفته، در رده پنجم جدول قرار گرفت و بعد از ۵۳ روز اکران در سینماهای چین، کل فروش خود را به بیش از ۸۲۶ میلیون دلار رساند. «دانکرک» کریس نولان هم در از جمعه تا پایان یک‌شنبه گذشته، بیش از یک میلیون دلار فروخت و رتبه ششم را به خود اختصاص داد. کل فروش این درام جنگی بعد از ۱۷ روز اکران در سینماهای چین، از مرز ۵۱ میلیون دلار عبور کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج