۶۰۳۲۰۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

فال روزانه ۱۳۹۶/۰۶/۳۱


فال روزانه 1396/06/31
فال روزانه جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۳۱ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، سرزنده، سخاوتمند، مثبت اندیش و محترم هستید که در هر کاری که انجام می دهید موفق هستید و تمام توانایی خود را به کار می گیرید. به همین دلیل هم مورد تحسین و تأیید دیگران قرار می گیرید و پاداش تلاش هایتان را به دست می آورید. سالی که پیش رو دارید غافلگیری های خوشایند بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت و هیچ یک از زحماتی که می کشید بی جواب نخواهد ماند. منافع مادی از منابع مختلف به سمت شما سرازیر خواهند شد و منابع درآمد جدید به بهبود وضعیت اقتصادیتان کمک خواهند کرد. پروژه هایی که در دست اقدام دارید به خوبی پیش خواهند رفت و از نتایجی که به دست خواهید آورد رضایت کامل را خواهید داشت. سفرهای کاری که امسال انجام می دهید برایتان سودبخش خواهند بود. سرمایه گذاری در املاک نیز به شما توصیه می شود. درگیری های حقوقی و قانونی برایتان گران تمام خواهند شد، اما نتیجه لزوما به ضرر شما نخواهد بود. ماه های مهر، آذر، بهمن و تیر می توانند فرصت هایی برای شروع روابط عاطفی جدید را برایتان به همراه داشته باشند.

فال روزانه 1396/06/31
شما این را خیلی خوب می دانید که یک رابطه ی عاطفی ایده آل و سالم، رابطه ای است که بر اساس برابری هر دو طرف قرار داشته باشد، اما در عمل احساساتتان به شما اجازه نمی دهند که این اصول منطقی را در رابطه ی خود پیاده کنید و نبرد بر سر قدرت جای همکاری و همراهی بین دو طرف را گرفته است. با این حال با داشتن مکالمه ای منطقی و همراه با احترام متقابل می توانید تا حد زیادی از استرس فشار روانی و سوءتفاهم های اشی از این وضعیت بکاهید و نقاط مشترکی پیدا کنید. امروز تحت تأثیر رویاهای شب قبلتان خلاقیت شما اوج زیادی گرفته است و دلتان می خواهد یک کار هنری انجام دهید، اگر این فرصت برایتان فراهم نشد حداقل از هنر دیگران لذت ببرید.

فال روزانه 1396/06/31
امروز شما در وضعیتی ناخوشایند گرفتار شده اید که شما را وادار به رویارویی با افرادی غیر قبال اعتماد و یا بدقلق خواهد نمود. نداشتن اطلاعات کافی شما را در مورد این که چطور باید با این وضع مواجه شوید بر سر یک دو راهی قرار خواهد داد. بهترین کاری که در این شرایط از دستتان ساخته است جمع آوری حقایق و اطلاعات کافی و مورد نیاز است. ذهن خود را متمرکز کرده و قدرت درونیتان را نیز به کار بگیرید تا بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورید. امروز شما دوست دارید برای مشکلاتی که در روابط دوستی قدیمیتان وجود دارند راه حلی پیدا کنید. شاید اولین چیزی که باید بفهمید این است که روابط تغییر می کنند و برای همیشه به یک شکل باقی نمی مانند.

فال روزانه 1396/06/31
امروز یک نفر ممکن است با غیبت هایی از روی نامهربانی سعی داشته باشد شما را نسبت به یکی از دوستان نزدیکتان بدبین کند. پیش از پذیرفتن هر چیزی که می شنوید به آن خوب فکر کنید و از صحت آن اطمینان کامل کسب کنید. به احتمال زیاد بخش عمده ی شنیده هایتان هیچ پایه و اساسی ندارند. اگر خیلی نگران تناسب اندام خود هستید امروز روز خوبی برای شروع فعالیت هایی در زمینه ی به دست آوردن تناسب اندام خواهد بود و احتمال این که همین روند را حداقل برای مدتی ادامه دهید خیلی زیاد است. مغازه دارها امروز بد نیست مغازه شان را باز کنند، زیرا به احتمال قوی فروش خیلی زیادی خواهند داشت.

فال روزانه 1396/06/31

امروز مسائل مالی با مشکلاتی مواجه شده اند. نه این که مشکل خاصی برایتان پیش امده باشد، فقط نمی دانید که چطور باید مدیریت وضعیت موجود را در دست بگیرید و این موضوع ممکن است بخش زیادی از روز شما را به خود مشغول کند. از آنجایی که هنوز از برخی از پول هایی که قرار بوده به دستتان برسند هیچ خبری نیست، برنامه ریزی برای آینده ی نزدیک می تواند کاری دشوار باشد. زیاد عجله نکنید و به خودتان برای پیدا کردن راه حلی برای این وضع زمان بدهید. شما دارید در مورد آینده رویاپردازی می کنید، اما هنوز نتوانسته اید گذشته را فراموش کنید و از غرق شدن در خاطرات گذشته لذت می برید. گذشته را رها کنید و به راه پیش رویتان نگاه کنید.
فال روزانه 1396/06/31

مشکلاتی در خانه و خانواده دارید که فکر شما را به خود درگیر کرده اند و دلتان می خواهد راهی برای ایجاد تغییر در این وضعیت پیدا کنید. یکی از نزدیکانتان با شما صادق نبوده و این موضوع باعث ناراحتی و دلسردی شما شده است. هر چقدر که دلتان می خواهد به این ماجراها فکر کنید و راه حل های مختلف برای آنها پیدا کنید، اما امروز هیچ تصمیمی در رابطه با آنها نگیرید. الان اصلا زمان خوبی نیست، کمی صبر کنید تا از لحاظ ذهنی در وضع بهتر و مثبت تری قرار بگیرید. شما هنوز برای پذیرش این میزان از تغییرات که در زندگیتان ایجاد شده اند آماده نیستید. هر چند آدمی نیستید که بخواهد به گذشته بچسبد، اما احساس می کنید به زمان بیشتری نیاز دارید.

فال روزانه 1396/06/31

امروز خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد و شاید حتی فکر نوشتن یک کتاب و یا داستان کوتاه به سرتان بزند. شما ایده های فوق العاده ای در سر دارید، اما در حال حاضر مهارت های کافی برای به رشته ی تحریر در آوردن این ایده ها را ندارید. اصلا دلسد نشوید، ایده های کلی خود را در یک دفترچه یادداشت کنید و به دنبال کتاب ها و کلاس هایی باشید که می توانند به تقویت مهارت نویسندگی در شما کمک کنند. امروز یکی از اطرافیانتان حسابی بدخلق و بی حوصله شده است و به دنبال یک نفر می گردد که احساسات منفی خود را سر او تخلیه کند. شما این قربانی نباشید! همین که خواست با شما بحث کند خیلی راحت بگویید که وقت ندارید و از او فاصله بگیرید.

فال روزانه 1396/06/31
امروز ممکن است نسبت به پروژه ای که برایتان اهمیت بسیار زیادی داشته و برای آن زحمات بسیار زیادی هم کشیده اید دچار تردید شوید. شاید برای ادامه ی آن با مشکلات مالی مواجه باشید و یا حمایتی که قرار بوده است از شما بشود قطع شده باشد. نسبت به هدف خود تردید نداشته باشید و به تلاش هایتان ادامه دهید، این وضعیت به احتمال قوی موقتی است و خیلی زود کارها کمی بهتر خواهند شد و زمینه ی پیشرفت فراهم خواهد شد. شاید با خودتان فکر کنید که باید در این مورد تصمیم بگیرید و حرکتی انجام دهید، اما به شدت توصیه می کنیم که بیخیال کار شوید و امروز را به استراحت بگذرانید، فردا روز بهتری خواهد بود.

فال روزانه 1396/06/31

امروز ذهن شما درگیر نبرد قدرت بین دوستانتان و ناراحتی ها و بحث هایی است که بین آنها پیش آمده اند و شما را در موقعیتی دشوار و ناخوشایند قرار داده اند. شما دلتان می خواهد به هر دو طرف ماجرا وفادار باشید و این وضع شما را در بد موقعیتی گیر خواهد انداخت. به نفعتان است که خودتان را قاطی این ماجرا نکنید و بگذارید خودشان با هم سنگ هایشان را وا بکنند. این ماجرا چیزی جز عصبانیت و ناراحتی برایتان به همراه نخواهد داشت و دست آخر هم در چشم هر دو طرف بد خواهید شد. اصلا چرا امروز وقتتان را فقط و فقط به خانواده اختصاص نمی دهید؟ اگر حوصله ی مهمانی راه انداختن ندارید خودتان را به خانه ی آنها دعوت کنید، مطمئن باشید که اصلا ناراحت نخواهند شد!
فال روزانه 1396/06/31
امروز دیگران به دانش و آگاهی شما اعتماد بسیار زیادی دارند و از نظر آنها شما خیلی بیشتر از خیلی های دیگر می فهمید و به همین خاطر هم برای مشاوره در گرفتن مشکلات خود به سراغتان خواهند آمد. مشکل اینجاست که آنها اعتماد به نفس شما را با آگاهی اشتباه گرفته اند. فکر نکنید که برای ناراحت نکردن آنها موظف هستید که حتما راه حلی برای مشکلات و سؤال هایشان ارائه بدهید. اگر قلبا می دانید که کلید مشکل آنها در دستان شما نیست خودتان و آنها را گول نزنید و صادقانه حقیقت را به آنها بگویید. امروز شما خیلی پر انرژی و بیقرار هستید. حالا که هنوز هوا خوب است و روز تعطیل هم هست در خانه ننشینید و به دامان طبیعت بروید.

فال روزانه 1396/06/31
انتظارات و درخواست هایی که ناگهان از همه طرف به سوی شما سرازیر شده اند ممکن است باعث شوند احساس کنید مهربانی شما مورد سوء استفاده اطرافیانتان قرار گرفته است. حس درونیتان امروز خیلی خوب به شما کمک می کند و می توانید در مورد این که چه کسانی را مورد لطف خود قرار داده و نسبت به خواسته های چه کسانی بی تفاوت باشید به حس خود اعتماد کنید. شاید یک نفر از نزدیکانتان بخواهد از شما پول قرض کند. شما از طرفی دلتان برای او می سوزد و بدتان نمی آید که این پول را به او بدهید، اما از طرفی هم این را می دانید که او توانایی باز پس دادن این پول در موعد مقرر را نخواهد داشت. اگر پولتان را به این زودی لازم ندارید به او کمک کنید.

فال روزانه 1396/06/31

امروز یک جور احساس ناراحتی و افسردگی که هر چه می گردید هیچ دلیل خاصی برای آن پیدا نمی کنید شما را در بر گرفته است. اعضای خانواده و دوستانتان نگران شما هستند و نمی دانند چه چیزی باعث ناراحتیتان شده است. تسلیم این حس مسخره نشوید! خودتان را تا می توانید سرگرم نگه دارید. خانه را تمیز کنید و کارهای عقب افتاده تان را انجام دهید. بعد هم از خانه بیرون بزنید و با دوستان و یا خانواده به تفریح و خوشگذرانی بروید. شاید در ابتدا زیاد حوصله ی سر و کله زدن با دیگران را نداشته باشید و فکر کنید بهتر است در خانه بمانید، اما همین که سرگرم صحبت با دوستانتان شوید آن احساس ناخوشایند اول صبح را کاملا فراموش خواهید کرد.

فال روزانه 1396/06/31

امروز شاید کمی بهم ریخته باشید. به احتمال زیاد مریض نیستید، اما احساس خستگی شدیدی می کنید. شاید دردهایی هم در بدنتان احساس کنید که به احتمال زیاد ناشی از فشارها و استرس هایی هستند که طی هفته ی گذشته تحمل کرده اید. امروز تا می توانید به خودتان استراحت بدهید و اصلا خودتان را بشور و بساب و ببر و بیار درگیر نکنید. صبح هر چقدر که دلتان خواست در رختخوابتان بمانید و بعد هم خودتان را به یک صبحانه ی مقوی و خوشمزه دعوت کنید. یک دوش آرامش بخش آب گرم بگیرید و خودتان را با خواندن کتاب سرگرم کنید. در ساعات پایانی روز هم با دوستان و نزدیکانتان دیدار کنید و روز تعطیلتان را به این شکل به پایان برسانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اميد

      خدایی فالهاتون همش چرت و پرته بابا تورو خدا جمع کنید

    • بدون نام

      بابا قشنگ تابلوعه یه تیر ماهی فالو مینویسه و میخواد نخ به یه دی ماهی بده .... تو کل فالا اینجوریه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج