۶۰۳۰۶۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

عصائب اهل‌الحق عراق:

آمریکا در پی رویارویی الحشد الشعبی و پیشمرگه

رئیس دفتر سیاسی «عصائب اهل الحق» اعلام کرد که واشنگتن با مدیریت بحران ایجاد شده بر سر همه‌پرسی جدایی، به دنبال تضعیف نیروهای «الحشد الشعبی» از طریق رویارو کردن آنها با پیشمرگه است.

خبرگزاری فارس: «عدنان فیحان» رئیس دفتر سیاسی «عصائب اهل الحق» عراق اعلام کرد که‌ آمریکا تلاش دارد آتش جنگ را میان نیروهای الحشد الشعبی و پیشمرگه شعله‌ور کند و هدف از این اقدام نیز، تضعیف و نابودی الحشد الشعبی است.

به نوشته پایگاه خبری «بغداد الیوم»، وی طی یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: سران کرد به ویژه مسعود بارزانی این توهم حمایت رژیم صهیونیستی را دارند. و گمان می‌کنند که رژیم صهیونیستی طرفی است که به آنها تضمین‌های بین‌المللی برای تشکیل کشوری که رویای آن را دارند، خواهد داد. همین توهم بارزانی موجب شده که وی منطقه را به سوی خطر درگیری سوق می‌دهد.

وی افزود: زمانی که آمریکا وارد این بحران شد، هیچ نقشی برای حل آن ایفا نکرد و تنها این بحران را در راستای منافع خود مدیریت کرد. آمریکایی‌ها می‌خواهند که نیروهای الحشد الشعبی با نیروهای پیشمرگه درگیر و تضعیف شوند. تا به این لحظه ما هیچ موضع‌گیری رسمی و شفافی از سوی آمریکایی‌ها علیه همه‌پرسی ندیده‌ایم. ..تاکنون تنها در حد فرستاده و نماینده وزارت خارجه آمریکا علیه همه‌پرسی موضع‌گیری شده است و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا موضعی ضفاف و صریح در این‌باره اتخاذ نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه شود. کردها دمارازروزگار حشدیها در میارن

      پاسخ ها

      • سالار

        هیچ نیروی قدرت رویا رویی با پیشمرگ ها نداره مگه مثل صدام از سلاح شیمیایی استفاده کنند

    • بدون نام

      کشور عراق آه دنباله ش،نفرین شده است .با مرگ داعش ،بارزانی پیدا میشه .این ساکت بشه ،اردوغان عربده میکشد اردوغان هلاک بشه بن سلمان ریشه میدواند و همینطور ادامه پیدا میکند.معاویه و یزید که متاسفانه خاندانشان هنوز در عراق وجود دارند از طرف پیامبر و اهل بیت و دوستانشان مورد لعنتند و آه بی بی گریبانگیر آنها خواهد گرفت .تاریخ گواه این قضیه ست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره ، عراق 1000 سال که بزرگترین حوزه در اون هست و به اسلام خدمت کرده و همین الان هم مردمش چطور خدمت به زوار امام حسین ع در اربعین میکنند . ظاهرا این حرف تو اسراییلیها رو شاد میکنه اگه واقعا بی غرض حرف زده باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج