۶۰۲۹۴۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«کلینر» آماده نمایش شد

به گفته باران سرمد تهیه کننده فیلم کوتاه «کلینر» به کارگردانی محمدرضا میقانی، این اثر آماده نمایش شده است.

خبرگزاری مهر: به گفته باران سرمد تهیه کننده فیلم کوتاه «کلینر» به کارگردانی محمدرضا میقانی، این اثر آماده نمایش شده است.
«کلینر» آماده نمایش شد

باران سرمد تهیه کننده فیلم کوتاه «کلینر» به کارگردانی محمدرضا میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اثر گفت: فیلم کوتاه «کلینر» که نخستین تجربه کارگردانی محمدرضا میقانی است داستان یک دختر نظافتچی را روایت می‌کند که در انتظار یک جواب است.

وی افزود: یکی از دلایلی که من حاضر به تهیه کنندگی این اثر شدم فرم، فضا و ایده متفاوتی بود که در ذهن محمدرضا میقانی می‌گذشت. البته این را هم باید بگویم که تهیه کنندگی یک اثر تنها به مفهوم سرمایه گذاری مادی روی آن نیست. تهیه کنندگی به زبان ساده فراهم کردن شرایطی است که فیلمساز و هنرمند بتواند اثر خود را خلق کند. برهمین اساس نقش تولید کننده در پروژه های مختلف می تواند به طور قابل توجهی در ایجاد شرایط و بودجه متفاوت باشد.

سرمد عنوان کرد: ما بعد از گذراندن سه ماه پیش تولید، یک هفته تولید و چهار ماه پس تولید ساخت فیلم «کلینر» را با حمایت کامل عوامل به اتمام رساندیم و فضای حرفه ای و دوستانه در طول کار تجربه متفاوتی را برای گروه رقم زد. البته این را هم باید عنوان کنم که حامیان مادی فیلم نسبت به پیشبرد فیلم در مرحله پیش تولید که اصلی ترین نقطه شکل گیری ایده است کم توجهی داشتند و گروه در مرحله تولید به دلیل نبود سرمایه و حمایت های کافی تحت فشار قرار گرفت. گویا مسئولان در مرحله ایده به دنبال فیلم کامل شده می گردند. با این حال با همراهی دوستان فشارهای وارده تاثیری بر روند ساخت فیلم نگذاشت.

این تهیه کننده ادامه داد: یکی از نکات که در پروسه تولید بسیار کارآمد و تاثیرگذار بود، ساخت ماکتی توسط محمدرضا میقانی در تمرینات پیش تولید بود که این ماکت باعث شد تمام عوامل اصلی در مرحله تولید از تک تک پلان ها آگاهی داشته باشند و همین مساله به پیشبرد کار از لحاظ زمانی و کیفیت بسیار کمک کرد.

وی در پایان گفت: به یاری خداوند فیلم «کلینر» آماده نمایش شده است و در ماه اخیر پروسه پخش بین المللی آن را برای سال ۲۰۱۸ آغاز کرده ایم و امیدواریم که روزهای خوبی را در پیش داشته باشیم.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمدرضا میقانی، مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، تدوین: باران سرمد، طراح و ترکیب صدا: انسیه ملکی، طراح لباس: الناز رضوانی، طراح صحنه: گروه معماری بن سار، طراح چهره پردازی: حسنا خانمحمدی، ساخت انمیشن: سلمان اربابون، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محسن خیرآبادی، سلمان اربابون، اصلاح رنگ و نور: محسن خیرآبادی، صدابردار: حسن مهدوی، مدیر برنامه ریزی: رضوان سرمد، مدیر تولید: محمدرضا رحمتی، تدارکات: میثم صارمی، گروه فیلمبرداری: فرهاد نصراللهی، رضا مرشدی، نوید ده بالایی، دستیارکارگردان: رضوان بهرامی، منشی صحنه: لعیا عسلی نژاد، دوزنده لباس: محسن عبدی، دستیار گریم: طلایه زمان، دستیار صدابردار: امیرحسین احمدزاده، چیدمان صدا: محبوبه روزبهانی، پشتیبانی فنی صدا: استودیو مون، بازیگران: معصومه بیگی، باران آیت، هما جعفری، مشاور: پویان شعله ور، تهیه کننده: باران سرمد، تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران، عکاس: محمد کشوری.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج